Mietin itse tässä lukio valintoja, ja omaa osaamistani, kun lääkikseen haluaisin pyrkiä ja psykiatriksi opiskella. Ajattelin että pystyykö lääkikseen pääsemään sisää, jos käy biologian ja kemian kaikki syventävät mutta fysiikasta vain pakollisen? Teatterialakin kiinnostaa ja on suuri intohimo, mutta kun siellä ei voi olla aina niin varma työpaikoista.. Mutta siis onnistuuko tuollaisella menetelmällä pääsemään sisään?
Lukio valintoja
lukiolainen
2
130
Vastaukset
- ...?
Kyllä sisään voi päästä, vaikkei k.o. kursseja olisikaan käyty, mutta kyllä fysiikan kaikkien pakollisten kurssien asiat on oltava hallussa, jos aikoo tosissaan hakea. Eli yhtä hyvin otat koko fyysikan pitkän kaavan mukaan, täytyy ne asiat kuitenkin osata.
- dsf23
Lääkiksen pääsykoe on asia, jossa ei oikeasti halua antaa muille hakijoille yhtään etumatkaa. Lukion kurssien merkitys korostuu, kun pääsykoekirja on poistettu. Käy kaikki pakolliset ja oikeasti opiskele asiat jo kursseilla niin olet vahvoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890