Hei tietääkö kukaan miksi gerbiilini kyhjöttää mökissään melkein koko päivän ja tulee jos 5-10minuutiksi ulos toinen gerbiili kyllä on melkein koko ajan poissa mökistä ja nakertelee ja kaivelee oikein innoissaan. Mistä tämä voisi johtua??? :0
:( niillä kuitenkin on aika paljon virikkeitä ja nakerrettavaa
gerbiilini vain kyhjöttää
GeRbIiLi
2
207
Vastaukset
Onko ne olleet sulla vasta vähän aikaa vai jo pidempään? Onko gerbiili ennen käyttäytynyt erilailla?
Todennäköisesti se pelkää sua, ja liikkuu vain kun olet poissa. Toinen vaihtoehto on että se on kipeä, etenkin jos se on ennen käyttäytynyt normaalisti.- GeRbIiLi
Sain ne maanantaina päivällä oli eläinkaupasta jossa oli hyvät oltavat oli kauppaan tuotu kasvattajalta veikkaan itsekkin että on yhä ujo mutta se tuli jo seuraavana päivänä oston jälkeen kököttämään kämmenelle ja nuuskimaan
Onko mahdollista että toinen gerbu pelottaa sitä kun se on vähän isompi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201