Vaimoni myöhästy Oulu-Helsinki pikavuorosta muutaman minuutin ja tilasi taksin (Musta tila-taxi kyljessä jotain kuviota) kuljettaja joku Jarkko tai jotain sinnepäin ja pyysi taxia ottamaan linja-auton kiinni, no taksi lähti ja ajoi Kuopioon asti, selitteli vain matkalla että pikavuorot ajaa niin kovaa ettei niitä tahdo saada kiinni. No Kuopiossa kuitenkin joutui odottelemaan pikavuoron saapumista sinne noin 35 minuuttia, pikavuoron kuljettaja epäili että taxi ohitti heidät kun he olivat Lapinlahdella korkeintaan. Se Iisalmen taksi palveluista ja pakko kyydityksestä. On hyvä kuskata toispaikkakuntalaisia kun ne ei tunne seutuja. Ja kuittia ei anneta. Saatanan savolaeset taxit.
Iisalmen taxi kusetti.
17
4053
Vastaukset
- Ei taksin vika
Ajavat kovaa,mutta Lapinlahdella pysähtyy muutamaksi minuutiksi,kuten myös Siilinjärvellä.Oishan tuon voinut tarkistaa ajon aikana matkahuollosta soittamalla tai netin aikatauluhausta,ei pika lähde ennen aikojaan linja-autoasemilta.
- shapichekker
"Ei taksin vika", mutta taksinkuljettajan vika! Kyllä heidän tulee tietää
pikalinjojen reitit ja käytännöt, se kuuluu hyvään asiakaspalveluun.
Hän olisi itse voinut soittaa matkan aikana matkhuoltoon ja kysyä aikataulua.
Ei Pihtiputaan mummo ole niin valistunut kännykän käyttäjä, että hän
hädissään alyää nuo tiijustelut.
"Se koira älähtää........."! - Oppirahat
shapichekker kirjoitti:
"Ei taksin vika", mutta taksinkuljettajan vika! Kyllä heidän tulee tietää
pikalinjojen reitit ja käytännöt, se kuuluu hyvään asiakaspalveluun.
Hän olisi itse voinut soittaa matkan aikana matkhuoltoon ja kysyä aikataulua.
Ei Pihtiputaan mummo ole niin valistunut kännykän käyttäjä, että hän
hädissään alyää nuo tiijustelut.
"Se koira älähtää........."!Oisko kannattanut tulla taksilla jo alun perin,niin ei olis myöhästynyt ollenkaan???
- toloppaapinat
Onhan ne ennenkin kuitteja väärentäneet.....
- ????
Linja-autolla Helsinkiin?
- kokkobill
kylläpähän taas paskoo puhutaan... ajoin välillä jopa yli sallitun rajoituksen mukaan ja soitin 2x matkahuoltoon ja kysyin linja-auton aikataulua.jos vielä on kysymyksiä niin soita suoran minulle tai voin tulla vaikka Savonlinnassa käämään.oon rehellinen savolainen tässä nro 0400178316 terv.lohduttaja.jarkko ps.niin ja Iisalmesta lähtiessä oltiin jälessä 5min.ois ehkä finnairilla pitänyt ottaa kiinni.onko herralla aikaa ottaa yhteyttä
- hyväpalvelu
Näin ne tarinat muuttuu matkalla ihmeellisesti.
Kuljettaja on toiminut asiallisesti ja kiitettävästi hommassa, mutta nyt
on pitänyt panna ukko asialle, kun ei emäntä itse uskalla kertoa tosiasioita.
Kannattaisi lähteä pihasta ajoissa reissuun! - Ukko uunilta urahti
Kiitti vastauksesta, akka meni hijaseksi kun näytin vastauksesi, vedän takaisin kirjoitukseni, kyllä taksi menetteli ihan ok, akka vaan vaahtos, pyydän anteeksi, pitikään uskoa saakelin akkaa. vielä kerran pyydän ateeksi. HUOM TAXI ON OK JA SAMOITEN KULJETTAJA.
- kusettajat ry
Ukko uunilta urahti kirjoitti:
Kiitti vastauksesta, akka meni hijaseksi kun näytin vastauksesi, vedän takaisin kirjoitukseni, kyllä taksi menetteli ihan ok, akka vaan vaahtos, pyydän anteeksi, pitikään uskoa saakelin akkaa. vielä kerran pyydän ateeksi. HUOM TAXI ON OK JA SAMOITEN KULJETTAJA.
Ha. Meni häntä koipien väliin. Pelekäät et jouvut kirjotuksista vastuuseen, vai lahjottiinko hiljaseksi...
- savolainen5
Vai vielä rehellinen savolainen. Mut kun savolaiset ei ole rehellisiä. Et elä valehtele.
- yks rehellinen
Sinulla on väärää tietoa. Kyllä minä ainakin olen täysin rehellinen, ja olen savolainen.
- Suhari S-järveltä
On älytöntä vaatia taksia ajamaan pikavuoroa kiinni. Jos ja kun pikavuoro ajaa koko ajan sakkorajalla ( 86 km/h ) niin laske jos osaat kuinka kovaa taksin täytyy ajaa saadakseen se kiinni kyseisellä matkalla ( 80 km ja 5 min ).
Luuletko että kukaan riskeeraa työnsä näiden tärkeilevien tyhjänpäiväisyyksien vuoksi...jos kolmet sakot vuodessa tai neljät kahdessa vuodessa on taksarin työt tehty muutamaksi kuukaudeksi...maksaako tämä tärkeilevä tyhjänpäiväisyys palkan taksarille ko. ajalta.
Miksi tämä tyhjänpäiväisyys ei itse soittanut matkahuoltoon tai taksiasemalle ennen pikavuoronlähtöaikaa ja selvittänyt asioita tai pyytänyt viivyttämään pikistä?
No onhan näitä tärkeileviä perseaukisia valittajia totuttu kuuntelemaan, että se siitä. - Sompaveikko minäkin
http://www.iisalmensanomat.fi/news/onkohan-iisalmen-taksi-luotettava/
tämä monopoli valtias vähät välittää mitä asiakkaat ajattelevat tai ennättäkö he jatkokuljetuksiin - ark
Nyt rouvan kannattaa ottaa vastuu sanomisistaan. Ja pariskunnan miettiä tosissaan keskinäistä luottamusta ja kommunikaatio taitoja. Hyvä Jarkko!! Nimi ja puh.numero reilusti esillä, eipä näy vastapuolen nimiä ja numeroita. Nimettömänä helppo haukkua. Ylipäätänsä hölmöä touhua rouvashenkilöllä! Kannattais käydä pieni puhuttelu peilin edessä!!!
- Onlyiniisalmi
Onko järkevää vastailla/kommentoida vuosien takaisia aiheita?
- Marttitäti
Vastaan kysymykseesi kymmenen vuoden kuluttua.
- Anonyymi
Tilasin Taksi Iisalmen keskuksesta taksin. Luvattiin, että tulee 15 min. kuluttua. Ei tullut. Myöhästyin junasta. Mitä lupaavat, kun takseja ei ollut aamu klo 7 edes saatavissa. Kysyin uudelleen ja sanoivat näin. En tilaa enää kalliilla puhelinmaksulla Taksi Iisalmesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768