Tapsalla tuntuu olevan tällähetkellä jazzinnostus päällä ja haluaisi seuraavaksi tehdä jazzlevyn. Mitä mietteitä herättää teissä se ? Pidättekö jazzista ? Olihan tässä uudessakin levyssä toki jazzvaikutteita, mutta jotenkin tuntuu , että onkohan kannattavaa tehdä ihan puhdasta jazzlevyä kuitenkaan ? Suomalaiset ei mitään kovin innokasta jazz-kansaa ole, joten ei täällä ne jazzlevyt ole oikein kaupaksi menneet.
Jazzzia seuraavaksi
3
107
Vastaukset
- roiskis
Ei melodisessa, hyvässä jazzissa mitään vika ole. Toivo kärjen biiseistä vahvasti jazzvaikutteisia biisejä ovat mm. Jos helmiä kyyneleet ois, Kadonnut onni, Kaikessa soi blues, Onni jonka annoin pois, Sinun silmiesi tähden ja Vanhan veräjän luona.
Jos vähän samaa melodisuutta edustaa Tapsankin laulamat jazzbiisit, niin komeetahan siitä tulee. - Jotain rajaa!
Jazz on parhaimillaan loistavaa. Klassisen ja soulin ohella musiikin helmiä! Herra meitä armahtakoon, että Tapsuliini tuohonkin menisi sekaantumaan.
- Sepitini
Minä on mikään kovin innokas jazz-fani ole, mutta voi olla , että Tapsan levy saattaisi muuttaa käsitykseni myönteisempään suuntaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302956- 2182927
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791876Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761512Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381393- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863- 46853