Tietääkö joku, millä merkeillä ja mistä liikkeistä löytyisi kuoritakki, johon saisi vetoketjulla fleece-puseron kiinni? Ennen niitä oli enemmänkin, mutta nyt näyttää olevan melkeinpä pelkästään kuoritakkeja. Tuolla virityksellä selviäisi melkeinpä syyskuusta huhtikuulle samalla takilla.
Vastaukset 4
- Hipsu
Ainakin North Facella on. Itselläni on sellainen. Ostin takin jenkeistä ja fleece oli jo aikaisemmin kaapissa. Ihan toimiva viritys ja varsinkin, kun voi käyttää molempia erikseen mikäli tarve. Varmasti on muitakin merkkejä, mutta tuosta omakohtaisia kokemuksia.
- erillään...
Minkä takia se pitäs saada kuoritakkin kiinni???
Täysin turhaa maksaa moisesta ominaisuudesta.- Ookke
Samaa mieltä edellisen kanssa. Siinä menee kerrospukeutumisen ajatus takalistolleen. Lämmönsäätelyn kannalta erilliset kerrokset on helpompi ratkaisu.
Vastaan kumminkin: Haltilla ja Columbialla olen moisiin virityksiin törmännyt ja testannutkin. Ei viehättänyt. Liikaa kikkailun makua. Kun yksinkertaisiin vermeisiin yritetään sulloa featureja ja gadgetteja, niin silloin ollaan sivuraiteilla.
- veneilijä.......
aika uus merkki mutta kestävä ja sateenpitävä, ja oli myös mahdollisuus laittaa fleece puseron vetoketjulla kiinni, katso: www.urheilutukku.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2851164Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2861028Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 106889
- 101839
- 74818
- 108692
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11508