Keltaiset jäljet lattiassa ja takuuvuokra

yryhrfshf

Mm. kaiutintelineistä ja ties mistä muusta kumipohjaisesta on jäänyt muovilattiaani niitä kuuluisia keltaisia jälkiä, jotka eivät lähde millään pesuaineella. Jälkiä on aika laajalla alueella. Kämppä on Nuorisosäätiön, ja asumista on 7-8 vuotta takana. Kun muutan pois, voinko olettaa että lattian korjaus (muovimaton vaihto?) vähennetään takuuvuokrastani?

5

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • + +

Kokeile jos sattuu lähtemään pyyhekumilla. Useimmat vaikeat tahrat lähtee sillä

• Älä huoli

Tuskin vähennetään. Takuuvuokrasta ei voi eikä saa vähentää normaalin kulumisen ja asumisen jälkiä. Ja kun vuokranantaja on vielä tuollainen yhteisö eikä yksityinen niin olisin aina huoleti mikäli ne jäljet ovat ns normaaleissa rajoissa.

• + +

Oikeastaan ne jäljet ei ole normaalin asumisen jälkiä. Mikäli lattiaa hoidetaan hoito-ohjeiden mukaan jälkiä ei synny. Lattiat tulee pestä ja vahata tietyn väliajan välein. Tosin ei niitä luultavasti siltikään vähennetä takuuvuokrasta.

• Kumista vaeltaa

värjääviä aineita muovimattoihin. Ne menevät syvemmälle mattoon, joten niitä ei voi pyyhkiä pois.

• bhaqthbq

Mulla oli samanlaisia jälkiä. Tein lähtiessä maalausremonttia eteisen seinään jolloin samalla pyyhin lattiamaton värisellä lateksilla keltasia jälkiä. Tuli lattiasta hämärässä aika hyvä ja luovutuksessa ei huomattu ko kohtia.
      Lateksi siitä hyvä että sen saa pois tarvittaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe