Nainen Raiskaajana?

KirsiV

Tiedättekö tapauksia jossa naiset olisivat raiskanneet miehen? tämä teoriassa lienee mahdollista?

38

15519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksipoliisi

Jos satakaksikymmentäneljä kiloinen NAINEN jatkoilla runttaa 56 kiloisen Pentti Hiiren sänkyyn väkisin, niin kyllä se mahdollista on.Mutta kenellä Pentti Hiirellä silloin seisoo ,jos oikeasti ei halua pesää?Ei varmasti kenelläkään.Mitä NAINEN tekee silloin Pentti Hiirellä,jolla jalkovälissä roikkuu 4cm pitkä lihapala?Ei varmasti mitään.No,ainahan NAINEN voi työntää Pentti Hiiren naaman pilluunsa ja käskeä lipittämään.

• Duudson

Impotenttia miestä on vähän paha pakottaa yhdyntään.

• täti
        Duudson kirjoitti:

Impotenttia miestä on vähän paha pakottaa yhdyntään.

nainen tunkee helvetin ison dildon miehen perseesen.. voi niinkin raiskata.

• Hanna-hiiri

Kiitos valaisevasta HIIRI-esimerkistä!

• muka impotentti

Olen kerran käynyt ns.potenssitutkimuksessa. Hoitaja tuikkasi pienen sähkölatauksen johonkin kohtaa penikseeni...en voinut mitään kun penis jäykistyi. Tämä on totta.

• kissa

Minä tiedän tapauksia, joissa nainen on hyväksikäyttänyt lapsia. Tapausta, jossa nainen olisi raiskannut miehen, en tiedä, mutta ymmärrän senkin olevan mahdollista.

Kissa

• Jore

Jos nainen raiskaa miehen, kuinka moni mies tekisi rikosilmoituksen? Ei kukaan! Mies menettäisi maineensa täysin ja luultavasti poliisiasemalla hänelle vain naurettaisiin.

Jos näin on käynyt, asia jää salaisuudeksi eli vain näiden ihmisten tietoon.

Miehen penis siis voi ja kovettuu ilman että on seksi mielessä ( aamulla herätessä, hankauksen jälkeen...) ja jos tuo vahva 124 kg nainen painaa alleen 52 kg heikon miehen, hän on täysin naisen armoilla. Hän voi istua kasvojen päällä ja pakottaa nuolemaan. Hän voi hieroa avuttoman miehen penistä ja saada se näin kovaksi jonka jälkeen istua peniksen päälle ja tyydyttää itsensä. Mahdollisuuksia riittää....

• Raiskattu

Tietysti se on mahdollista. Raiskauksen määritelmän mukaan kyseessä on raiskaus, jos jompikumpi osapuoli ilmaisee haluttomuutensa yhdyntään.

Minulle kävi juuri niin. Kalu mokoma seisoi, vaikka sanoinkin, etten halua. Edellisessä avioliitossani minut raiskattiin melkein viikottain, mutta en viitsinyt vaimoani siitä linnaan laittaa.

• Kikka

Uuu..Oletko entinen mieheni..?

• Raiskattu
        Kikka kirjoitti:

Uuu..Oletko entinen mieheni..?

Taasenko sinä haluaisit? Jokainen mieshän toivoo joskus kohtaavansa nymfomaanin, muttei kukaan halua hänen kanssaan naimisiin...

• Jussi

Pistikö exä sulle piikkiä piliin ja sitte raiskasi sinut vai miten se sen teki?

• Raiskattu
        Jussi kirjoitti:

Pistikö exä sulle piikkiä piliin ja sitte raiskasi sinut vai miten se sen teki?

Kopeloi kaluani, vaikka kuinka kielsin, niin että se jämähti seisomaan. Pane siinä sitten vastaan, kun kalu seisoo: helppohan hänen oli istua tappiin.

• Jussi
        Raiskattu kirjoitti:

Kopeloi kaluani, vaikka kuinka kielsin, niin että se jämähti seisomaan. Pane siinä sitten vastaan, kun kalu seisoo: helppohan hänen oli istua tappiin.

