NOKIA LUMIA 720 vs 625

G3N3

Eli oon miettiny joululahjaa, ja tossa olis vaihtoehot, eli kumpi noista. Toki muitaki samanhintasia puhelimia saa ehottaa. :)

7

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuossa 625 mallissa olisi suurempi näyttö joka parantaa mm netin selailua ja pelien pelailua. Huonopuoli on sen näytön heikko resoluutio verrattuna sen kokoon.

    • Amper

      Viikon käyttäny 625:sta kaikenkaikkiaan hyvä puhelin sopivan kokoisella näytöllä. Resosta ollu mitään haittaa, sulavaa toimintaa..

    • Täh

      720 on parempi akun kesto, mut sitä ei taida enää saada mistään

    • G3N3

      Niin, lähinnä tuo resoluutio mietityttää, että onko se liian vähäinen. Olishan tossa 625 enemmän tehoja ja halvempikin taitaa olla, mutta eikö 720:ssa oo parempi kamera?

      • arnoltti

        On parempi kamera terävyydeltään ja valovoimaltaan. Myös akunkesto on 720:ssa parempi.


      • Kokemusta
        arnoltti kirjoitti:

        On parempi kamera terävyydeltään ja valovoimaltaan. Myös akunkesto on 720:ssa parempi.

        akunkesto on 625 parempi ja resoluutio on sama kuin 720:ssa..625 toimii lisäksi 4 g verkossa..


    • suosittelen

      Suosittelen Lumia 625. Iso näyttö(hyvä selata nettiä, katsella videoita jne.), sekä akunkesto on loistava. Latasin akun viimeksi 1 päivä ja 3 tuntia sitten, akkuvirtaa edelleen jäljellä 58% ja olen sentään pelannut, selaillut nettiä jne.

      Kamera tosin on vain 5 megapikseliä, mutta 625 pystyy Full HD-videokuvaukseen. Jos 5 megapikselin kamera ei ole ylitsepääsemätön miinus, niin hommaa ihmeessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe