Sinde! syyllistyt seksuaaliseen väkivaltaan

Mietippä Sinde tätä

Sinde, sotkemalla mielenvikaisilla jutuillasi tätä palstaa toistuvasti syyllistyt palstan häiriköintiin, joka tukkii, estää ja turhauttaa tänne todellisista syistä kirjoittavia. Joku joka kokenut seksuaalista väkivaltaa kirjoittaa tänne ongelmistaan ja ennenkuin joku toinen kirjoittaisi hänelle vasta viestin, ehdit laittaa 3 tai 4 mielipuolista viestiäsi aloittajalle, jolloin pilaat viestiketjun. Muutkin tänne palstan aiheesta kirjoittavat väsyvät koko palstaan, kun olet toistuvasti täällä kirjoittelemassa.

Lisäksi aika ajoin teet lukuisia aloituksia itse tänne ja palsta näyttää sen jälkeen hullun palstalle, jolloin tänne tulevat ihmiset häippäsevät, kun pitävät tätä paikkaa Sinden höpötys palstana, palsta kärsii arvon alennuksesta takiasi. Syyllistyt oikeastaan epäsuorasti seksuaaliseen väkivaltaan sinä itse, kirjoitustesi muodossa harrastamalla täällä sanallista ilkivaltaasi, joka taas häiritsee oikeita seksuaalisen väkivallan uhreja ja muita aiheeseen kirjoituksilla osaa ottavia.

4

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Joo, tää häiriintynyt tyyppi kiertelee näköjään seksuaalista ja perheväkivaltaa sekä mielenterveysongelmia käsittelevillä palstoilla. Toivoo saavansa keskustelun tyrehtymään. Lisäksi sillä on tosi huonot ja epätoivoiset krakkeriviestit otsikoissaan, kun pelkää, että kukaan ei avaa enää viestejään. Tosi kiukkuiselta ja kroonisesti turhautuneelta vaikuttaa näkemättäkin. Siis ihan tusinakamaa.

    • ...

      Luulen, että Sinde yrittää olla virtuaaliraiskaaja. Ylettyykö teijän mielestä Sinden pippula tänne asti?

    • Mietippä Sinde tätä

      Niin, tarkennetaan hieman aloitustani, tai muotoillaan se paremmin. Sinde syyllistyy seksuaalisen väkivallan uhreihin kohdistuvaan sanalliseen ilkivaltaan ja heidän häiriköintiin kaikkien muidenkin ihmisten netti häiriköintiin. Kiertotien kautta epäsuorasti "seksuaalista väkivaltaa" siis Sindeltä.

    • Coolb

      Sinde on just siisti vital lehmä.. et oo cool ja sis et snaijaa.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe