Lihominen

muffin

Onko täällä muita, joita viehättää suuresti lihominen? Siis joko muiden tai oma painonnousu. Itselläni kiinnostus virisi jo lapsena, ja tykkäsin kun piirroshahmot paisuivat ja sulloin tyynyjä paidansisälle leikkiäkseni lihavaa. Näin myöhemmin olen ymmärtänyt, että kyseessä on fetissi.

Paitsi itse painonnousu, niin siihen liittyvät jutut kiinnostavat. On kutkuttavaa nähdä pieneksi jäävistä vaatteista pursuavaa uutta läskiä tai vaikka tavoitteellista ahmimista.

Sillä ei ole väliä, onko ihminen laiha vai lihava aloittaessaan.

Olen itse nyt lihottanut 25 kg viime vuodenaikana, mutta olisi hienoa löytää joku feeder tai sitten kanssalihoaja jakamaan kasvuni. Samaten mielelläni kannustaisin muita itsensä lihottamisesta kiinnostuneita.

Varoituksen sana: jos koet tarpeen paheksua tätä fetissiä ja sen harjoittajia, niin se saa vain sen tuntumaan entistä jännittävemmältä ja tuhmemmalta, joten etsipä ylimielisyydellesi uusi kohde.

11

1772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkakeppikö

Eipä mittään,matoset mielissään..sitten joskus!ei muuta kun munkkia turpaan..

• FA-T

Itse yritän lihottaa itseäni, mutta tuntuu, että painonnousu on vain pysähtynyt ja jojoilee 102-105 kilon välissä vaikka yritän syödä kuinka paljon, tätä jatkunut jo reilun vuoden. Tavoite paino 120kg ja en tiedä siitä eteenpäin :)

• hiukanpulleasaaolla

Etkö tajua kuinka epäterveellistä tuo on ja kehosi vain kärsii?! :(

• Lenkille nyt!
        hiukanpulleasaaolla kirjoitti:

Etkö tajua kuinka epäterveellistä tuo on ja kehosi vain kärsii?! :(

Ei ainakaan yhteiskunnan varoja sairauden hoitoon,Tahallista kun on.Mikä tätä maailmaa vaivaa?

• Lihavilta

tulee mehevää ripuliapaskaa, tykkään syödä. Isoa kasaa tuoretta paskaa ei voita mikään!

• trjtjt5r

Olen itse nyt lihottanut 25 kg viime vuodenaikana, mutta olisi hienoa löytää joku feeder tai sitten kanssalihoaja jakamaan kasvuni. Samaten mielelläni kannustaisin muita itsensä lihottamisesta kiinnostuneita"

Onkohan se sitten kivaa vähän vanhempana jos diabetes iskee ja jalat joudutaan amputoimaan diabeteksen tehtyä tuhojaan. Kuten ehkä tiedät diabetes vaurioittaa verisuonia myös peniksessä joten susta tulee impotentti.

• hah mitä moralismia! Täällä saa näköjään vaikka mistä tahansa, mutta kun suuri saatana läski on kyseesä, niin johan alkaa moraalipaniikki. Sorry vaan, mutta aikuiset tekevät mitä lystäävät kehollansa, niin hyvässä kuin pahassa. Saat kyllä toistaa saman saarnan kaikille 70% miehille, jotka ovat ylipainoisia: ylensyönnistähän se heidänkin painonsa on tullut.

• Itse tykkään siitä kun itse lihoan & siitä kun toinen lihoaa. On todella ihana nähdä kuinka naisen masu pyöristyy ensin pömppikseksi ja sitten isommaksi roikkuvaksi palloksi.

Olisi ihana löytää naispuoleinen feeder, joka auttaisi minua lihoamaan ja kasvattamaan masua isommaksi.

• lihotaan

Ei "lihoata" vaan "lihotaan".
        Ei "lihoan" vaan "lihon."

• 1-1

Kannattaa miettiä lihomista siltäkin kannalta että se voi lyhentää elinikää eli aikaa jonka saat olla rakkaasi sekä mahdollisten lastesi ja lastenlastesi kanssa. Voihan tietysti hyväkuntoinenkin ja normaalipainoinenkin sairastua mutta lihavuus on kyllä vaikeuksien kerjäämistä.

• miäs

jos olet nainen niin voisin alkaa feederiksisi ;) täällä toinen joka aina ollut kiinnostunut naisten lihoamisesta, on vaan niin kiihottavaa nähdä kun naiset lihoaa ja läskit vaan tursuaa vanhojen vaatteiden yli! ah! ja ne isot pyllyt vasta herkullisia onkin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4272
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2495
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2201
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      189
      1575
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe