Outoa pukeutumista...

Joku vuan

Törmäsin lauantai iltana patiksessa naiseen joka pukeutuu pelottavasti...onko tietoa onko paikkakuntalaisia vai asuuko jossain muualla?

5

666

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmyys paistaa

Olisit kysynyt suoraan häneltä itseltään, niin ei tarvitsisi täällä "selän takana" itkeä ja puskiin huudella!!

• ne tiedetään.

Juankoski on oikein seläntakana puhujien valtakunta, siellä jos missä on myös pelokkaita , alkkismiehiä, jotka uskovat olevansa naistenmiehiä mutta pelkäävät aivan tavallisia naisia alko höyryissään....:)
      . Lisäksi ovat juoppoja ja itkevät entisen vaimon perään, joka lempannut ukkonsa pihalle mm. huoruuden ja alkoholismin takia....::))

• Ala-Tuuhonen

Taesen unohtoo alushousut ja piälle sattu roeskeläppä, jonka kanssa ee pitäs pyllistellä heekkohermosten nähen. Mutta elä pelekee, ee se pure, kun sillä ee oo hampaettakaa!

• Miranta;)

Olin mina.Tulen ensi viikonloppuna.

• tynkä ykä

Eehän tuo alatuuhonen pureksi vuan lottuuttaa niin jotta äkkinäistä häikässöö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      50
      2318
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      702
      1519
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      106
      1188
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      132
      1085
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      963
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      71
      923
    7. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      16
      754
    8. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      118
      733
    9. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      694
    10. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      23
      628
    Aihe