Siis seksiseurana.
Minkä ikäisiä miehiä 22-vuotias nainen kiinnostaa?
18
612
Vastaukset
- tietysti
ainakin minua! terveisin 19v himokas inttikundi
eiköhän ihan laidasta laitaan.
- jope20
Kerro lisää millaista seksiä haluaisit.
Minua ainakin kiihottaa jo nyt ajatus 22 vuotiaasta. - minä
Etköhän sä kiinnosta ihan kaikenikäsiä. Esim. 22 vois olla hyvä ikä.
Mikä sua ittees kiinnostaa? - TänneVaan
Täällä varakas ja vaapaa kuuskymppinen olis oikein kiinostunut.
Olen 49v ja kyllä kiinnostaa
Minä olen vähän päälle 40 ja minua ei kyllä ihan nuoret naiset liiemmin kiinnosta. Eipä myöskään kovin vanhat vaan lähinnä itseni ikäiset plusmiinus 5-8 vuotta.
- viiskyt v
No varmaan kaikenikäisiä. Olen 50 ja olis se aika huikea kokemus saada noin nuorta naista ja yhtä mahtavaa olis myös antaa.
- ällöö....
Hyi hitto voiko olla sairaanpaa kun joku vanha käpy painaa parikymppistä likkaa
- öllöö....
ällöö.... kirjoitti:
Hyi hitto voiko olla sairaanpaa kun joku vanha käpy painaa parikymppistä likkaa
paremminkin näin päin:
Hyi hitto voiko sairaampaa olla kuin että joku parikymppinen ritsa-reva anelee aikamiestä hommiin. Eihän rotsa-revalla kestäisi edes paikat tositoimissa. - 8k5746
öllöö.... kirjoitti:
paremminkin näin päin:
Hyi hitto voiko sairaampaa olla kuin että joku parikymppinen ritsa-reva anelee aikamiestä hommiin. Eihän rotsa-revalla kestäisi edes paikat tositoimissa.Et kai oikeesti luule, et aloittaja on nainen?
- kakskeetkaks
22v ja kiinnostaa todella paljon ;)
- Näinpä..:)
34v mies ja kyllä kiinnostaa. Aika paljonkin:)
Jos vaan mahdollisuus tulee, niin kyllä harrastaisin seksiä tuon ikäisen kanssa. - reikärassari
panisin satavarmasti. paitsi jos olet ruma
- jtrheg
Skaala lienee about 16-100v, mut uskoisin, et enimmäkseen 20-30 -vuotiaita
- Panisinsua2
Kyllä mä 33-vuotiaana mielummin nusasen 18-22 vuotiaita tyttöjä. Mua on aina kiinnostanut nuoret tytöt. Ei haittaa,vaikka ois 16-vuotiaskin.
Tietenkin pitää olla solakka tyttö eikä mikään mörssäri.- +kolkytvee
Mut miks? Itel kokemus 18-vuotiaasta ja 21-vuotiaasta ja olivatpa paska seksikertoja. No, ei voine yleistää.
- ewtawetaewt
+kolkytvee kirjoitti:
Mut miks? Itel kokemus 18-vuotiaasta ja 21-vuotiaasta ja olivatpa paska seksikertoja. No, ei voine yleistää.
Samaa olin kysymässä, kerran olen 19 vuotiasta nussinut sekä kaksikymppistä ja ja jopa sitä 16 vuotiastakin kun en tiennyt että oli niin nuori ja täytyy sanoa että mitään en olisi menettänyt jos vaille näistä olisin jäänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394697Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473280Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343246Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912866Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2142093Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511967- 481719
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301577Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61311- 781262