olen viisitoista vuotias tyttö ja olen jo kauan huomannut pitäväni lihavista. nään välillä seksiunia lihavasta (nais!!)opettajasta, ja minulla on seksifantasioita joissa joku mies lihottaa minua ja joudun elämään laihojen ihmisten keskellä, jotka ilkkuvat minua ja isoa vatsaani. olen ruvennut lihomaan, ja pidän siitä, vaikka muut huomauttelevat painostani. onko tämä normaalia?
olen 15-vuotias tyttö
5
403
Vastaukset
- jkjkjkj
paljonko painat?
- alkup.
olen 160 cm ja painan 78 kiloa, eli en vielä kovin painava ole
- okayyyy
on fetishejä jotka eivät ole läheskään yhtä normaaleja kuin tämä joten älä huoli. mutta mieti myös terveyden kannaltasi..
- jööö
ai et ole painava?! olen 174cm ja painan saman verran ja koen olevani hieman liian painava. Ylipainoa sulla on mutta jos itse pidät lihavuudesta niin mikäs siinä...
- 6+6
Terveellisen ravinnon kivijalka koostuu kolmesta asiasta: proteiineista, väreistä ja rasvoista.
Lyhyesti: virallisten ravitsemussuositusten mukaan aikuinen tarvitsee n. 100 grammaa hyviä rasvoja ja proteiinia päivässä. Lisäksi vähintään 500 grammaa kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja. Vettä janoon 1,5-2 litraa. Ja jos nälkä jää (lähinnä huippu-urheilijat), niin perunaa, riisiä ja viljaa.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791