peruskoulun testin:
http://iltasanomat.polldaddy.com/s/peruskouluvisa
Testasin, ja tuossa on tulos, mitä en alottaessa uskonu tekeväni ;o).
Visailu suoritettu
Mensavau! Olet selkeästikin ollut hereillä oppitunneilla ja muistiisi on jäänytkin jotain. Olet läpäissyt Ilta-Sanomien peruskoulun oppimäärään perustuvan visan.
Tässä, kokeile
33
421
Vastaukset
- kulta,,,
haluan ainoastaan oppitunnin rakkaudesta.
- Kuules kultsi
saat ihan itse valita tuosta sen mitä haluat oppia.
Enhän mä voi tietää sun tämänhetkistä rakkaustaitoasi, joten nyt valitettavasti sun pitää olla omatoiminen.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/ - kulta,,,tule
Kuules kultsi kirjoitti:
Enhän mä voi tietää sun tämänhetkistä rakkaustaitoasi, joten nyt valitettavasti sun pitää olla omatoiminen.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/testaamaan minun rakkaustaidot.voit yllättyä...
- Seksi Guru
Kuules kultsi kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/Kyllä mäkin jotain ehkä tiedän, mä nimittäin kirjoitin "Kama Sutran" ; )
- Kuules kultsi
kulta,,,tule kirjoitti:
testaamaan minun rakkaustaidot.voit yllättyä...
Itse olen yllätyksiä täynnä, ja haluan pitää ne taitoni salassa siihen asti kun,,,,,,,,,,,,,,
- et ole kirjoittanut.
Seksi Guru kirjoitti:
Kyllä mäkin jotain ehkä tiedän, mä nimittäin kirjoitin "Kama Sutran" ; )
Kamasutra on tunnettu muinainen intialainen kirja, joka kertoo ihmisen seksuaalisesta käyttäytymisestä. Tekstin kokosi perimätietoa muistiin merkiten Vatsyayana noin vuoden 100 paikkeilla"
- Näin se menee
et ole kirjoittanut. kirjoitti:
Kamasutra on tunnettu muinainen intialainen kirja, joka kertoo ihmisen seksuaalisesta käyttäytymisestä. Tekstin kokosi perimätietoa muistiin merkiten Vatsyayana noin vuoden 100 paikkeilla"
- Insinööris Miäs ; )
Mitä minä voisinkaan puhua rakkaudesta? Selasin juuri Tekniikan käsikirjaa. jossa sanottiin ja määriteltiin RAKKAUS=Tuntematon käsite, ainakin meille insinöörismiehille.Tiedän! Tiedän! Kyllä me tekniikan asiat hallitaan, mutta tunneasiat ovat vähän niinkuin hakusessa.Säälittävää,surullista ja jotenkin pelottavaa.Onko yhteiskunta jo näin Teknologisoitunut, ettei tunteille ole sijaa.
- Sehä tiedetään
insinjöörillä on tekniikka jotenkin hallussa, mutta kun toi rakastaminen/rakstelu on taitolaji, ja sitä taitoa ei opita kirjoista, se opitaan kokemuksesta.
- Hyvin meni ;D
Läpäisin mutta yllättäviä virheitä tuli tehtyä. Insinööritaidot ja kielet sujuivat. huomasin että kertaus on todellakin opintojen äiti.
- Tottahan
toki..läpäisin ja kirkkaasti :)
- Huoh.
Sama tulos.
- Läpsäisen
Oli liian vaikia, en jaksanu vaivautua.
- jätin kesken
kolmannen kysymyksen kohdalla, kun alkoi pelottamaan etten selviä tuosta. En kestä katsoa totuutta silmiin. Olisi kai sitten kuitenkin ollut parempi pysyä tunneilla, eikä kylillä luuhaamassa. :))
- 15/15
Hah, kaikki oikein. Kylläpä sitä kaikenlaista turhaa paskaa onkin ängetty päähän. Noilla tiedoilla tee pääasiassa mitään.
- Ex-Ammattiurheilija
Mä en läpässyt. Mulla meni Peruskoulu pieleen, en oppinut lukemaan enkä kirjottamaan. Mä olin lahjakas urheilussa, mä sain urheilustipendin jo nuorena Amerikkaan ja Kanadaan paikalliseen Sport Collage-kouluun. Mä pelasi jääkiekkoo aamusta iltaan. Päämääränä NHL ja rahakentät.Pääsin hyvään alkuun, olin suuri lupaus jo Farmi.sarjoissa.Tapahtu autoonnettomuus, mun polvi vahingoittu.Ura uusikx. Rupesin nyrkkeilee, muutin Ruotsiin. Musta tuli Ruotsinmestari. Ammattilaisura häämötti Jenkeissä. Manageri veti välistä. Puilla paljailla taas. Onnex herätän naisissa äidilleset tunteet ja hoivavietin. Mä oon saannut kaukalossa, kehässä ja elämässä kovia iskuja, mutta vielä seison pystyssä, ottelukello ei ole vielä soinnut lopullisesti.PS. Katselen Aku Ankasta vain kuvat ja kirjastoni perustaa kahteen kirjaan, josta toinen on vielä värittämättä..hihhih! ; )
- Sullahan riittää
puuhaa sen kirjaston kanssa. Säästä vaikka joulunajan harrastukseksi.
On mullakin paljon lukemattomia kirjoja ;).
- .----
Hää, arvasin, et kyse oli tuosta testistä..... Tein sen aikaisemmin tänään ja läpäisin
- jos lempiaineitani
olisi tentattu kuten matikkaa, liikuntaa, köksää ja käsitöitä, niin ei olisi tarvinnut jättää ensimmäisen kysymyksen kohdalla kesken. ;)
- sama vastaus
tuli minulle:)jotain siis jäänyt mieleen;)
- Hauska oli
Lonkalta unisena heitettynä 60% oikein. Ihan kybänä riemuitsen, näin blondina.
- ei ossoo
jepulis ei mennyt läpi
- Fiksua ap :)
Nyt en ehdi testailemaan, täytyy harrastaa ja liikkua, että jaksaa ja ajatukset pysyy selvänä. Unohdin muutenkin jo tärkeän jutun tällä viikolla tämän olotilan takia, nytpä lähden ulos jne. Käyppä säkin. Onneksi edes nukuin yöllä, enkä roikkunut täällä tai missään!!!!
- läpäisetkö
Heheheeeeeeeeeeeeeee, siis epäilet minun täällä roikkuneen? Yöt on nukkumista, ei kukkumista varten, ja minun päiväni on kaikkea muuta lun tämmöstä jauhamista.
Tuolla pihalla on minun maailmani viikonloppuisin. Lumikola on tuttu käsite minulle, kuin sinulle? Vai harrastatko liikuntaa saleissa, niissä missä voi esittäytyä ja näyttää parhaat puolensa?
Mikä SÄKIN? Onko täällä säkkejä palstailemassa? - RoaldAmundsen..
läpäisetkö kirjoitti:
Heheheeeeeeeeeeeeeee, siis epäilet minun täällä roikkuneen? Yöt on nukkumista, ei kukkumista varten, ja minun päiväni on kaikkea muuta lun tämmöstä jauhamista.
Tuolla pihalla on minun maailmani viikonloppuisin. Lumikola on tuttu käsite minulle, kuin sinulle? Vai harrastatko liikuntaa saleissa, niissä missä voi esittäytyä ja näyttää parhaat puolensa?
Mikä SÄKIN? Onko täällä säkkejä palstailemassa?Pisan torni on kalteva..
- läpäisetkö
RoaldAmundsen.. kirjoitti:
Pisan torni on kalteva..
Mikä Pisan torni? Ikinä semmosesta kuullutkaan. Missä se on? Eihän vaan täällä mun asuinkulmalla? Meinaan vaan ettei se nyt sitte yllättäin kaadu, ja mun talo jää alle :(.
- läpäisetkö
RoaldAmundsen.. kirjoitti:
Pisan torni on kalteva..
Nyt mie kysyn sulta: Tiedätkö mikä on lumikola?
Mie lähden nyt sitä ulkoiluttamaan. Ei sitä tarvii laittaa fleksin päähän kiinni, vaan tämmönen akanrutale siitä pitää kiinni, ja ulkoiluttaa.
Se on kiva vekotin, ei pissaile toisten porttipieliin, eikä postilaatikoiden pylväisiin, eikä hauku ohikulkojoita mutta tottelee mua oikein hyvin ;).
- Hihii..
27 % oikein.
Luokalle jäin.
Jess!!- mäkin jäin ;D
huolitko kaveriksi? mie oon tyhymä...
- .// .. ..
MOT.
..
- Jii
J läpäisi testin
- jokunen.
sain saman tuloksen kun sinä. Laitoin Pähkinäsaaren rauha, höh.
- jokunen.
siis sain saman kun aloittaja.
Visailu suoritettu
Mensavau! Olet selkeästikin ollut hereillä oppitunneilla ja muistiisi on jäänytkin jotain. Olet läpäissyt Ilta-Sanomien peruskoulun oppimäärään perustuvan visan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1343227Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/732114Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371805- 1261705
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee241697- 1381355
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1051192Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441045"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!501014Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa30944