http://www.genealogia.fi/haudat/tekeillas.htm
Miksi näin? Jatkuuko projekti jossain muualla?
Genealogia, hautausmaiden kuvaus lopetettu 06
10
5646
Vastaukset
- ei mikään projekti
Ei kuvausta ole lopetettu, sillä sitä tekivät ja tekevät sukututkimusharrastajat. Sen sijaan uusien kuvien julkaisu tuolla sivustolla on ilmeisesti päättynyt.
- vai häh
Kai niitä kuvia jossain julkaistaan, tuskin nyt omaksi ilokseen niitä kukaan kuvaisi?
- martiivlaht
Page Updated: 15.10.2006
voe voe - Lisää sinne itse
Facebookissa on paljon kuvia ryhmässä Suomen kirkot ja hautausmaat tms.
- sukututkija
Hautakivi-projekti jatkuu täällä
http://www.genealogia.fi/hautakivitietokanta- EV1
Niinhän tuossa luvataan että Metherin vanha hautakivitietokanta on mukana, mutta minun mielestäni ihan kaikkia ei ole mukaan tullut.
- Worcester, princeton
Kuvasin erään jenkkihautausmaan suomalaiskivet loppuvuodesta 2007 ja lähetin kuvat saman tien julkaistavaksi. Eivät ole yllämainitulla sivulla, tätä menoa eivät siellä koskaan tule näkymään.
- Anonyymi
Ei toimi enää ainakaan Suomessa. Täällä kun keksitään, että joku toiminta on suosittua, niin se välittömästi lopetetaan, muutetaan maksulliseksi tai kielletään. Sukututkimuslähteet ovat siitä murheellinen esimerkki.
Yllättävän positiivista sen sijaan on, että USA:n sukutietoja on alkanut tulla nettiin. Ja paljon!- Anonyymi
Höpön höpö!
Netti on väärällään hautakikivikuvia, saa valkata minkä puljun kuvia katselee. Eikä maksa mitään.
- Anonyymi
Olen tämän ketjun nimimerkki Worcester, princeton. Kerroin vuonna 2014, että 2007 lähettämiäni kuvia ei oltu vielä julkaistu. Nyt, vuonna 2022 ne löytyvät mainitun genealogia.fi -sivuston hautatietokannan ohjeita seuraamalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras951501Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva200948- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60693