Olisko kellää tanki online ukkoa jolla olis se levu mis on 4 laatikkoo.
Tanki online
30
699
Vastaukset
- kakka996
Ai pahvilaatikkoo???
- voin sanoo
mulla ois haluukko
- sikaispunduris
mä haluun
- kakka996
Mulla on 5
- eppu tankist
Mul on vaa 1 laatikko lol
- topi278
oisko joku kyllästyny tanki onlinee ja luopuis ukostaa
jos luopuu antaako miulle - jumpejr
Lol
- tylsää
Tanki Online olisi hyvä,mutta siihen ei tule uusia aseita eikä jaksa ostaa rahaa siihen.:)
- eppu tankist
tylsää kirjoitti:
Tanki Online olisi hyvä,mutta siihen ei tule uusia aseita eikä jaksa ostaa rahaa siihen.:)
Mä ostan tanki onlineen cristallei
- Atte 1221
eppu tankist kirjoitti:
Mä ostan tanki onlineen cristallei
Meiti on generismo kaikki on m3 tässä mun salasana elekrrjw ja nimi etta 1236
- XD jonne
mul on vimppa leveli kuka haluu nimi on XD PEKKA salis EIKAIVAA
oon kyllästyny tanki onlinee - kakka996
No eh eh eeh oon tällä hetkellä major
- kakka996
Ostan huomenna hornet m2 -50% 22.5
- aapo21
tanki online on hyvä peli
- Mika-tanki
Voisin myydä tunnukset peliin. Olen levelillä 1. vinoneliö.
Paljonkohan joku suostuisi maksamaan.
On paljon M1 varusteita.
- Mika- -Mika
Nyt olen 4 vinoneliötä.
M1 ja M2 tavaraa on paljon.
paljonko tarjoatte tunnuksistani?
-Mika - HOMER SIMPSONS
-Mika kirjoitti:
Nyt olen 4 vinoneliötä.
M1 ja M2 tavaraa on paljon.
paljonko tarjoatte tunnuksistani?
-Mikavoin ostaa sulta 20e
- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- -Mika
Hei
Nyt olen levelillä 3 punaista tähteä.
M2 Hornet, M2 Isida, M2 Thunder, M1 Shaft, M1 Freeze, M1 Hunter, M1 Wasp
kristalleja nyt yli 150 000, satoja supliesseja.
Haluaisiko joku ostaa nyt 400 €.
t Mika - Generalissimoo
Ite oon generalissimo :D paljon tarjootte? melkee kaikki M3
- dFADGDAG
100e
- sp15154
mulla on 4 palikkaa kohta nimi sp15154 monta asetta ja tankkia m1 -_-
-_-
-__- - paljonko
Paljonko joku tarjoais general käyttäjästä? M3:sia löytyy.
- webcam2
Kanki online - tuttua hommaa on meikäläiselle juu.
- Bfå
Kxkdkdbdkffkfkfk
- Moi500
Itelläni on tankissa tyyppi nimi Suomi-GTA5 Oon täl hetkel 3 kultaista salmiakkia mut en kyl myy ukkoani kellekkää
- kyurjdjhdtkgwyihggjb
Kuule pelaa ite ne levelit.
- 9vkoneellaeiteemitään
En tiiä onko muuta kuin ehkä yksi Laatikko kun vanha Nokian konttorilla ollut Dell precision 380 ei meinaa pyöriä. Mutta saako siitä tietää että millä laatikolla on kun, kertoo että mulla on se konekivääri pyssy. se wulcan vai mikä se oikeen oli. Joka tapauksessa pelaan sitä joka päivä :D Ja en ole ajatellut luopua siitä pelistä kun, kännykin on takuussa ja käytössä on känny joka on niin tehoton että sille ei saa edes Whatsappia. Ja se on mielestäni tosi tyhmää haluta muilta pisteitä kun, voi hankkia niitä itsekin enkä edes ole tiennyt että siinä pystyy antaan pisteitä tai ukkoja. Mutta tyhmältä ja laiskalta kuulostaa. Mutta mieluusti koettaasin World of tanks peliä mutta kone ei jaksa . Ei ole varaa myöskään uuteen tai parempaan kun ei oo pennin hyrrää. Ei meinannut edes kone päästä tänne keskusteluut voi kattoa tästäkoneesta kuvan niin näkee kuinka huono tää on . Joku vähän yli 9v on .
- pikkuukko44
tanki online on aivan paska peli. ja kaikki ketkä pelaa sitä 2k18 saa minulta joulun kunniaksi vitun kovaa turpaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108