tuolla ulvilan synkästä korvesta, syrjäläntie, vai mikä se oli on kuulunut kiljumista ja huutoa, olen varma että siellä tapahtuu jotain hämärää, kertyokaa tänne jos teillä on jotain asiaa
´synkässä metsässä tapahtuu jotain hämärää.
16
411
Vastaukset
- PERSEREIKÄ69
ONKO SE MESKANEN?:)
- MESKANEN
i am watching you
- PERSEREIKÄ69
I CAN SMELL YOU :)
- mauno vaan
joo mä oon kansd joskus kuullu niitä ääniä sieltä. tosi pelottavia. ihme että poliisi ei oo puuttunu siihen, ties mitä karmeita siellä tapahtuu:o
- Outo mies raumalta
Kävin juuri tarkastamassa rantalan sivut elikkä tässä: www.lolshock.com ja sieltä otat goatse.biz
- MAUSTA MIES
YLEENSÄ ÄÄNIÄ KUULUU JOSKU 8-12 VÄLILLÄ YÖSTÄ JA OLEN NÄHNYT SIELLÄ KARVAISEN PERSEEN
- tuomion aika
Kuka olet musta mies! paljasta itsesi!!!!
- anusaukko69
Siellä tapahtuu CHI CHI
http://www.youtube.com/watch?v=4OrHdWw1mDg- persereikä69
Näin mustan miehin silloin hänen nimi oli gregori
- gregoryPEDOFIILI
persereikä69 kirjoitti:
Näin mustan miehin silloin hänen nimi oli gregori
sen nimine pedofiili kävi pari viikkoo sit mee ovella. MUA PEVOTTAA!!!
- anus69
gregoryPEDOFIILI kirjoitti:
sen nimine pedofiili kävi pari viikkoo sit mee ovella. MUA PEVOTTAA!!!
GREGORI ON IKKUNASI TAKANA RUNKKAAMASSA
- aukko on revennyt
aivokuolleet! hoitoon mars!
- mieto lerssi
joo tiedän paikan! kerrotaan että sinne menneet eivät ole koskaan palanneet. poliisi aivan varmasti tietää asiasta mutta ei halua tai pysty puuttumaan asiaan.
- kakarat prkl
Kakarat saatana, pois koulun koneilta jos muuta ei atk tunnilla opita kuin kirjoittelemaan räävittömyyksiä nettiin!
- Heikintalo
Meskanen on kuollut!
- yeah_science_bitch
Heisenberg asustaa siellä tänä päivänä. Kohta on hyvää metaa ulvilassa :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472