Remu toimintakomedian päärooliin

Solarium tuotanto

Remulta uusi jykevä aluevaltaus. Markus Selinin tuotantoa oleva "Uimamaisteri" toimintakomedian yhdessä pääroolissa nähdään mm. Remu Aaltonen. Hänen roolihahmonsa on Lido Mähönen, työtön roudari varjoisilta kujilta, joka etsii kultaista oksaa ryhtymällä uinnin opettajaksi, ensi keväänä valmistuvassa kotimaisessa toimintakomedissa. Muissa rooleissa muun muassa Jasper Pääkkönen, Samuli Edelman ja Juha Veijonen. Naisrooleissa Kuustosen sisarukset ja Hannele Lauri heidän mummonaan.

Tässä tulevan suurtuotannon traileri:
https://www.youtube.com/watch?v=A72wHzCAzL4

5

372

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plays/and Hurriganes

Toki Remu oli voinut tehdä tuota keikkaa enemmänkin nimellä Remu plays Hurriganes. Siinä tausta ukot olisivat voineet vaihtua vaikka kuinka paljon.

Jotenkin noi enemmän originellit olisivat sitten olleet enemmän noita ”oikeita Hurriganesseja”.

Toisaalta Remu tekee bändillään mitä itse haluaa.

• Öljymiehet

Toi Texas Oil on ehdottomasti yksi tiukimmista roketti roll bändeista Suomessa.
      Tekee juttuja Hurriganes henkeen, mutta ei ole kielteisessä mielessä kopio.

Kannattaa tutustua!

• ouräkjamamana

Jos tulee suomenkieliset tekstit elokuvaan, ni sit voi toimia. Muuten Remun läsynlupista ei saa mitään selvää.

• Anonyymi

Mustalaisremu puhuu kielillä, joita ei ymmärrä englantilainen, suomalainen , eikä hesalainen.
        Joku mustalainen osaa ehkä tulkita sinnepäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustalaisremu puhuu kielillä, joita ei ymmärrä englantilainen, suomalainen , eikä hesalainen.
        Joku mustalainen osaa ehkä tulkita sinnepäin.

Aron soittimesta kantsii diilata snygit kurkkupurkit ja
        sit vaan alkaa koputtelemaan niitä klitsussa niin et jengi herää hautuumaallakin joraamaan.

Stadilainen hiffaa että nyt tulee selvää stooria. Landella isännän vastaanotin on ilmeisesti ulalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      115
      1609
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      56
      747
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      147
      747
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      39
      611
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      601
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      226
      595
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      589
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      567
    Aihe