Elikkäs kyseessä on hienosti Faaraon kuvilla varustettu muki. Muki on tehty Egyptissä ja Fathi Mahmoudin tekemää tai suunnittelema. Pohjassa lukee 1942. Onko kellään tietoa näistä mukeista? Googlaamalla(kuvahaku) "Fathi Mahmouds cups" löytyy jotain melkein samanlaista. Valitettavasti kuvia en saanut tähän, mutta jos joku haluaa sitä nähdä niin voisin "uploadata" vaikka johonkin tiedostonjako sivustoon, josta niitä saa ladattua.
Kuka tietää tästä mukista?
5
120
Vastaukset
- muki
itsellä viisi tuollaista egyptiaieista mukia jotka olen löytänyt kirpputorilta
- muki
ja pohjassa lukee tuo 1942 fathi mahmoud
- suomi muki
muki kirjoitti:
ja pohjassa lukee tuo 1942 fathi mahmoud
Mukien arvo on 20-30e
- muki
suomi muki kirjoitti:
Mukien arvo on 20-30e
Oho krpparilta ostin jokunen vuosi sitten ja maksoi 2 € kpl ja yhden ostin Egypti aiheisesta näyttelystä Tampereelta hintaan 29 €. Kerään kaikkea muutakin egypti aiheista tavaraa
- suomi muki
muki kirjoitti:
Oho krpparilta ostin jokunen vuosi sitten ja maksoi 2 € kpl ja yhden ostin Egypti aiheisesta näyttelystä Tampereelta hintaan 29 €. Kerään kaikkea muutakin egypti aiheista tavaraa
Minulla on myös 3 egyptiläistä lautasta jotka ostin 2 suomesta 1 egyptistä.
Suomessa ne maksoi 24e kirpparilta ja Egyptissä se maksoi 57 Egyptin rahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984