tuolla ulvilan synkästä korvesta, syrjäläntie, vai mikä se oli on kuulunut kiljumista ja huutoa, olen varma että siellä tapahtuu jotain hämärää, kertyokaa tänne jos teillä on jotain asiaa
Vastaukset 16
- PERSEREIKÄ69
ONKO SE MESKANEN?:)
- MESKANEN
i am watching you
- PERSEREIKÄ69
I CAN SMELL YOU :)
- mauno vaan
joo mä oon kansd joskus kuullu niitä ääniä sieltä. tosi pelottavia. ihme että poliisi ei oo puuttunu siihen, ties mitä karmeita siellä tapahtuu:o
- Outo mies raumalta
Kävin juuri tarkastamassa rantalan sivut elikkä tässä: www.lolshock.com ja sieltä otat goatse.biz
- MAUSTA MIES
YLEENSÄ ÄÄNIÄ KUULUU JOSKU 8-12 VÄLILLÄ YÖSTÄ JA OLEN NÄHNYT SIELLÄ KARVAISEN PERSEEN
- tuomion aika
Kuka olet musta mies! paljasta itsesi!!!!
- anusaukko69
Siellä tapahtuu CHI CHI
http://www.youtube.com/watch?v=4OrHdWw1mDg- persereikä69
Näin mustan miehin silloin hänen nimi oli gregori
- gregoryPEDOFIILI
persereikä69 kirjoitti:
Näin mustan miehin silloin hänen nimi oli gregori
sen nimine pedofiili kävi pari viikkoo sit mee ovella. MUA PEVOTTAA!!!
- anus69
gregoryPEDOFIILI kirjoitti:
sen nimine pedofiili kävi pari viikkoo sit mee ovella. MUA PEVOTTAA!!!
GREGORI ON IKKUNASI TAKANA RUNKKAAMASSA
- aukko on revennyt
aivokuolleet! hoitoon mars!
- mieto lerssi
joo tiedän paikan! kerrotaan että sinne menneet eivät ole koskaan palanneet. poliisi aivan varmasti tietää asiasta mutta ei halua tai pysty puuttumaan asiaan.
- kakarat prkl
Kakarat saatana, pois koulun koneilta jos muuta ei atk tunnilla opita kuin kirjoittelemaan räävittömyyksiä nettiin!
- Heikintalo
Meskanen on kuollut!
- yeah_science_bitch
Heisenberg asustaa siellä tänä päivänä. Kohta on hyvää metaa ulvilassa :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459