Et sitte lähteny alta karkuun?

• Raiskattu
        Jussi kirjoitti:

Et sitte lähteny alta karkuun?

Minähän sanoin, etten halua, eikä kiihottuminen vaikuta asiaan, vaan selkeä tahdonilmaisu.

Ja mitenkäs minä pieni mies siitä karkuun pääsin, kun lihava muija istui päällä tappi reiässä. Väkisin se minua raiskasi niin kauan, että sai mällin sisäänsä.

• tukihenkilö
        Raiskattu kirjoitti:

Minähän sanoin, etten halua, eikä kiihottuminen vaikuta asiaan, vaan selkeä tahdonilmaisu.

Ja mitenkäs minä pieni mies siitä karkuun pääsin, kun lihava muija istui päällä tappi reiässä. Väkisin se minua raiskasi niin kauan, että sai mällin sisäänsä.

Buhahaaahhaa!! Uskooko joku näitä raiskatun -urpon juttuja, ai oikeen niin kauan istui että sai mällin sisäänsä. Kyllä kysessä oli oma fantasiasi jota naisen kanssa yhteisymmärryksessä toteutitte. Raukka ja säälittävä provo oli.

• kissa
        tukihenkilö kirjoitti:

Buhahaaahhaa!! Uskooko joku näitä raiskatun -urpon juttuja, ai oikeen niin kauan istui että sai mällin sisäänsä. Kyllä kysessä oli oma fantasiasi jota naisen kanssa yhteisymmärryksessä toteutitte. Raukka ja säälittävä provo oli.

Mitä helvettiä te sitten itkette, että naisten tekemistä väkivallantöistä ei puhuta - kun puhuttaessa ensimmäinen reaktionne on tuollainen?

Te nauratte!

Häpeäisitte, saatanat.

• Raiskattu
        kissa kirjoitti:

Mitä helvettiä te sitten itkette, että naisten tekemistä väkivallantöistä ei puhuta - kun puhuttaessa ensimmäinen reaktionne on tuollainen?

Te nauratte!

Häpeäisitte, saatanat.

Raiskaus on aina raiskaus, eikä siinä lieventäviä asianhaaroja tunneta. Ja minun kohdallani se oli jatkuvaa, joten rikoksen tunnusmerkit täyttyvät hyvinkin.

• tiia-mari
        Raiskattu kirjoitti:

APUA! Voin kuvitella tilanteen...........

• mies43

Kerronpa teille tosi tarinan. Entinen tyttöystäväni käytti paljon alkoholia. Hän kävi usein tanssimassa tyttöystäviensä kanssa, minä sain jäädä kotiin. Se yö oli aina kauhea en saanut unta koska tiesin että aamuyön tunteina hän palaa kotiin.
      Ovi kävi ja kuulin jo askeleista että sitä oli otettu kunnon kännit. Leikin nukkuvaa kun hän kävi vessassa ja raoitin silmiäni kun tiesin hänen seisovan makuuhuoneen oviaukossa. Kädet ylhäällä ovenpielissä ja alapää paljaana katsellen minua halveksivasti. Karvoitus jota hän ei koskaan ajanut oli märkänä pitkin reisiä ja tunsin hänen hajunsa. Sängyn vieressä hän vetäisi peiton pois ja kävi käsiksi. 'P..leen pieni kulli, mitä tuolla tekee?'. 'Nyt saat poika maistaa pi..lua' Hän vetäisi minut hiuksista sängyllä alaspäin ja istui naamani päälle. Pakko nuolla ettei kokonaan tukehdu. Aikansa öristyään kääntyi kontalleen ja levitti itsensä eteeni. No siinä vaiheessa minun jo teki mieli ja ajattelin että naidaan. Juuri kun työnnyyin sinne, niin tämä kääntää päänsä ja sano: 'älä sitä sinne työnnä, nuole per..ereikää'. No pakko nuolla jos vaikka sais senjälkeen.. turhatoivo..
      Onneksi tämä uusi tyttöystävä on hiukan raittiimpi..

• tiia-mari

Olikohan tuo PROVO? Jos ei niin saalin tunteeni, jos se oli niin haha.

• nainen

Kamala eukko. Sairas päästään. Onneksi siitä pääsit!

• Eräskundi

Nuorempana poikasena (17v) ajauduin kaatokännissä eräiden vanhempien naikkosten (3kpl) matkassa jonkun kämpille ja en tiedä oliko homma etukäteen suunniteltu vai päähänpisto, mutta herätessäni minut oli sidottu alasti selälleni sängylle ja ensimmäisenä kehoani "käyttämään" tullut naisista sanoi ihan suoraan näillä sanoilla: "Nyt me raiskataan sut." Ja eipä siinä paljon kieltely tai rimpuilu auttanut. Kyllä siinä vaan oli yritettävä miellyttää naisia sekä kielellä että kalulla sen mitä nyt krapula stondista kesti. Sillon nuorena mulla olikin samantien stondis jos joku vaikka hipaisi vähän mun reidestä tai jotain. Ja myöskin laukesin aina melkeen samantien.
      Vaikka voihan sitä sanoa ettei se ole raiskaus kun kalu kerran alkoi jöpöttämään, mutta ei kai sekään sitten ole raiskaus jos mies nai väkisin naista ja naisella alkaa vähitellen pimpsa kostua?

• Poison

En ymmärrä miksi miehen raiskaamista penistä hyväksi käyttäen edes verrataan naisen raiskaamiseen, kyseessä on aivan eri asia.

Erilaiset ruumiinaukot (vai miksi niitä sanoisi?) ovat huomattavasti arempia alueita, miettikää vaikka menettekö mieluummin tavallisen lääkärin luo koska jalkaan hieman sattuu, vai hammaslääkäriin koska viisaudenhammas pitäisi poistaa? Niinpä.

Kyllä miehiltäkin reikä löytyy, ja nainen voi raiskata miehen tunkemalla jotain sinne. Näitä tapauksia ei onneksi tapahdu kovin usein.

• tukihenkilö
        Poison kirjoitti:

En ymmärrä miksi miehen raiskaamista penistä hyväksi käyttäen edes verrataan naisen raiskaamiseen, kyseessä on aivan eri asia.

Erilaiset ruumiinaukot (vai miksi niitä sanoisi?) ovat huomattavasti arempia alueita, miettikää vaikka menettekö mieluummin tavallisen lääkärin luo koska jalkaan hieman sattuu, vai hammaslääkäriin koska viisaudenhammas pitäisi poistaa? Niinpä.

Kyllä miehiltäkin reikä löytyy, ja nainen voi raiskata miehen tunkemalla jotain sinne. Näitä tapauksia ei onneksi tapahdu kovin usein.

Kissa: minä en ainakaan itke muulloin kuin lukiessani näitä miesten säälittäviä fantasioita, millainen hintti on mies joka parkuu suomipalstalla kuten esim mies43 tekee, tuollainen nainenhan olisi ollut monen miehen unelma, saisi nuolla ja kaikkea, et antaisi hänen yhteystietojaan?? Ja tarinasi ei tietenkään ollut tosi, mutta JOS olisi, itkisin vielä enemmän! Ensinnäkin valittaa tuollaisesta kiihkeästä seksistä, toisekseen jos vanne on kovin piukassa et sitten miehenä pysty naiselle, olkoon humalainen tai ei vastaan laittamaan????? Vielä taidat äidin rintaakin imeä??? Voi vittu!!!

• tukihenkilö
        Poison kirjoitti:

Poison, kerro minulle miten nainen pystyy tunkemaan miehen reikään mitään, jos mies ei halua??? Vai onko minulla vain huono mielikuvitus?
        Eikö teillä parempaa tekemistä ole kuin tällaisia fantasioita vatvoa??

• ei jaksa
        tukihenkilö kirjoitti:

Poison, kerro minulle miten nainen pystyy tunkemaan miehen reikään mitään, jos mies ei halua??? Vai onko minulla vain huono mielikuvitus?
        Eikö teillä parempaa tekemistä ole kuin tällaisia fantasioita vatvoa??

Kaikki miehethän on tunnetusti vahvoja lihaskimppuja. Ne tyypit joilla on munat ilman lihaksia on sitten kai jotain muuta kuin miehiä.

• kissa
        tukihenkilö kirjoitti:

Kissa: minä en ainakaan itke muulloin kuin lukiessani näitä miesten säälittäviä fantasioita, millainen hintti on mies joka parkuu suomipalstalla kuten esim mies43 tekee, tuollainen nainenhan olisi ollut monen miehen unelma, saisi nuolla ja kaikkea, et antaisi hänen yhteystietojaan?? Ja tarinasi ei tietenkään ollut tosi, mutta JOS olisi, itkisin vielä enemmän! Ensinnäkin valittaa tuollaisesta kiihkeästä seksistä, toisekseen jos vanne on kovin piukassa et sitten miehenä pysty naiselle, olkoon humalainen tai ei vastaan laittamaan????? Vielä taidat äidin rintaakin imeä??? Voi vittu!!!

A. Jos vastaat minulle, laita viestisi minun viestini alle!

B. Sinulla tuskin on hallussasi ylimaallista tietoa siitä, kuka on provo ja kuka ei.

C. Tuo edellämainittu raiskaustarina ei ole minun kokemuksiani, vaan nimimerkki "raiskatun".

D. Naiset, vastoin yleistä luuloa, kykenevät väkivaltaan siinä, missä miehetkin.

E. "Kiihkeää seksiä" ei ole se, missä toisen itsemääräämisoikeutta ja yksityisyyttä loukataan vastoin tämän tahtoa. Se on seksuaalista väkivaltaa.

Kissa

• miettii

Suuttuks ne tatit, kun sulta tuli niin nopeesti?

• Nimeni
        Poison kirjoitti:

Et tunnu järin fiksulta. Totta kai se on ihan sama asia jos mies raiskataan penistä hyväksi käyttämällä. Eihän siinä raiskauksessa useinkaan se ikävä asia ole se fyysinen kipu vaan nöyrtminen siihen että toinen voi tehdä ihan mitä haluaa eikä itsellä ole mitään itsemääräämisoikeutta omasta kehostaan. Jos kerran peniksen hyväksikäyttäminen ei ole raiskaus niin olisiko mielestäni raiskaus jos minä paljon sinua vahvempana miehenä painaisin sinut yksinkertaisesti maahan ja jalat sivulle ja hellästi nuolisin sinua? Taitaisipa olla, mutta eihän silloin mitään tungettaisi sisääsi joten mielestäsi sitä ei siis voida raiskaukseksi luokitella, vai?

• ...

Kyllä miehen voi raiskata, jos sitä on vaikea ymmärtää, niin kirjan lukeminen auttaa ymmärtämisessä: Märta Tikkanen/ Miestä ei voi raiskata

• En usko

Noi uutisreportterit nyt kirjottelee vaan omia fantasioitaan. Saahan sen HIV:n tartutettua mieheen paljon helpomminkin kuin raiskaamalla aseella uhaten. Vaikkapa pistämällä injektio ruiskulla HIV positiivista verta.

• Jorkki

Vaimoni halusi aina seksiä. Aluksi tuo oli tietysti ihan mahtavaa mutta ei kauaa. Hän vaatimalla vaati seksiä usein vaikka en halunnut. Myöhemmin tästä tuli minulle ongelma. Nainen kiristi minua, haukkui impotentiksi ja uhkasi mennä vieraisiin jos en anna. Sängyssä hän ei antanut minun nukkua vaan häpli ja vain olemalla seksiä sain nukkua. Aloin pelätä jopa häntä. Seksi oli minulle joskus tosi tuskaista sillä hän raapi pitkillä kynsillään yhdynnän aikana ja selkääni kirveli pitkään kova tuska. Minulle yhdynnästä tuli pelottava kokemus sillä hän arvosteli minun suoritustani, minua itseäni sekä vaati minulta paljon.

Eräs henkilö kirjoitti osuvasti että jokainen mies haluaisi olla nymfomaanin kanssa sängyssä mutta ei mennä naimisiin tämän kanssa. Tämä pitää tosiaan paikkansa.

• mielipide

Naisesi oli siis pervo ja itsekäs duunaritar?

• Jorkki
        mielipide kirjoitti:

Naisesi oli siis pervo ja itsekäs duunaritar?

Miten niin pervo? Mikä on pervoa? Hän on vain yliseksuaalinen ihminen ehkä....? Itsekäs...KYLLÄ!

• koettu

Vaikein osa on saada miehen kädet kahlittua. Selän taakse, sängyn päätyyn tms.
      Siittimen tyven kiristäminen esim. ohuella nyörillä aiheuttaa veren pakkautumisen siittimen paisuvaisiin ja pakkoerektion jolloin miehen raiskaus on varsin helppo toimenpide. Kuka ei usko niin kokeilkaa jo!

• vasahajahaan

Minä miehenä haluaisin, että nainen pukeutuisi kauniisiin värikkäisiin vaatteisiin ja yrittäisi kaikin keinoin raiskata minut.
        Olimme tytöystäväni kanssa aikoinaan eroamassa. Hän ei olisi halunnut. Siksi hän yritti saada pääni kääntymään imemällä kaluani kolme viimeistä yhteistä yötämme. Kalu tuli kyllä puolikovaksi, mutta en lauennut. Hänen suihinottonsa minun teeskennellessäni nukkuvaa oli ihanaa. Asia, jota en hänelle silloin tunnustanut, mutta kaipaan yhä.

• Tyhmä mies

Minua on kiristänyt naapurin rouva seksiin jo vuoden. Miten hän siten tekee...no ensimmäisen kerran harrastimme seksiä kun kapakasta tullessa hän oli kerrostalon pihalla ja kutsui kahville ja jostain syystä päädyin häntä naimaan vaikka hän on yli 120 kg painava ja liki 20 vuotta minua vanhempi.
      samalla kun runnoisi dildolla paikat
      Hänell on tosi mustasukkainen mies joka on matkatöissä - mies on saanut tuomioita pahoinpitelyistä,,,,

Nyt tämä nainen kiristää minua seksiin sillä että hän väittää miehelleen että minä olen raiskannut hänet talvella --- hän oli kuulemma pakastanut kondomista minun spermaa (jota säilyttää siskonsa pakastimessa) jota hän levittäisi itseensä ja runnoisi dildolla paikat sen näköiseksi että olis tullut väkistn otetuksi. - hän väittää että tästä pakastetusta spermasta saisi minut yhdistettyä raiskaukseen,

Olen miettinyt ulospääsyä tilanteesta ehkä olen tyhmä kun en ole keksinyt --- hän nyt alkanut vaatimaan että naisin hänen siskoaan ilman kumia. ja saattaisin hänet raskaaksi - tuohon n ole suostunut, sillä sittenhän joutuisin vielä elatusmaksut maksamaan. Minua yököttää joka kerta kun naimme, mutta pelkään että ennekuin selviää että raiskaissyyte on keksitty hänen miehensä pahoinpitelee minut sairaalakuntoon-

En ole uskaltanut mennä poliisilaitokselle koska pelkään ettei minua oteta tosissaan ja pelkään että saadessaan tietää naapuri totteuttaa uhkauksensa.

Olen kynsitty ja täynnä puremjäkiä koska hän joka kerta tekee näin - selityksenä että jos yritän lopettaa jäsi kamppailun jäljet minuunkin .

Olen varma että tätäkin pidetään jonkun teinin fantasiana mutta varoitan teitä teinit kyllä nainen on niin ovela kapistus että halutessaan imet teidät sekä fyysisesti että taloudellisesti kuiviin,,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      169
      4620
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      201
      3338
    3. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      156
      2912
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      115
      2906
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      41
      2834
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      48
      2213
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      13
      2167
    8. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      55
      2015
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1935
    10. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      66
      1509
    Aihe