jos kuntaliitokset

senpaxminah

valtion toimesta pakotetaan. Eura liitetään osittain Raumaan ja Harjavaltaan.
Eurasta riittäisi vielä osia Pöytyän-ja vanhan Yläneen osiksikin.
Köyliö-Säkylä-Huittinen akseli voisi vielä näin toteutua ja olisi harkintaa vielä mihin liitytään. Sote ym. muut voisi jotenkin toteua.

tosiasia on että Eura näillä eväillä katoaa kartalta ja Lahtisen "klaani" joka ei lehtikirjoitukssakaan pysy totuudessa.
Lahtisen eväillä oli tarkoitus kaapata Säkylä ja Köyliö.
Onneksi Säkylän " puumerkin" veistäjät sen tajusivat.
Kun asukasluvun kasvu tulee tarpeeksi suureksi nousee myös kunnanjohtajan palkkaus. Siitähän tässä lähinnä oli kysymys. Lahtisen tytär valittiin kunnan virkaan.En näe siinäkään mitään pahaa. MUTTA pelattiinko tarkoituksellan virka määrättyyn pussiin katsomatta pätevyyttä ja "sopivuutta" sekä jäsenkirjaa.

Olen toimessani hoitanut vastuullisia tehtäviä joissa on kysyttty vain pätevyyttä.
Viimeiset 20 v. olin samalla työnantajalla josta jäin eläkkeellle.sitä ennen koulujenkäynnin väleissä muutamalla muullakin työnantajalla töissä.
tunnen olevani ammattitaitoinen yksilö vieläkin ja teen osa-aika hommiia vieläkin.inul
Minulta vieläkin kysytään ammattikysymyksiä ja mielipiteitä varsin korkealtakin taholta.
Yhden mainitakseni on esim. XXX

Mutta jos lehdissä esiintyy kirjoituksia Euran kunnan valinnoista siten että esim. kunnan johtajan tyttären hevonenkin olisi voitu virkaan valita niin ei kunnassa silloin oikein hyvää yksimielisyyttä kyllä löydy. politiikka on raakaa.Siellä sysitään sivuun sellaiset jotka eivät suutaan avaa. mutta myös vallassa olevat suistavat muut mielipiteet kumoon. Lycka Till. Eura jaetaan ja näinollen lakkaa olemasta Lahtiselle ja Jantuselle passit kouraan ja työkkäriin. Näin tulee käymään kunhan asiat etenevät

2

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kirjoitus!

      Ehdotuksesi Euran jakamisesta saa kannatusta.

      Lahtisen tytär valittiin tarkoituksellisesti ilman ammatillista soveltuvuutta, koska hänellä on SDP:n geenit. "Punainen jäsenkirja" on perusvaatimus, kun hakee Euran kunnan virkaan tai esim. kesätyöntekijäksi. Kunta on harjoittanut poliittista rasismia jo vuosisatoja, joten se ei ole viime vuosien ilmiö.

      Jos liitos olisi toteutunut jo -09, Lahtisesta olisi tullut kaupunginjohtaja, mitä hän haaveili. Toivottavasti Eura häviää Suomen kartalta Kokoomuksen kuntaliitospakossa.

    • talvivarax

      Kyseinen asia on myös Säkylässä tullut esille. ! kun katsoo kunnan työtekijöiden sukunimiä niin voi päätellä' kuka mitäkin "kunnan tointa hoitaa"
      Päättäjät ja virkamiehet jotka asian hoitavat ovat ilmeisesti oikeassa.
      "saarislaista "sukunimeä on Säkylässää suosittu. Mistää johtuu ?
      Joku johdossa suosii,jostain syystä , en tohdi asiaa syvemnmälti penkoa.
      Tiedän kyllä asian tasan tarkkaan.Mutta hoitakaa viskaalit virkanne.
      Asiat ,syyt,ja seuraukset myös joskus aikanaan tutkitaan.
      Caius Julius Cesar , kun kerättiin veroja Roomalle. Eikä kansalla ollut.antaa mitään. Maksukyvyttömät mestattiin.
      Mutta kun herra värväsi sukulaisia hoviin niin sai sapelia.Sinäkin Brutukseni.
      Jos sinulla on vihamies ota se lähellesi,vain silloin sinulla on mahdollisuus välttyä tappavalta iskulta.

      Kunta kysymys on vastaava. Olisi aika katsoa mihin ollaan menossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe