Hei onkkelma on sellainen että konepelti ei lukitu, tuulihaka menee kiinni mutta pelti ei lukitu kunnolla. onko kokemuksia kyseistä asiasta kokemuksia / tietoa.
ongelma on kiusallinen koska työ matka on pitkä.
olisin erittäin kiitollinen jos saisin ongelmaan apua.
Ford mondeo 2009.
mondeo 09- apua
3
1306
Vastaukset
- fordisti
laita öljyä sinne, esim crc tai jotain muuta suihketta, kaikkiin osiin vaan lotraat öljyä a ronklaat. saattaa alkaa pelaamaan
- Jnu
Moi, mulla oli sama ongelma 01 farkkussa, vika on siinä että lukkorunko antaa periksi (konepellin vastepinta on vino) ja taipuu taaksepäin jolloin pelti ei lukitu, uusimalla rungon tai tee niinkuin minä ja tein lukkorunkoon ylimääräisen tuen.
- henryy
halvalla tehty pläkki peltiä käytetty osta saabi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902