Mul on aika paha paikka ku pitäs valita lähenkö ens vuonna änäriin pelaan (usaan) vai jäänkö suomeen tyttöystävän kanssa :( änäris pelaaminen on mun unelma ja oon vuodattanu verta ja antanu puolet sydämestäni sille lajille ja voisin tienata soe miljoonii kaudes mutta elämäni rakkaus haluaa asua suomes :((( mitä mun pitäs tehä auttakaa!!!!:(
pahin ongelma maailmas
12
108
Vastaukset
- skandaali
Pyydä naises mukaan
- aloittajaaaaa
Jos et huomannu se haluu asuu suomes ^^
- eioomaailmanpahinongelma
Tyttö odottaa, änäri ei. Enkä kyl usko et oot sinne oikeesti menossa mut jos oisit nii tottakai valihtisit änärin. Kyllä se tyttö perässä tulee jos oikeesti sua rakastaa. "Anna meren se selvittää kuka viereesi jää"
- aloittajaaaa
No kylmä menos ihan oon mutku sil on työpaikka tää nii se on se ongelma
- ecc__
Haloo! Jonkun tytön takia ei kannata tuollaista mahdollisuutta jättää väliin! Eroatte kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.
- aloittajaaaa
No tota me ollaan kihlois että sillee...
- Boy17v.
aloittajaaaa kirjoitti:
No tota me ollaan kihlois että sillee...
Kihlauksesta voi ihan helposti erota. Ei kihlaus tarkoita että te olisitte loppuelämänne yhdessä.
- kkkkko
Hahahahah kuulostat 11-vuotiaalta.
- hitosti naisia
Lähe änäriin. Sä saat hitosti naisia jos pääset sinne.
- aloittajaaa
Noniinno mut en ny välttis haluis ketää muuta
kai tää oli vitsi :DDD?
- Vaikee valinta
Kyl mä ymmärrän sua.. Se rakkaus tuntuu koko elämälle ja se toinen unelma on nii tärkee, ku on unelmoinu siitä kauan.. Ja vihdoin kun saa siihen mahdollisuuden se on lukittu kahleisiin. Vaikea valinta, tiedän! Rakkaus on varmasti sul tärkee.. Se tyttö.. Sille tytölle oot sen elämä. Mut ajattele joskus itseäsikin! ;) Jos siel on jotain lomii nii tuu Suomeen sen tytön luokse! ;)) Tai tartteeks sun olla kaikis peleis mukana. Voitte myös puhuu videopuheluit Skypessä! ;) Mut sitte jos joudut olee siel moooonta vuotta.. Niin.. :// Äää! Vaikeeta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813698
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322489Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932093Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201617Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191168