Höyrysaunassa/kylpylässä runkkaaminen

Kylpylärunkkari

Moniko myöntää runkanneensa joskus kylpylässä?

On tullut roiskittua lasteja niin höyrysaunassa kuin porealtaassa. Tosi nautinnollista!

Kukas on tehnyt samaa ja missä? Olisi hauskaa lukea muiden kokemuksia.

36

7644

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti ny jotain

      Älä hullu runkkaa porealtaassa, sperma tarttuu ihokarvoihin ja kaikkialle ja sen huomaa vedestä. Vain jos sinulla on kondomi.

    • tuplamällit

      katin kullan saunamaailman vessassa toisen kundin kaa runkattiin mällit molemmilta

      • paskanreikää

        taas on homoja varokaa vaa aidsia


      • Tyhyymä
        paskanreikää kirjoitti:

        taas on homoja varokaa vaa aidsia

        Ihan vaan absurdi huomautus, Aids voi tulla aivan yhtä hyvin heterolle kuin homollekkin miehelle, ei se tauti kohdalle sattuessa tarkista kumpaa sukupuolta kohtaan sinulla on tunteita:P


    • Saunarunkku

      Myönnän! Parasta oli kun saunassa olin aluksi yksin ja kun sinne tuli toinen mies, niin haastoin tätä sanoitta mukaan. Eipä aikaakaan, kun mies tarttui omaan kaluunsa ja alkoi masturboida samaan tahtiin. Kiihottava näky tuotti orkun itselle välittömästi. Kaverin lopputulosta en nähnyt, mutta velttona poistui pesulle ennen minua.

    • höyryrunkkari

      Itäksekuksen uimahallin höyrysaunassa tulee runkkailtua miltein joka viikko

    • *oksentaa*

      NO HYI HELEVETTI TAAS.

    • Teinirunkkari

      Oon ite 15v ja meillä 2krtaa viikossa treenit mäkelänrinteen uimahallissa; sielä tulee melkein joka treenien jälkeen höyrysaunassa vdeltyä;)

    • Jammerpoika

      Satutasko joskus samaan aikaan, vai haittaaks sua jos on seuraa paikalla :) en oo tuttujen kaa uskaltanut, vaikka joskus on seisonutkin ;)

      • Teinirunkkari

        Mihis aikaan sulla yleensä o treenit?;)


      • Jammerpoika
        Teinirunkkari kirjoitti:

        Mihis aikaan sulla yleensä o treenit?;)

        Satunnaisesti tulee käytyä serkun luona ja silloin pistäydyttyä. Joten mahdetaanko ikinä olla sanaan aikaan. Ootk vkonloppuna?


      • Jammerpoika
        Jammerpoika kirjoitti:

        Satunnaisesti tulee käytyä serkun luona ja silloin pistäydyttyä. Joten mahdetaanko ikinä olla sanaan aikaan. Ootk vkonloppuna?

        Hei olisko joku innokas tuleen Mäkelänrinteeseen 4.4. klo 17-18.30 välillä?


      • uiuijuu
        Jammerpoika kirjoitti:

        Hei olisko joku innokas tuleen Mäkelänrinteeseen 4.4. klo 17-18.30 välillä?

        HEP! Laita sähköpostis alle ni puhutaan lisää


      • uiuijuu kirjoitti:

        HEP! Laita sähköpostis alle ni puhutaan lisää

        Jaa-a olisko sinne miten vähissä vaatteissa ja kovissa tunnelmissa porukkaa tulossa?


      • paljon miehii?
        uiuijuu kirjoitti:

        HEP! Laita sähköpostis alle ni puhutaan lisää

        en_ole.kone@
        tämä palvelin


    • runkkaajanvihaaja

      Nyt vittu oikeesti! Voi joo ehkä olla nautinnolista runkata poreammeessa, mut siel käy 3v ylöspäin lapsia ja nuorempiakin nii te meette runkkaa sinne samaa porealtaasee! Siis oikeesti hyi vittu! Veikkaan ettei monikaan vanhempi tois omia lapsiaan uimaan veteen johon on heitetty lastit! Hommatkaa oma poreamme runkkausta varten! Taidatte olla oikeesti mielisairaita tai helevetin tyhmiä!! Uimahallit on tehty uimista ja saunomista varten, ei runkkaamiseen...hommatkaa nainen ittellenne saatana...miettikää ku itte ootte ollu 4v nii veikkaan ettei ois kivaa olla uida spermasessa vedessä...itte vedän ainaki turpaa ensimmäisenä jos nään jonku teijänlaisen kusipään runkkaamassa 4v lapsen kanssa samassa altaassa...

      • hiukset takkuiset :(

        Ja sitten poretaltaassa sukeltaneen lapsen hiukset ovat spermasta takkuiset. Se sperma ei lähde hiuksista ja ihokarvoista ihan itsestään. Jos ette usko, niin kokeilkaa omalla spermallanne omiin hiuksiinne! :-(

        Kerran porealtaassa vedentulo pysäytettiin ja samalla oli valvoja ottamassa vesinäytettä. Siinähän olisi tullut kiire, jos...


      • Anonyymi

        En halua hommata naista vaivaksi määräilemään, möksöttämään ja pihtaamaan.


    • sekasauna
      • nappikalu

        Hyi heveletti!

        Eiks saunassa piereskely loukkaa saunatonttua?
        Sehän lähtee ja vie parhaat löylyt mennessään.

        Mutt eihän noi muunmaalaiset osaa muutenkaan saunoa.


    • Määh

      En kyllä porealtaassa ikinä runkkais...

    • Tumputtaja98

      Aina ku vaa kylpylöissä tai uimahalleissa käy nii tulee runkattua saunassa tai pukkareilla:9 Iha vitun nautinnollista, varsinki jos joku näkee

    • Leikattuesari

      Olin kylpylän porealtaassa ja otin kaluni housuista ja annoin porealtaan suihkun puhaltaa terskaani ja pian sain orgasmin. Samassa altaassa oli nuoria naisia. Eivät huomanneet. Itäkeskuksen uimahallin altaan poreissa olen myös lauennut ja ruiskinut sperman veteen.

      • porettaja

        tuntuu tosi ihanalle kun poreet suihkuttaa palleille ja terskalle, tullut myös monta nautinnollista laakia


    • Kuumathöyryt

      Hei onkohan sinne paljo tuloss porukkaa

    • Kylpylärunkkari

      Ne kerrat kun olen lauennut porealtaaseen ovat olleet aikuisten kylpylöissä tai hotellien spa-osastoilla, joissa ei kyllä tapaa lapsia käydä. En minä missään lasten keskellä runkkaile. Eikä tuota nyt muutenkaan tule paljon tehtyä.

      Höyrysaunoissa tulee runkattua enemmän enkä ole koskaan nähnyt höyrysaunassa lasta. En tiedä ketä se nyt haittaa jos siellä runkkaa lastit, helvetin upealta se kuitenkin tuntuu, kun lihakset rentoutuu kuumassa höyryssä ja kyrpä vielä purkaa spermatkin samalla. Olen nähnyt siellä joitain kertoja muitakin miehiä runkkaamassa eikä ole haitannut minua pätkääkään, siinähän rentoutuvat.

      Valitsen muutenkin kylpyläkäynneille sellaiset päivät ja kellonajat, ettei siellä ole lapsiperheitä tai paljon muitakaan, saa kylpeä ja saunoa rauhassa - ja runkata.

      Myös jossain hoidossa voi saada ihanat orgasmit. Kerran kesken kuumakivihieronnan roiskahti lasti ja se tuntui aika päräyttävältä.

    • Ei höyryä
    • fabteini98

      Viikonloppuna kävin Aulangon rantasipi kylpylähotellissa. Sunnuntaina kun koko päivä oltiin kylpylän puolella ja kolmesti tuli mahlat heitettyy muita kundeja katellessa:P

    • Porealtaassa on kullia uikkareiden läpi hivelty. Höyryissä en oo uskaltanu. Eikö siitä jää selvä haju?

    • Anonyymi

      Taka Töölössä, uimahallin höyrysaunassa , kun se oli uusi ja ihmeellinen, runkkasin kymmeniä miehiä .
      Ja hallista lähdettiin aika usein naimaan aivot pihalle.
      Asuin viereisessä korttelissa, ja useat äijät lähti mielellään antamaan hoikalle pojalle kunnon kyytiä.

    • Anonyymi

      Uimahallin porealtaassa on ihana runkkailla loppuun asti. Poretta kyrvän nuppiin ja AAAAH. Lähtiessä vielä kuikuilen että näkyisikö omat lastit myllyämässä poreissa ja monesti näkynyt. Siitä voi sitten hyvillä mielin lähteä suihkun kautta pois.

      • Anonyymi

        Missä?


    • Anonyymi

      On tullut ja rouvakin tuli

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Höyrysauna olen miehiä/naisin runkkaat olen bi-mies

    • Anonyymi

      Mies bi ootko Saulin?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3846
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2333
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      45
      1733
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1428
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      82
      1254
    6. MAISA TORPPA AVIOERO!!

      Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1088
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      49
      1043
    8. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      11
      1035
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      940
    10. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      924
    Aihe