Moe. Kertokeepa tietäväiset onko kiinnitymis ja normivuodolla väri eroa ? Kuukautiset alko viikkoo ennen normaalia. Kierrot ollu tähän asti säännöliset 29 pv...
jännät paikat
9
161
Vastaukset
- Siinä jännää sulle
Miten se parisuhteen kesto ja ikä?
- ikä ei ole ongelma
Haluaisin myös tietää asiasta :)
- Entä parisuhteen
kesto, taitaa olla ongelma ?
- Oleellinen pointti
Ikä ei ole ongelma, jos se alkaa kolmosella vähintään, mutta onko parisuhdetta minimi eli 12 vuotta?
- ikä ei ole ongelma
Voisiko joku kertoo asiallisia vastauksia!!
- Erilaista on
Kiinnittymisvuoto on yleensä hyvin niukkaa, ei kuukautisvuodon kaltaista. Eiköhän kyse siis ole vain kuukautisvuodosta kohdallasi.
- Kysymyksiä satelee
Tai sinulla on paskaa housussa? Onko se nyt perseen vai pillun kohdalla se veri? Oletko kärsinyt ilmavaivoista? Miten peräpukamat?
- Jos taksikuskia
Kysymyksiä satelee kirjoitti:
Tai sinulla on paskaa housussa? Onko se nyt perseen vai pillun kohdalla se veri? Oletko kärsinyt ilmavaivoista? Miten peräpukamat?
yritetään, vuoto on ruskeaa...
- Nokian inssit rulaa
Jos taksikuskia kirjoitti:
yritetään, vuoto on ruskeaa...
Sama insinööristä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188