Norwegian

ei kortteja

Tietääkö joku ,pitääkö paikkansa ettei Norwegianin Malagan lennoilla kelpaa käteinen raha jos ostaa lennon aikana jotain?Ainoastaan luottokortilla voi kuulemma maksaa.Aika hölmöä jos näin on,sillä eihän kaikilla syystä tai toisesta ole minkäänlaista luottokorttia.Monet vanhemmat ihmiset jotka ko.väliä paljon lentävät,eivät yksinkertaisesti halua mitään luottokortteja.Siinä jää lentoyhtiöltä monet Eurot saamatta jos asia tosiaankin näin on.Olisi kiva saada vastauksia,kuinka asia todellisuudessa on.

21

1716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikset kysy yhtiöltä

Aika hölmöä !

• ei korttia

En viitsi kun odotin että saisin täältä jonkun fiksun vastauksen.

• Anonyymi

Norjan kurnut käy !! Miksi pitäisi muut käydä...... laajenna ymmärrystäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Norjan kurnut käy !! Miksi pitäisi muut käydä...... laajenna ymmärrystäsi.

Pitääkö mielestäsi mennä/tilata omaan pankkiin Norjan kurnuja, että Norwegianilla voi maksaa koneessa juomansa? Näin se ymmärrys laajenee-tai sitten ei.

• ei rahaa

No kyllä siellä käteinen käy

• KKK,

Viime vuonna marraskuussa ei kelvannut käteinen Norskin LPA lennolla, toukokuussa Alicanteen mennesssä kelpasi... luulen, että nykyäänkin kelpaa.

• Mikset kysynyt

No niin, mikä vastaus kelpaa?

• ei kortteja

Minulle kelpasi kaikki asialliset vastaukset joita tuli.Nyt olen saanut muualtakin tietoa(asiallista)että ainakin Visa Electron kelpaa.Kiitokset vaan kaikille asiallisia vastauksia antaneille.Nyt ei tarvi Mikset Kysynyt tyypin enää viisastella.

• Anonyymi

Ei kelpaa electron edelleenkään,käteinen tai luottokortti,joka perinteiseen tyyliin höylätään.

• Seirita

Mä tulin To 24.4, Malagasta ja kelpasi käteinen että luottokortit,eikä ole ollut ikinä ongelmia Norwegenin kanssa.

• Tultiin just

Ne haluaa tasarahan, jos maksaa käteisellä, siis mieluiten tasarahan, koska vaihtorahaa ei ole kauheasti. Mutta hyvin moni maksoi käteisellä. Ilmoittivat että mieluiten kortilla, mutta siitä ei kannata välittää. Muutaman euron ostokset maksaa mieluiten käteisellä, kahvin ja mitä nyt tulee ostetuksi matkan aikana.

• menossa koht

Nimimerkki "tultiin just", kertoisitko mitä Norwegian koneessa saa ostettua muutamalla eurolla?

• ???

norwegianin lennolla espanjaan mulla kelpasi käteinen vaan ei visa electron..

• valitettavasti

Ausein on niin ettei Visa electron kelpaa.

• zorroperro

Joo, sama havainto. Lokakuussa olin Mallorcalla Norwegianin lennoilla ja Visa electron ei todellakaan kelvannut. Luottokortti olisi kelvannut ja käteisellä ostaminen onnistui. Missähän olisi niin, ettei käteinen kelpaa ja mistä syystä?

• mikke akrikolaaja

Norski, Norwegen, Ausein, muutamalla eurolla? Hmm...

• lumilintuna

Kohta ei muu konkkapesälle kelpaa kuin käteinen

• Anonyymi

Joko se meni konkkaan?

• Anonyymi

Onpa tässä vastailtu alkuperäiseen viestiin reippaat kuusi vuotta. Asia lienee tullut selväksi?

• Anonyymi

Norwegian lennoilla ei käy käteinen. Yrittävät saada ottamaan oman luottokorttimaksut, mutta mikä vaan suomalainen pankki / luottokortti on kelvannut. Joskus lentoemot antavat esim. kahvin käteisellä, jos on tasaraha, mutta eivät aina. Lapseni luokkatoverit lähes kuolivat nälkään, kun olivat aamupäivän koulussa ja lähtivät Norwegian lennolla ennen koululounasta.

• Anonyymi

Ei näytä kuusi vuotta riittävän. Oma lapsi ei ilmeisesti päässyt lennolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe