Edelliset kuukautiseni oli 10.11. Edellinen kuukautiskiertoni oli 27 pvä. Ovulaationi olisi pitänyt tapahtua vissiin jo 22.11. Mutta tein tänään ovulaatio testin aamulla ja se havaitsi LH-huipun. Siis testi oli havainnut LH-huipun vasta tänään. Onko tämä mahdollista, että ovulaatio olisi myöhässä ja ovulaatio olisi viikkoa ennen kuukautisia? Voiko testiin luottaa ? Ja mihin aikaan pitäisi olla yhdynnässä, kun on havainnut LH-huipun ?
Voiko ovulaatio myöhästyä?
4
658
Vastaukset
- duuh
voi myöhästyä. Ei ne aina just samaan aikaan tuu vaan kierto voi heitellä. Voi myös jäädä kokonaan välistä. Jos ovistesti näytti LH-huipun niin oikea aika yhdyntään on NYT
- Jos kiertosi on
32 päivää, ovulaatio on kiertopäivänä 12. Kai ikäsi ja pari suhteen kesto ovat riittävät (12/32) ?
- ihmeissään
Kiertoni on 27 päivää normaalisti. Kiertoni ei ole koskaan ollut yli 28 päivää. Kyllä ikäni ja pari suhteen kesto ovat riittävät.
- Kysyn sinulta
ihmeissään kirjoitti:
Kiertoni on 27 päivää normaalisti. Kiertoni ei ole koskaan ollut yli 28 päivää. Kyllä ikäni ja pari suhteen kesto ovat riittävät.
12/32 siis täyttyy? Onko ennestään lapsia? Entäs onko epäonnistuneita parisuhteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1114377Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572508Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768