Onko kuusamo saatana lapissa? mäkihyppykisoissa isoja mainoksia joissa luki:Kuusamo lapland.
vittu eikö mithään rotia saatana.
Ettähän tet voi olla lapin vapaamatkustajia.. hävetkää saatana.
Kuusamo/lappi
16
777
Vastaukset
- Koillismaalainen
No näin paikallisena... Ei todellakaan olla lappilaisia!! Taitaa olla jonkun iso jehun tekosia etelä-Suomesta joka valaa Lappi/kuusamo imagoa!
Me ollaan pohjois-pohjanmaalaisia EI lappilaisia!- ....................
Hohhohhoijjaa!!! Pohjoispohjanmaalaisia tässä kyllä kaikkein vähiten ollaan. Se nyt vaan on aikoinaan papruihin niin väännetty kun se tuli halvimmaksi silloin kaikin puolin. Sitä paitsi, jos maantieteellisesti katellaan asiaa niin tottuushan on että Kuusamohan pohjosemmassa kuin moni etelä lappiin virallisesti kuuluvista kunnista.
- Näin on
Ehkä Kuusamolaisten ulkonäkö saa aikaan sen,että tulee Saamelaiset mieleen.Geenimuunnos saa aikaan monenlaista harmia.
- mutantti
Huom. Lappalainen ja lappilainen eivät ole synonyymejä. Niin tuota näköjään kuvittelet että saamelaiset = lappi tai lappilaiset. Ja tajuutsä hemmetin idiootti edes mitä tarkottaa "geenimuunnos"? Tuskin.
- jänkhis joonis
Kyllä te olette Lappalaisia, näin kehä kolmosen sisäpuolelta katsottaessa!
- koillismaa
Kaukana lapista! Koilismaata ompi. Ainahan ne on kuusamolaiset yritäneet lappi imakolla ratsastaa.
- voi pyhä sylyvi
Ai kaukana? Suosittelen vilkaisua Suomen karttaan....Kuusamo on maantieteellisesti ja luonnoltaan paljo lähempänä Lappia kuin monet siihen kuuluvat kunnat.
- Keskisuomalainen1
Suomen lappia on Enontekiö,Inari ja Utsjoki.
Muuten ollaan pohjois-suomessa. - Miten sen nyt ottaa,
meinaan vaan jos vertaa sijaintia naapuriin eli Posioon? Samantapaista Lappia on Kuusamon pohjoinen puolisko kuin Posio. Jos Lappi rajattaisiin maantieteen ja luonnon olojen pohjalta, niin ei kait ne näin menisi kuin voimassa olevat kunnalliset rajat!
- lappi101
Niin kuusamo kuuluu oulunlääniin,ja esim posio lapinlääniin!!
- ....................
Läänejä ei ole kuule virallisesti enää edes olemassa.
- nununukhaloilaaa
Näin entisen Oulun läänin eteläosasta katsottuna aika pohjoisessa on Kuusamo. Matkaa on saman verran kuin Helsinkiin nelostietä pitkin. Ottakaa mielikuva positiivisena markkinointina, saatte enemmän matkailijoita Lapland-imagon turvin. Ja meitä pohjois-pohjalaisiahan asia ei hetkauta pätkääkään, eikö näin!
- pohjois.pohjanmaalai
kuinka moni kuusamolainen puhuu olevansa lapista..hmm..eipä tule ketään mieleen. eiköhän tämä lappi teema ole nimenomaan yrittäjien ja muiden kikkailua tehdä kuusamosta vielä hieman eksoottisempi turistien silmissä.
ei se meidän kuusamolaisten syy ole että meitä lappina mainostetaan. olen onnellinen pohjois-pohjanmaalainen!
jos asia jota kuta oikein ahdistaa,,niin voihan sitä vaikka tehdä valitusta kuluttaja-asiamiehelle (?) että ihmisiä huijataan mainoksissa ja johdetaan harhaan. kuusamoon tullessa turistit hokaa että mitä mitä..meitä on huijattu. eihän tämä ole lappi!
hohhoi...on niitä oikeita ongelmiakin jossain!- ijuh
Näimpä..turhaa jorinaa taas. turhia koko tittelit..samaa suomeahan sitä ollaan!!
- jokke4
Hei onkohan Kuusamossa kukaann tehnyt sukututkimusta Pätsin suvusta ? Olen etsimässä Jenni Maria Iikantydär Pätsi synt: 14 04 1893. Olen etsimässä hänen vanhempia ja mahdollisia siskoja veljiä. Olisin kiitollinen jos löytyis aina suvusta tietoa aina 1700 luvulle. Jenni Maria oli minun mummoni.
- huoh...
Voi saatanà että jollain saàtanan sàatanalla kiristää jostain paikasta niin että voi sàatana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533895- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242432- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197