Moi,onko kellään ylimääräistä toimivaa -99 focuksen virta puolaa,yksi pytty on pimeänä.
Focuksen virta puola.
4
134
Vastaukset
Tuskinpa se vika on puolassa kun se antaa kipinän kaikille neljälle tulpalle.
Jos vika olisi puolassa niin kipinä puuttuisi kokonaan.
Vika saattaa olla virranjakajan kannessa, sytytysjohdoissa tai tulpissa.- mek32
Kannattaako kommentoida jos ei tiedä?
Focuksessa ei ole puolaa vaan sytytysyksikkö ja niitä saa varaosaliikkeistä muunmuassa MOTONET myy niitä. mek32 kirjoitti:
Kannattaako kommentoida jos ei tiedä?
Focuksessa ei ole puolaa vaan sytytysyksikkö ja niitä saa varaosaliikkeistä muunmuassa MOTONET myy niitä.Minä kun luulin että focuksessa olisi tulpat ja tulpanjohdotkin.
- mek32
mokateko kirjoitti:
Minä kun luulin että focuksessa olisi tulpat ja tulpanjohdotkin.
Ne sieltä kyllä löytyy mutta ei perinteistä (mekaanista) virranjakajaa eikä puolaa vaan laatikko joka tuntee nimen sytytysyksikkö.
Olen kahteen omaan focukseen sen vaihtanut, suosittelen samalla vaihtapaan tulpat ja tulpan johdot jommissa kummissa on syypää sytytysyksikön pimenemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833