Masennustesti

väsyttää

http://www.masennustesti.info/

"Testissä yli 12 pistettä saaneista noin puolen on todettu sairastavan masennusta, ja masennuksen todennäköisyys kasvaa pistemäärän kasvaessa."

Itse sain 17p. Tein testin kun on tuntunut pahalta viime aikoina... Lähinnä tarmoton olo ja toivottomalta vaikuttava tulevaisuus. Arvottomaksi en ole tuntenut itseäni missään vaiheessa.

Tehkää testi jos on kiinnostusta ja kertoilkaa tunnelmia...

11

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Icebug

4/30. Kaamosmasennus painaa päälle, mutta se tuntuu vain väsymyksenä ja vetämättömyytenä, ja lasken aamuja joululoman alkamiseen.

• Icebug

Niin ja kai ymmärrät hakea itsellesi apua, jos olo on tuollainen ja pisteetkin viittaavat masennuksen mahdollisuuteen?!

• zxczxcasdzxc

30/30
      Paska testi

• paskaaks tässä

17/30

On tässä tullut ajateltua kallonkutistajalle menoa, mutta enpä taida. Ei siitä ollut viimeeksikään mitään hyötyä.

• 8+20

Kallonkutistajista yleensäkään ei ole mitään hyötyä.

• cityerakko

15/30 tuli. Tietyt vastaukset testin kysymyksiin johtuivat fyysisestä sairaudestani, josta nykyisellä lääkityksellä pitäisi päästä ajan myötä kuntoon.
      Ei ole varsinaista masennusta, yksinäisyyttä kyllä, joka tuntuu pahalta silloin tällöin, varsinkin silloin kun on tullut jonkin toimesta väärin kohdelluksi, niin yksinäisyyden tunne korostuu. Alaikäisenä, yli 10v sitten itkin asiaa koko ajan, mutta olen jo vuosia tottunut yhä paremmin yksinoloon, sen tärkeys on kasvanut ja sosiaaliset suhteet tulleet vieraammiksi.

• 5+4

25/30, mutta minulla on masennusdiagnoosi. Oikea masennustesti sisältää muistaakseni lähes tuplasti enemmän kysymyksiä.

• väsyttää

Juu ei tuollaisia toki kannata minään lääketieteellisinä kyselyinä pitää vaan korkeintaan suuntaa-antavina. Oikeat testit on sitten erikseen.

• toivotonta

26/30
      ja olen masentunut. Herään, syön ja ulkoilen. Ja haluan takaisin nukkumaan.

• Oxwpb

23/30 ja keskivaikea masennus. Paljon paremmin voin jo kun ei enää vaikeaa masennusta. Lääkkeet auttaneet ja odotan pääsyä psykiatrille ja toivottavasti terapiaan.

• niin se vaan on

4/30, kesällä 2012 psykoottinen masennus.

Lääkkeitä söin 3 kk:n ajan jotka vain pahensivat oloani. Lopetin lääkkeet, huilasin kotona vuoden tehden vain kodin pikku askareita.

Kun kotona makaaminen alkoi tympiä lähdin töihin, jossa parantumiselle tuli loppusilaus.

Ja tuosta testistä ja yleensäkin masennustesteistä, olen aina siis jo vuosikymmeniä saanut pistemääräksi vaikean masennuksen pisteet, silti olen työni tehnyt kiitettävästi, hoitanut kodin ja lapset.

En usko masennukseen sairautena, loppujen lopuksi kyseessä on ajattelumalli joka ruokkii itse itseään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4373
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2026
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      63
      1703
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1363
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      969
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      933
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      706
    Aihe