Otin 12h sisällä jälkiehkäisyn ollessani suojaamattomassa yhdynnässä juuri seuraavana päivänä kuukautisten loppumisesta. 5pv kuluttua alkoi kuitenkin ihan menkkamainen vuoto ja oli ihan samanlaiset kivut kuin "oikeissa" kuukautisissa. Vuoto oli pari päivää todella runsasta (niinkuin aina minulla menkoissa kaksi ensimmäistä päivää) ja kesti 5 päivää.
Nyt olisi pitänyt menkat alkaa, mutta tuntuu vain menkkamaista kipua, mutta niitä ei kuulu. Menkat myöhässä siis nyt päivän..
Olen lukenut, että raskaustestin voi tehdä aikaisintaan, kun yhdynnästä on 19vrk ja teinkin testin muutamaa tuntia vajaa tuosta 19vrk, koska olin malttamaton..:D Testi näytti negaa, mutta oliko testi liian aikaisin tehty? Kuukautisia nyt kovasti kaipailen ja olen stressannutkin todella paljon. :( Ärsyttää kun tuntuu koko ajan siltä, että menkat olisi alkamassa, mutta ei...
Toinen testi on vielä odottamassa, mutta en vielä tiedä, milloin se kannattaisi tehdä...
Jälkiehkäisy ja kuukautiset myöhässä HELPPIÄ!!
4
1759
Vastaukset
- pillerin vaikutusta
Odota 5-7 päivää ennen toisen testin tekemistä.
JE-pilleri voi sekoittaa kuukautiskierron pitkäksi aikaa. Siksi on ihan ok, jos kuukautisvuotosi ei tule normaaliin aikaan, eikä ihan samanlaisena kuin yleensä. - chrystal
Voi huooh, menkat myöhässä nyt 5 päivää. Tein testin, kun oli myöhässä 3pv, ja negaa näytti. Milloin pitäisi huolestua? Nyt siis kaksi negatiivista testiä tehty....Testissä muistaakseni sanottiin, että voi tehdä jo kun on yhden päivän myöhässä...
- peloissaan
Hei mites kävi ?? Samoin mulla kävi että menkkamaista vuotoa tuli ja nyt menkat myöhässä.. Raskaustestiä en ole vielä tehnyt.
- ååhnej
Mulla kans vähän sama tilanne, poikaystävänkanssa suojaamattomassa yhdynnässä ja ekalla kerralla otin jälkiehkäsyn ja oltiin vielä senkin jälkeen ilman ehkäisyä mutta tällä kertaa hän ei tullut sisääni. Menkkojeni pitäisi alkaa ensiviikon loppuna, mutta mulla on pari päivää sitten tullut ruskehtavaa vuotoa, enää ei tule. Voinko tehdä raskaustestin ensiviikonloppuna vaikka menkat alkaisivat ihan vain varmuuden vuoksi? Asia rupee vaivaamaan ihan törkeästi aina iltaisin enkä saa heti unta ja itkettää tämä tilanne, ehkäisy pitää hankkia, mutta pillereitä en voi syödä, pääni ei kestä niitä (kokeiltu on)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897