Eli mikä on paras puhdistus/hoitoaine tiskipöydälle (terästä) ?
Mistä ei jäisi harmahtavaa pintaa.
Millä saa tiskipöydän kiiltämään parhaiten ?
16
2316
Vastaukset
- dkjdkjdkddk
http://www.amazon.de/Dr-Beckmann-Edelstahl-Schutz-Anti-Finger/dp/B004W1EUNG
Ainakin bauhauksesta saa. Tämä ennemminkin hoitoaine joka toisaalta laittaa myös likaisen ja epätasaisen värisen tiskipöydän uuden veroiseksi. Tosin se lähtee tietysti pois pikkuhiljaa pestessä tiskipöytää. Pysyy vain kerran. - Täpä
1. Pese Aito Tolulla harjaa
Tai
2. Pyykinpesupulverilla harjaa
Tai
3. astiapesukoneenaineella harjaa.
Nuolla 1-2 tulee kyllä jo puhtaaksi, astianpesukoneenaine on sitten jo tosi pahaan/pinttyneeseen likaan.- uhjn
Ruokasoodalla,puhdas,kiiltävä sekä ekoteko.
- sammuii
Minä harjaan tiskialtaat pyykkipulverilla, tasot pyyhin ja lopuksi lasi/ikkuna-spraylla kiillotan.
- kyä kiiltää
Tolu tai kloriitti. Kiillotus kuivalla mikroliinalla. Jos pesuallas on kovin pinttynyt, kiehuva vesi ja pyykkipulveri on hyvä. Ei harjoja, pehmeähkö sieni on hyvä.
- hyvä siivous
Ei koskaan teräkselle kloriittia. Korliitti syövyttää terästä, pinta tulee harmaaksi.
- laikkari3
hyvä siivous kirjoitti:
Ei koskaan teräkselle kloriittia. Korliitti syövyttää terästä, pinta tulee harmaaksi.
Laimealla käyttöliuksella ei tule harmaata pintaa. (Kun klooria käyttää)
- Peilinkirkasta
Cift hankausnesteellä ja bang(violetti pullo) olen saanut tiskipöydän kiiltämään.Huuhtelu oltava vaan huolellista.Altaat ja tiskipöytä ei pinty, kun ne puhdistaa säännöllisesti.Lieden(tavallisen lieden) putsaan aina patapata hankausvillalla.
Näillä lähtee myös tiskipöydästä monenlaiset jäljet.Tasot, kaappien ovet jne saa puhtaiksi ja kiiltäviksi pikatoululla, eli käyttövalmis tolu.Suihkepullo, kirkasta ja raikkaantuoksuista ainetta. - Vanha konsti on..
Vanha kunnon Sampo-pulveri poisti 30-vuoden aikana kertyneet jäämätkin
teräksisestä tiskipöydästä. Muista jättää tahna vaikuttamaan joksikin aikaa = D - kikkanenpikkanen
Hiilihapollisella virvoitusjuomalla kirkastuu teräspinta pitkäksi aikaa. Itse käytin vadelman makuista kivennäisvettä.
- old maid
Universal Stone. Aineella saa myös saunan lasioven putsattua kalkkisaostumista.
- Ainoa konsti
Älä päästä mitään pinttymään, on minun tapani pitää koti siistinä.
Saunan lasioven saa pysymään kirkkaana ja kalkkisaostumista puhtaana.Kun sen puhdistaa usein ja säännöllisesti ikkunanpesuvälinein ja mielummin ikkunanpesuaineella.
Sama tiskipöydän ja hellan ja uunin kanssa, ne eivät pinty jos säännöllisesti puhdistaa.
Tietysti johonkin uuteen asuntoon muuttaessa.Voi tiskipöytä olla karmeassa kunnossa.
Sellaiseen ei oikein tehoa mikään.Ehkä ajan kanssa saat siitä hieman kirkkaamman, jos usein puunaat sitä.
- siivoilija
Ihan sama millä peset, mutta pyyhi lopuksi paperilla kuivaksi pinnat. Jäljet puhtaassa altaassa ovat veden kuivumajälkiä.
Itse suosin ihan fairya (millä pesen astiatkin), astianpesuharjaa ja vettä. Ja lopuksi talouspaperilla pinnat kuivaksi. Tätä käytetään kikkana siivojanakin kun halutaan että hanat ja muut kiiltää. - Laitoshuoltaja
Kloorilla.
- Taikasieni toimii
Taikasienellä. Citymarketista tai prismasta saa edullisesti.
- toimii kyllä
Pese valkoisella hankauslevyllä( karkekeammat naarmuttaa) ja ihan tiskiaineella, kiillota( vauvaöljyllä ) ja mikrokuituliinalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1281801Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31506Charlie Kirk murha
Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai2521504Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2541295Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin261185- 53846
- 56781
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16727Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅39683Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44678