hei. eli n. kuukausi sitten havaitsin leukaluussa n. puolikkaan herneen kokoisen patin, jota sitten piti mennä räpläämään. Ilmeisesti tämä pieni patti ärsyyntyi ja muutamassa tunnissa muutti muotoaan pitkulaiseksi eli leukaluusta alkaa ja jatkuu kohti suuta.... patti on muljuava ja kivuton. nyt tämä pitkulainen "mato" ei ole kadonnut ja tässä olen pohtinut et olisiko aika käydä lekurissa varmistamassa mikä pentele tuo mato on poskessani....
Onko kellään muulla ollu ikinä mitään vastaavaa poskessa?
pitkulainen liikkuva patti poskessa..
3
5709
Vastaukset
- Petetty syöpäläinen
Mulla oli niskassa luultavasti samanlainen. Se leikattiin pois ja oli rasvapatti. Siskollani oli ranteessa vastaava. Hän ei sitten hätiköinyt lääkäriin menoa, kun reidestä löytyi patti. No kun lopulta meni lääkäriin niin se olikin syöpä ja johti radikaaliin leikkaukseen. Syöpä on myös uusinut.
- kotkotkoot
minulla on ollut nuoruudesta asti siis monta vuotta, oletettavasti rasvapatti, ei huoleta. syöpä patit ovat kiinteitä ei niitä esim. voi liikutella tai ottaa sormien väliin. ovat kiinni eritavalla kuin hyvänlaatuiset muutokset.
- Anonyymi
Mulla on saman lainen kävin lääkärissä näyttää ja ei ollu vaarallinen seon sellanen et niit voi tulla ympäri kehoo kantsii silti mennä lääkäriin ei oo varmaan vaaralinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1751968Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2011224Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381037- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212893Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.94858