ajattelinko vai oliko se oikeeta?? :)

AUTTAKAA!

olin ulkona ja ajattelin ampua airsoft asella kun olin yksin, kun olin ampunut niin menin sisälle paskalle ja hakemaan kuulia ja pesemään kädet kun pesin käsiä kuulin kun joku tavara tippu lattialle sitte kuulin kun joku käveli menin hakemaan puhelimen äkkiä mun huoneesta, soitin mun äidille mun äiti sano että ole vessassa vaan ja kysy että jäikö ovi auki vastasin kyllä mun äiti kysy että uskallatko mennä hakemaan laturisi kosak akku oli aika loppu vastasin en varmaan mee tonne mihinkää idiootin tyköön juoksemaan no ootin sit siinä 20m ja mun mutsi tuli menin ulos vessasta ja kävelin kaikki huoneet varmaan 10 kertaa läpi mutta kamoja ei otettu eikä mikään tavara ole tippunut lattialle?? niin mitä teen oikeesti siis kuulinko jonkun vai ajattelinko vaan?? :)

2

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hubbabubba666

mmmmitäh??? voi vittu mikä lauserakenne..

• 9+8

Aloittaja: Lääkkeesi olivat ottamatta, toivottavasti sait ajatuksesi järjestykseen otettuasi ne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      259
      2389
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      70
      2378
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1558
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      41
      1401
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1329
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1019
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe