Törmäsin lauantai iltana patiksessa naiseen joka pukeutuu pelottavasti...onko tietoa onko paikkakuntalaisia vai asuuko jossain muualla?
Outoa pukeutumista...
5
605
Vastaukset
- tyhmyys paistaa
Olisit kysynyt suoraan häneltä itseltään, niin ei tarvitsisi täällä "selän takana" itkeä ja puskiin huudella!!
- ne tiedetään.
Juankoski on oikein seläntakana puhujien valtakunta, siellä jos missä on myös pelokkaita , alkkismiehiä, jotka uskovat olevansa naistenmiehiä mutta pelkäävät aivan tavallisia naisia alko höyryissään....:)
. Lisäksi ovat juoppoja ja itkevät entisen vaimon perään, joka lempannut ukkonsa pihalle mm. huoruuden ja alkoholismin takia....::)) - Ala-Tuuhonen
Taesen unohtoo alushousut ja piälle sattu roeskeläppä, jonka kanssa ee pitäs pyllistellä heekkohermosten nähen. Mutta elä pelekee, ee se pure, kun sillä ee oo hampaettakaa!
- Miranta;)
Olin mina.Tulen ensi viikonloppuna.
- tynkä ykä
Eehän tuo alatuuhonen pureksi vuan lottuuttaa niin jotta äkkinäistä häikässöö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848