Norwegian

ei kortteja

Tietääkö joku ,pitääkö paikkansa ettei Norwegianin Malagan lennoilla kelpaa käteinen raha jos ostaa lennon aikana jotain?Ainoastaan luottokortilla voi kuulemma maksaa.Aika hölmöä jos näin on,sillä eihän kaikilla syystä tai toisesta ole minkäänlaista luottokorttia.Monet vanhemmat ihmiset jotka ko.väliä paljon lentävät,eivät yksinkertaisesti halua mitään luottokortteja.Siinä jää lentoyhtiöltä monet Eurot saamatta jos asia tosiaankin näin on.Olisi kiva saada vastauksia,kuinka asia todellisuudessa on.

21

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikset kysy yhtiöltä

      Aika hölmöä !

    • ei korttia

      En viitsi kun odotin että saisin täältä jonkun fiksun vastauksen.

      • Anonyymi

        Norjan kurnut käy !! Miksi pitäisi muut käydä...... laajenna ymmärrystäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Norjan kurnut käy !! Miksi pitäisi muut käydä...... laajenna ymmärrystäsi.

        Pitääkö mielestäsi mennä/tilata omaan pankkiin Norjan kurnuja, että Norwegianilla voi maksaa koneessa juomansa? Näin se ymmärrys laajenee-tai sitten ei.


    • ei rahaa

      No kyllä siellä käteinen käy

    • KKK,

      Viime vuonna marraskuussa ei kelvannut käteinen Norskin LPA lennolla, toukokuussa Alicanteen mennesssä kelpasi... luulen, että nykyäänkin kelpaa.

    • Mikset kysynyt

      No niin, mikä vastaus kelpaa?

      • ei kortteja

        Minulle kelpasi kaikki asialliset vastaukset joita tuli.Nyt olen saanut muualtakin tietoa(asiallista)että ainakin Visa Electron kelpaa.Kiitokset vaan kaikille asiallisia vastauksia antaneille.Nyt ei tarvi Mikset Kysynyt tyypin enää viisastella.


      • Anonyymi

        Ei kelpaa electron edelleenkään,käteinen tai luottokortti,joka perinteiseen tyyliin höylätään.


    • Seirita

      Mä tulin To 24.4, Malagasta ja kelpasi käteinen että luottokortit,eikä ole ollut ikinä ongelmia Norwegenin kanssa.

    • Tultiin just

      Ne haluaa tasarahan, jos maksaa käteisellä, siis mieluiten tasarahan, koska vaihtorahaa ei ole kauheasti. Mutta hyvin moni maksoi käteisellä. Ilmoittivat että mieluiten kortilla, mutta siitä ei kannata välittää. Muutaman euron ostokset maksaa mieluiten käteisellä, kahvin ja mitä nyt tulee ostetuksi matkan aikana.

      • menossa koht

        Nimimerkki "tultiin just", kertoisitko mitä Norwegian koneessa saa ostettua muutamalla eurolla?


    • ???

      norwegianin lennolla espanjaan mulla kelpasi käteinen vaan ei visa electron..

      • valitettavasti

        Ausein on niin ettei Visa electron kelpaa.


      • zorroperro

        Joo, sama havainto. Lokakuussa olin Mallorcalla Norwegianin lennoilla ja Visa electron ei todellakaan kelvannut. Luottokortti olisi kelvannut ja käteisellä ostaminen onnistui. Missähän olisi niin, ettei käteinen kelpaa ja mistä syystä?


    • mikke akrikolaaja

      Norski, Norwegen, Ausein, muutamalla eurolla? Hmm...

    • lumilintuna

      Kohta ei muu konkkapesälle kelpaa kuin käteinen

      • Anonyymi

        Joko se meni konkkaan?


    • Anonyymi

      Onpa tässä vastailtu alkuperäiseen viestiin reippaat kuusi vuotta. Asia lienee tullut selväksi?

    • Anonyymi

      Norwegian lennoilla ei käy käteinen. Yrittävät saada ottamaan oman luottokorttimaksut, mutta mikä vaan suomalainen pankki / luottokortti on kelvannut. Joskus lentoemot antavat esim. kahvin käteisellä, jos on tasaraha, mutta eivät aina. Lapseni luokkatoverit lähes kuolivat nälkään, kun olivat aamupäivän koulussa ja lähtivät Norwegian lennolla ennen koululounasta.

      • Anonyymi

        Ei näytä kuusi vuotta riittävän. Oma lapsi ei ilmeisesti päässyt lennolle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe