Onneksi äidillä ei ole havaittavissa minkäänlaisia psyykenongelmia, joten nytkö viimein onnellista perhe-elämää luvassa ja isille uusi pikkupuutarhuri kasvihuonetta hoitamaan, kun entinen riistettiin väkivalloin ja juonittelemalla pois kodistaan.
Onnellinen kesävauva tulossa
10
142
Vastaukset
- Minäkö maksan ?
Miten aiot huolehtia elatuksesta ? Onko töitä tiedossa vai annatko veronmaksajien kustantaa selkänahastaan ?
- Vauva pakussa
Entiseen malliin taitaa mennä. Ensin kaikki on niin kauhian hyvin, mutta aika pian alkaa naisesta löytyä mielenterveysongelmiksi luokiteltavia piirteitä. Sitten on taas sama rumba täällä palstalla. Uutta tenavaa kuljetellaan kylmällä pakettiautolla pitkin pitäjiä ja viikot kuluu tutkimuspyyntöjä, valituksia sekä kanteluita rustaten. Syyllinen on aina joku muu. Ja tietenkin kaikki viranomaiset ovat syyllisiä.
- Hiacella Suomi kulje
Vauva pakussa kirjoitti:
Entiseen malliin taitaa mennä. Ensin kaikki on niin kauhian hyvin, mutta aika pian alkaa naisesta löytyä mielenterveysongelmiksi luokiteltavia piirteitä. Sitten on taas sama rumba täällä palstalla. Uutta tenavaa kuljetellaan kylmällä pakettiautolla pitkin pitäjiä ja viikot kuluu tutkimuspyyntöjä, valituksia sekä kanteluita rustaten. Syyllinen on aina joku muu. Ja tietenkin kaikki viranomaiset ovat syyllisiä.
Lapsiraukka, kylmässä pakettiautossa. Onkohan edes turva-istuinta asianmukaista ,vaiko vanhan stryroksisen kylmälaukun päälle on viritetty turvavyön varaan istumaan. Ja lämmityslaite epäkunnossa tietty, niinkuin tuollaisissa vanhoissa pakettiautoissa tapaa olla. Ja nyt sitten uusi kiistakapula syntymässä kesällä. No tuo nykyinen laitetaan sitten sinne pakettiauton kuormatilaan, tunkin ja vararenkaan kaveriksi.
Mitähän sanois Karpo ja Itkosen Enska moisesta kuljetustavasta. - Hoitaja U:ki
Hiacella Suomi kulje kirjoitti:
Lapsiraukka, kylmässä pakettiautossa. Onkohan edes turva-istuinta asianmukaista ,vaiko vanhan stryroksisen kylmälaukun päälle on viritetty turvavyön varaan istumaan. Ja lämmityslaite epäkunnossa tietty, niinkuin tuollaisissa vanhoissa pakettiautoissa tapaa olla. Ja nyt sitten uusi kiistakapula syntymässä kesällä. No tuo nykyinen laitetaan sitten sinne pakettiauton kuormatilaan, tunkin ja vararenkaan kaveriksi.
Mitähän sanois Karpo ja Itkosen Enska moisesta kuljetustavasta."Ei vielä minkäänlaista psyykenongelmaa.." Mitähän nuorikkosi mahtaa ajatella tästä lauseestasi. Eihän noin kukaan voi sanoa. Aivan kuin odottaisit hänenkin sekoavan. Olet kertakaikkiaan outo ihminen!
- von Lagerbom
Hoitaja U:ki kirjoitti:
"Ei vielä minkäänlaista psyykenongelmaa.." Mitähän nuorikkosi mahtaa ajatella tästä lauseestasi. Eihän noin kukaan voi sanoa. Aivan kuin odottaisit hänenkin sekoavan. Olet kertakaikkiaan outo ihminen!
Onko luetun ymmärtämisessä hankaluuksia? Koeta löytäisitkö jonkun edes normaalin ala-asteen käyneen, joka selittäisi sinulle mitä olen kirjoittanut, sillä minä en ole sellaista lausetta kirjoittanutkaan, jota sinä kommentoit..
Siis tätä :
"Ei vielä minkäänlaista psyykenongelmaa.." - von Lagerbom
Hiacella Suomi kulje kirjoitti:
Mitähän sanois Karpo ja Itkosen Enska moisesta kuljetustavasta.Merkillistä, mistä oikein puhut? Minulla ei ainakaan ole ollut pakettiautoa kevään 2004 jälkeen..
- Kiinnostunut
Mitä muuta teidän perheeseen kuuluu?
- von Lagerbom
Parempaa kuin vuosiin, oikeastaan koskaan aiemmin ei ole näin hyvää perhe-elämää ollut. Harmi vaan, ettei enää ole peltoja eikä tiloja karjaeläimien pitoon, nyt kun olisi rinnalla nainen joka kykenee monimuotoisen maalaiselämän viettoon.
- Myös talollinen
von Lagerbom kirjoitti:
Parempaa kuin vuosiin, oikeastaan koskaan aiemmin ei ole näin hyvää perhe-elämää ollut. Harmi vaan, ettei enää ole peltoja eikä tiloja karjaeläimien pitoon, nyt kun olisi rinnalla nainen joka kykenee monimuotoisen maalaiselämän viettoon.
Mihin ne pellot ja tilat ovat sinulta kadonneet? Aloita vaan uudestaan karjatilallisuus, kun sinulla on nyt tervejärkinen emäntä, joka varmaan mieluusti "monimuotoisesti" tekee maatilan työt sinun puolestasi. Nousee aamuyöstä lypsylle ja hakkaa päivät polttopuita sekä tekee heinätyöt. Se on taas eri juttu kauanko hän sitä jaksaa tehdä.
Kyllä siinä voi mielenterveys horjua, kun sinä vaan päältä rippukeinusta katselet, kun vaimo puurtaa otsa hiessä.
- Minäkö maksan ??
Vastasit kysymykseeni kuka maksaa lapsen elatuksen, että luonnollisesti veronmaksajat elättävät etkä suinkaan sinä itse.
Vastaus oli implisiittinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9898Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2830Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37708