Onko Mondeossa normaalia, että ovet roikkuvat 3-4cm. Jos avaan etuoven hieman auki ja nostan ovea, niin se nousee kahvasta nostaen noin 3-4cm.
Voiko roikkuvaa ovea mitenkään korjata ? Esim. vahvemmat saranatapit ?
On pieni pelko, että ovi voi jopa irrota, mutta ei kait se ole mahdollista.
Roikkuvat ovet harmina.
7
245
Vastaukset
- tttttttoo
Mulla myös 4 v vanha Mondeo ja sama ongelma! Koskee hanarin etuovea.
- toyotisti
Mene sinä toyorunkkari sinne idänihmeiden palstoille.
- vastailija
Haha nimimerkistänikö päättelit että ajan Toyotalla? :D Näppäilin vain jotain, sattumalta tuli ttttttttoooo. Ei ole ollut koskaan Toyotaa.
- tappia reikään
Melko väljiksi olet saranat/tapit saanut, ihmettelen.
Mutta vaihda joko sarana tai tapit niin sillä korjaantuu.- tappi reiässä
Kyllä tuolla Skodakuskilla on väljää muuallakin kuin saranoissa!!
- Miks pitää vaihtaa j
otain?hitsaa lisää ainet eli kiin!
- Tuttu ongelma
Fordien tyyppivika jo 70-luvulta...
Tuhnuksiin vaihdettiin ovien saranatappeja (putkisokka), kun katsuri hylsytti niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951679
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261559Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761355- 301282
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1261103Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22977
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46783