Genealogia, hautausmaiden kuvaus lopetettu 06

erasmus1

10

5672

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mikään projekti

Ei kuvausta ole lopetettu, sillä sitä tekivät ja tekevät sukututkimusharrastajat. Sen sijaan uusien kuvien julkaisu tuolla sivustolla on ilmeisesti päättynyt.

• vai häh

Kai niitä kuvia jossain julkaistaan, tuskin nyt omaksi ilokseen niitä kukaan kuvaisi?

• martiivlaht

Page Updated: 15.10.2006

voe voe

• Lisää sinne itse

Facebookissa on paljon kuvia ryhmässä Suomen kirkot ja hautausmaat tms.

• sukututkija
      • EV1

Niinhän tuossa luvataan että Metherin vanha hautakivitietokanta on mukana, mutta minun mielestäni ihan kaikkia ei ole mukaan tullut.

• Worcester, princeton

Kuvasin erään jenkkihautausmaan suomalaiskivet loppuvuodesta 2007 ja lähetin kuvat saman tien julkaistavaksi. Eivät ole yllämainitulla sivulla, tätä menoa eivät siellä koskaan tule näkymään.

• Anonyymi

Ei toimi enää ainakaan Suomessa. Täällä kun keksitään, että joku toiminta on suosittua, niin se välittömästi lopetetaan, muutetaan maksulliseksi tai kielletään. Sukututkimuslähteet ovat siitä murheellinen esimerkki.
      Yllättävän positiivista sen sijaan on, että USA:n sukutietoja on alkanut tulla nettiin. Ja paljon!

• Anonyymi

Höpön höpö!
        Netti on väärällään hautakikivikuvia, saa valkata minkä puljun kuvia katselee. Eikä maksa mitään.

• Anonyymi

Olen tämän ketjun nimimerkki Worcester, princeton. Kerroin vuonna 2014, että 2007 lähettämiäni kuvia ei oltu vielä julkaistu. Nyt, vuonna 2022 ne löytyvät mainitun genealogia.fi -sivuston hautatietokannan ohjeita seuraamalla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      37
      2132
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      696
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      643
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      65
      499
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      492
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      490
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      480
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      460
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      458
    10. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      457
    Aihe