Maaliskuun matkat Mombasaan peruttu FM

We2

Finnmatkat ilmoitti tällä viikolla että maaliskuun matkat Mombasaan on peruttu liian vähäisen kysynnän vuoksi. En voi kun ihmetellä, miten näin kiehtova maa eläimistöineen ei vedä porukkaa, kun sen sijaan jonnekin kanarialle viedään suomalaisia syömään hernekeittoa monta kertaa päivässä.
Onneksi, saimme lomamme siirrettyä ja niinpä Mombasa kutsuu meitä jo 3.2
Onko muita lähdössä tuolla lennolla?

29

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hddtj

      Kalliit hinnat

      • popo malo

        f reissut on halpoja.
        -olen ottanut tuntumaa maanosaan 5d päivä -200d päivä viimeisen 34 vuoden aikana.
        --voit muuttaa turisti alueella elämään nuoren naisen kanssa täysihoitoon turvallisesti 20d päivä nuorimies 7-11 päivä (maaseudulla seksiä vastaan).

        niin aids , testejä on ja päiviä almanakassa.


    • safe ?

      Syksyllä tapahtunut ostoskeskusammuskelu arveluttaa. Matka kuitenkin varattu tammikuulle.

      • maanosan tapa

        Afrikassa on aina tapettu na tullaan tappamaan ihmisia samoin kuin euroopassa,
        Kun olin noin kolmekymmentä vuotta sitten kolmatta kertaa maan osassa niin räjäyttivät koko hotellin kostoksi i poikien välilaskun vuoksi.


    • äly hoi

      Ei ole, olette lentokoneen ainoat matkustajat.

      • WE2

        Eikö tullut uni, vai miksi pitää kettuilla heti aamutuimaan. Tarkoitin tietysti tällä palstalla olijoista.
        Vedä hernekilo nenästäs ja hengitä syvään, jos vaikka ahdistus helpottaisi.


    • L.Å.

      En ymmärrä miksi Kenia -palstalla nokkavasti arvostelet muitten matkakohteita.
      Itsekin olen lähdössä Keniaan, mutta ymmärrän hyvin jos jollakin ei ole varaa, aikaa tai muuten vain halua lähteä pitemmälle matkalle. Onneksi olen lomalla eri aikaan kuin sinä.

      • jorma uolevi

        minä lähden myös olen se etupenkillä munia raapiva pervo jolla on dildo kädessä. Tuu moikkaa ;)


      • Vgyhbkkjgfchkknjyf
        jorma uolevi kirjoitti:

        minä lähden myös olen se etupenkillä munia raapiva pervo jolla on dildo kädessä. Tuu moikkaa ;)

        Älä valehtele köyhä!


    • Tuutukki

      Lähtö Mombasaan 3.2. jonka vuoksi tässä selailen netistä tietoja kohteesta. Olemme matkailleet Afrikassa ennenkin, mutta juuri uutisoitu kranaatti-isku saa mielen mietteliääksi. Kyllä Finnmatkat informoi, mikäli turisteille jotain tiedotettavaa. Innolla odotamme matkaa, erityisesti parin päivän safaria.

      • Meiju4

        Meillä myös lähtö Mombasaan 20.1.14. Kyllä se vähän pelottaa, mutta toisaalta pommi-iskuja voi tapahtua Suomessakin.
        Me odotamme myös safaria innolla. Harmi vaan kun tuollaista sattuu.
        Kaveritkin sanovat, että miten te uskallatte sinne mennä.
        Tosiaan ei kai se Finnmatkat sinne veisi, jos siellä on vaarallista.


      • Hannaliisa
        Meiju4 kirjoitti:

        Meillä myös lähtö Mombasaan 20.1.14. Kyllä se vähän pelottaa, mutta toisaalta pommi-iskuja voi tapahtua Suomessakin.
        Me odotamme myös safaria innolla. Harmi vaan kun tuollaista sattuu.
        Kaveritkin sanovat, että miten te uskallatte sinne mennä.
        Tosiaan ei kai se Finnmatkat sinne veisi, jos siellä on vaarallista.

        Suurin osa Finnmatkojen Mombasa-hotelleista on Diani Beach-rannalla
        jossa eilen illalla/yöllä heitettin kranaatti aukiolleeseen yökerhoon.
        Monia loukkaantuneita.

        Pommi-iskujen vaara ei todellakaan ole yhtä suuri vaara missään Euroopan
        maissa, ei Suomessakaan, kuten om juuri Keniassa.
        Rauhallisempia lomapaikkoja löytyy monista maanosista.
        En itse lähtisi sinne.


      • herääjo
        Meiju4 kirjoitti:

        Meillä myös lähtö Mombasaan 20.1.14. Kyllä se vähän pelottaa, mutta toisaalta pommi-iskuja voi tapahtua Suomessakin.
        Me odotamme myös safaria innolla. Harmi vaan kun tuollaista sattuu.
        Kaveritkin sanovat, että miten te uskallatte sinne mennä.
        Tosiaan ei kai se Finnmatkat sinne veisi, jos siellä on vaarallista.

        Voi hyvää päivää, Finnmatkathan se tietää tai osaa ennustaa, mihin muslimit iskevät seuraavaksi!
        Uskosihan on lujempi kuin noille muslimeilla...


      • Kyttäävät äkkilähtöj
        Hannaliisa kirjoitti:

        Suurin osa Finnmatkojen Mombasa-hotelleista on Diani Beach-rannalla
        jossa eilen illalla/yöllä heitettin kranaatti aukiolleeseen yökerhoon.
        Monia loukkaantuneita.

        Pommi-iskujen vaara ei todellakaan ole yhtä suuri vaara missään Euroopan
        maissa, ei Suomessakaan, kuten om juuri Keniassa.
        Rauhallisempia lomapaikkoja löytyy monista maanosista.
        En itse lähtisi sinne.

        -hehkuttavat kun koittavat saada halpis äkkilähtöjä.
        -olin itse ekan kerran 34 vuotta sitten siellä ja silloin räjäyttivät uutena vuotena koko hotelin eikä kukaan välittänyt siitä hevon viutua.


    • Diani2014

      Maanantaina on lähtö Dianiin. Pitää vaan toivoa että kranaatit olisivat suutareita. Hiukan kyllä kieltämättä jännittää!

      • baarissa reuna paikk

        -otan ulkoilma baarissa useimmiten aitareuna paikan niin näkee jos
        shaabalainen jolkottaa pesälle.Paikalliset on aika pönököitä ruumiin rakenteeltaan , laiheliini pistää heti silmään .Voi olla ettei baarin pitäjä ollut mkasanut suojelurahaa ja
        lasku tuli.Käykää muuten katsomasa siinä keskellä Dianaa olevaa poltettua isoa hotelli rauniota , se oli aikanaan kiva paikka , edellis , siis oliko se kuusi vuotta sitten, vaaleissa meni.Tuota ikäväähän tällänen on .


      • varovainen
        baarissa reuna paikk kirjoitti:

        -otan ulkoilma baarissa useimmiten aitareuna paikan niin näkee jos
        shaabalainen jolkottaa pesälle.Paikalliset on aika pönököitä ruumiin rakenteeltaan , laiheliini pistää heti silmään .Voi olla ettei baarin pitäjä ollut mkasanut suojelurahaa ja
        lasku tuli.Käykää muuten katsomasa siinä keskellä Dianaa olevaa poltettua isoa hotelli rauniota , se oli aikanaan kiva paikka , edellis , siis oliko se kuusi vuotta sitten, vaaleissa meni.Tuota ikäväähän tällänen on .

        Meidät ryöstettiin aseellisesti dianissa.olkaa varovaisia korut i pois kaulalta ja köyhän vaatetus


      • Ihmettelen kovasti.
        varovainen kirjoitti:

        Meidät ryöstettiin aseellisesti dianissa.olkaa varovaisia korut i pois kaulalta ja köyhän vaatetus

        vai niin..olisihan tuosta ryöstöstä varmaan ollut mediassakin juttua.....


      • miksi olisi
        Ihmettelen kovasti. kirjoitti:

        vai niin..olisihan tuosta ryöstöstä varmaan ollut mediassakin juttua.....

        Miksi jonkun korukaula hölmöläisen perusryöstöstä pitäisi mediassa kertoa.
        Kannattaa ottaa vanhat korut ja kellot ynm roinat iltä kävelylle kehitys maissa jos vaikka saisi vähän vakuutus rahaa (perintö kalleuksista).
        Ilkeesti sanottu vai mitä?


    • Meijuli

      Tulimme juuri viime yönä Mombasasta. Lento oli 3 tuntia myöhässä.
      Muuten matka meni hienosti ja Kenia on mielenkiintoinen maa.
      Finnmatkat ei tee enää ensi kautena Mombasaan matkoja, joten menkää nyt sinne kun pääsette suoralla lennolla.
      Terve maalaisjärki mukaan ja hienot korut pois kaulalta.

      • eri mieltä

        Samassa koneessa siis olimme, ja Finnmatkojen kuuluisi korvata viive.
        Aika tylsäähän noissa AI- hotelleissa on, ja hotellialueen ulkopuolella alkaa melkeinpä heti slummi. Eipä tee mieli lähteä iltakävelylle...
        Iltaohjelma aika vaatimatonta, ruoka keskinkertaista...
        Matkan kohokohdat olivat safari ja muut retket (melko kalliit ottaen huomioon Kenian hintataso).
        Ei siis ihme ettei maa suomalaisia(kaan) kiinnosta. Amani Tiwi Resort -hotellissa oli tosi väljää, arviolta käyttöaste n. 30 %.
        Positiivista: loistavaa sää koko loman ajan.


    • qqq5

      Ensi talvena Finnmatkat ei enää tee valmismatkoja Keniaan.

      • t.t.

        Ei niin teekään. Finnmatkojen opas sanoi viime viikolla että kysyntä on hiipunut ja myös Kenia on nostanut veroja 16 %, jolloin firmalle ei jää riittävästi katetta.


      • istambulinkauttahalv
        t.t. kirjoitti:

        Ei niin teekään. Finnmatkojen opas sanoi viime viikolla että kysyntä on hiipunut ja myös Kenia on nostanut veroja 16 %, jolloin firmalle ei jää riittävästi katetta.

        Sitten vaan istanbulin kautta halvalla Mombasaan , majoituksia saa halvalla rannasta kun varaa netillä.
        -turvallisempaa kuin espanjassa. Ei nairobissa tietenkään.


    • Samalla matkalla

      Finnmatkojen kuuluisi korvata viive kun kone 3 tuntia myöhässä?? Tekeekö joku matkanjärjestäjä muka näin että makselee korvauksia myöhästymisestä, näin pienestä. Myöhässä oltiin jo lähtiessä, vaaditko korvauksen siitäkin? Ja saitko? :D

      • 3 h

        Ilmeisesti et kovin paljon ole matkustellut ja/tai sinulla ei ole käsitystä erilaisista vakuutuksista. " Myöhässä oltiin jo lähtiessä..", no miten muutenkaan? Vai luuletko, että lentokone ajelee huvikseen 3 tuntia ilmassa. Sain korvauksen, sinä ilmeisesti et.


      • VIIME VUONNA
        3 h kirjoitti:

        Ilmeisesti et kovin paljon ole matkustellut ja/tai sinulla ei ole käsitystä erilaisista vakuutuksista. " Myöhässä oltiin jo lähtiessä..", no miten muutenkaan? Vai luuletko, että lentokone ajelee huvikseen 3 tuntia ilmassa. Sain korvauksen, sinä ilmeisesti et.

        VIIMEVUONNA PALUU OLI VUOROKAUDEN MYÖHÄSSÄ ,OLISI FINMATKOJEN MUKAAN PITÄNYT HAKEA KORVAUSTA LENTOYHTIÖLTÄ?

        ISO FIRMA NUSSUU MEITÄ MITEN HALUAA.


    • Samalla matkalla

      Kolme hoolle tarkennus että kone oli jo menomatkalla myöhässä, sitä tarkoitin. Kai pyysit senttis siitäkin? ;)

      • Samalla matkalla

        Korvaus siis maksetaan jos 3 tuntia YLITTYY. Mielestäni ei ylittynyt, oli nippa nappa. Mutta onneksi olkoon jos sait korvauksen ja vieläpä näin nopeasti :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe