salaa ja nopeasti

jeppe

Istuskelin mökin verannalla ja odottelin vieraita viikonlopuksi. Perjantai-ilta oli kulunut saunan lämmityksessä. Oli heinäkuun loppupuolen kuuma ja aurinkoinen iltapäivä, lämpö hipoi kolmeakymmentä..
Nousin penkiltä ja menin täyttämään jääkaappia vielä muutamalla olutpullolla kun mäkkitieltä kuului auton lähestyvä ääni. Pihaan kaartoi farmari ja ikkunoista vilkuttelivat iloiset noin nelivitoisten naisten kädet. Kuljettajana toimi toisen aviomies ja toinen iloisista naisista oli vaimoni Kaija.Terve mieheen huikkasi Tapsa ja kömpi autosta pihalle. Onko sauna lämmin ja olut kylmää. Nyökyttelin ja auttelin laukkuja auton takaa sisälle mökkiin. Tässä on isännälle hieman tuliaisia sanoi vaimoni sisko Tuula ja antoi käteeni raskaan muovikassin. Ahaa, siis viiniä ja konjakkia tavalliseen tapaan, otin kassin vastaan ja kysyin kenelle nyt sitten maistuu kylmä olut. Aukaise ainakin kuusi vastasi Tapsa, on nimittäin hirveä jano, ja hirveän kuuma täällä ulkona jatkoi Tuula. Minä ainakin vaihdan jotain kevyempää päälleni sanoi Kaija ja hävisi makuuhuoneemme puolelle. Menin perässä ja otin Kaijan halaukseen sillä emmehän ollet nähneet toisiamme viiteen päivään . Anna minä autan riisumisessa sanoin mutta Kaija työnsi minua kauemmaksi ja sanoi että sitten illalla kun mennään nukkumaan. Siihen minun oli nyt sitten tyytyminen vaikka olisin voinut mennä heti sänkyyn rakastelemaan. Missäs ne oluet huikkasi Tapsa. Tulee viivana vastasin ja palasin keittiöön jääkaapille. Tuula oli myös alkanut vaihtamaan mökkivaatteita päälleen ja seisoi olohuoneessamme vain pienen pienissä pitsihousuissa ja läpinäkyvät mustat kaarituetut rintaliivit päällä. En voinut irroittaa katsettani hänestä kun hän kaiveli siinä kassiaan ja etsi päälle pantavaa. Ojensin oluen Tapsalle ja kysyin että ottaako rouva nyt myös oluensa. Juu vastasi Tuula ja tuli hakemaan oluttaan jonka olin laskenut pöydälle. Jospa jois ensin tämän sanoi Tuula ja istui vastapäätä minua olevaan pehmustettuun korituoliin. Tuulan nännit törröttivät ohuiden liivien alta ja nännipihat erottuivat selvästi läpinäkyvien liivien läpi. Liivit nostivat rinnat kuin tyrkylle peittäen juuri ja juuri nännipihat.
herätin itseni haaveilusta ja kerroin Tapsalle viikon kuulumisia ja kyselin miten matka oli mennyt, oliko ruuhkaa? Täällä on Kaija sinulle olut avattuna huikkasin vaimolleni joka palasi makuuhuoneesta ohut kesämekko päällään. Mekon alla ei näyttänyt olevan juuri mitään, no nyt on vilpoista sanoi hän ja istui sohvalle viereeni olutpullo kädessään. Vaimoni on vaalea ja siskonsa Tuula ristiverinen, molemmat kivoja kypsiä noin nelivitosia. Vaimoni rinnat ovat hiukan isommat ja takapuoli hieman kapeampi kuin Tuulalla. Tunsin kaluni kovenevan ja aloin ajatella jotain muuta. Minä teen meille vielä paukut ja sitten voidaan saunoa ja illalla syödään vielä jotain sanoin ja menin keittiöön. Tuula tuli perässäni ja kyseli että mitäs sinä meinaat meille tarjota. Menin hieman hämilleni sillä en voinut olla tuijottamatta tuota herkullista ilmestystä. Tuulan pikkuhousut paljastivat hänen pakaransa lähes kokonaan rinnat törröttivät tuettuina kuin sianporsaat. Tuula tuli viereeni ja alkoi katsella miten paukut syntyvät. Ajattelin tehdä jotain kylmää, vaikka Bacardi Colat, käykö? Joo kuului kolmesta suusta, mutta pane jäitä reippaasti huikkasi Tapsa.
Kukas menee ensin saunaan , miehet vai naiset sanoin ja laskin tyhjän Bakardilasini pöydälle.
Vaikka miehet vastasi Tapsa. Voidaanhan me mennä kaikki kerralla niin säästyy aikaa jatkoi Tuula hymyillen. No ei kai se meistä ole kiinni vastasi Tapsa, mutta muutama olut mukaan. Sisälläni värähti, en ollut saanut naista viikkoon ja nyt kahden naisen kanssa saunaan, Pelkäsin että kaluni seisoo juhlakunnossa heti verannalla. Tuula oli vaihtanut päälleen myös ohuen kesämekon, eikä sen allakaan näyttänyt olevan juuri mitään. Öh, menkää te edellä minä käyn vielä katsomassa postilaatikon kun se päivällä unohtui. Tällä hätävalheella sain vähän jäähdyttelyaikaa itselleni. OK sanoi Tapsa, ja alkoi etsiä saunakamppeitaan. Lähdin lenkille maantien varteen jonne oli noin parisataa metriä. Muut alkoivat mennä saunarantaan päin. Mitenkähän selviän seisottamatta koko aikaa mietin kuumeisesti, ajattelen vaikka hammaslääkärillä käyntiä päätin. Palasin mökille ja huomasin että Tapsa ja Kaija olivat menneet jo uimaan. Etsin pyyhkeeni ja riisuuduin, kiedoin pyyhkeen ympärilleni ja aloin mennä saunalle päin. Kaija ja Tapsa olivat vielä uimassa. Astuin saunan verannalle ja heitin pyyhkeeni naulaan. Avasin saunan oven kun mieleeni jysähti että Tuulahan on yksin nyt täällä. Käännyin takaisin ja huikkasin järvelle että olen nyt myös saunalla. Mietin kuumeisesti menenkö saunan puolelle vai istuskelenko verannalla ja odotan Kaijan ja Tapsan uimasta. Ei, kyllä minä menen saunaan päätin ja aukaisin saunan oven uudestaan. Tuula istui lauteilla ja huuhtoi vedellä kasvojaan. Jaaha, isäntäkin saapui. Tuulan rinnat olivat vedestä märkänä, vesipisarat tippuivat nännien päästä. Tunsin kaluni nousevan kivikovana napaa kohti. Ei helvetti ei sitä voi enää peitellä, nähköön nyt juhlakuntoisen kaluni. Tuuloa tuijotti kaluani ja valeli vettä päällensä. Kaija ja Tapsa menivät uimaan sanoi Tuula ja mittaili minua katseellaan. Vilkaisin saunan ikkunasta ja näin kaksi päätä noin sadan metrin päästä rannasta. Niinpä, ovat aika kaukana vastasin. Pesetkö minun selän kysyi Tuula ja alkoi laskeutua lauteilta. Päässäni kävi humahdus ja meinasin kaatua, ei ole totta ajattelin, Tuulahan aivan tarjoaa. Päässäni pyöri sekavia ajatuksia kun Tuula alkoi tehdä pesuvateihin vettä. Kaluni sykki esinahka taakse vetäytyneenä ja terska turpeana ja punaisena. Tässä on vedet valmiina kuulin Tuulan sanovan, vilkaisin saunan ikkunasta ja uimarit näyttivät olevan yhtä kaukana mutta aivan vierekkäin. Mitä helvettiä ajattelin, tuolla kohdallahan on karikko ja kiviä aika matalassa. Tapsa ja Kaija olivat todella aivan vierekkäin. Minulla on kiikari saunan verannalla lintuja varten jonka nyt muistin. Hei Tuula , katsoppas mitä nuo uimarit tuolla puuhaavat sanoin. Tuula tuli viereeni ja katsoi järvelle, eipä tuosta näin kaukaa saa selvää hän vastasi. Minulla on kiikari tuossa verannalla mennäänpä katsomaan. Mielessäni alkoi kaivertaa epäilys. Menimme verannalle ja otin kiikarin ja nostin ne silmilleni, ei perk.. Mitä siellä näkyy kysyi Tuula. Katso itse , ojensin kiikarin Tuulalle. Tuula otti kiikarit ja käänsi ne kohti karia, hän katsoi pitkään ja ei puhunut mitään. Huomasin kuinka Tuulan hengitys tihentyi ja nännit isonivat ja sojottivat kuin tupakan natsat ylöspäin. Nehän naivat ! Niin, kuulin itseni sanovan. Tuulan nosti kiikarit uudestaan silmillen ja hänen hengityksensä kiihtyi entisestään. Kaluni seisoi kivikovana eikä minua nyt enää hävettänyt se ollenkaan. Menin Tuulan taakse ja kiedoin käteni hänen uumilleen, nostin käsiäni kohti hänen rintojaan. Sivelin vasemmalla kädellä Tuulan rintaa ja vedin hellästi nännistä ja pyörittelin sitä peukalon ja etusormen välissä. Oikealla kädellä otin kiikarit hänen kädestään ja ripustin ne naulaan. Tuula työnsi kätensä taakse ja otti kiinni paksusta kovasta kullistani ja alkoi runkkaamaan sitä määrätietoisen kypsän naisen ottein. Työnsin oikean käteni Tuulan pakaroiden välista kosteaan rakoon ja etsin turvonneen clitoriksen jota aloin hyväilemään. Tuula oli litimärkä ja huohotti , työnä se sisään, työnnä, työnnä. Painoin kullini Tuulan kosteaan rakoon samalla kun hän kumartui ja otti kiinni saunan kaiteesta. Työntelin pitkiä syviä työntöja kiihtyvällä tahdilla . Reiteni hakkasi Tuulan pakaroita ja kivekseni heiluivat kuin haulipussit. Otin Tuulan turvonneen clitoriksen sormieni hyväilyyn ja kiihdytin tahtia. Nyt on pakko tulla sanoin ja ruiskutin viikon lastin Tuulan sisälle.Tuula kouristeli, pillu sykki ja hän laukesi samassa. Vedin kullini ulos jolloin saunan verannan lattialle valui aika lätäkkö rakkauden nestettä.
Herätyskello soi , pomppasin pystyyn, ei perk..lomaan vielä kolme viikkoa.

4

17026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ""na

      Oliskiko kappalejako jotain. Ei tolloista pötkylää ihan helposti kukaan lue.

      • On minullakin

        joiltakin koneilta/servereiltä lähetetyt viestit ilmeisesti pakkautuvat tällaiseksi pötköksi ilman kappalejakoa

        näin kävi minullekin aikanaan, ja kun lukijakommentit olivat aika kireitä, lopetin


    • ankka

      oikeen hyvä tarina, lisää sit ku oot sen loman pitäny, vai joko oot?

    • Miesvaan

      Tosi hyvä ja kiihkeä juttu. Kerro loput, kun olet nähnyt unesi loppuun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe