Ylläoleva teksti ilmestyy paneeliin autoa käynnistettäessä. Tarkistin öljyt: mittatikun mukaan öljyä sopivasti (mittatikun puoliväliin). Käynnistin auton, valo ei palanut, hykertelin mielissäni. Seuraavana aamuna valo taas paloi, ostin litran öljyä - valo lakkasi palamasta, vaikken öljyä lisännyt. Seuravan kerran käynnistaessä taas paloi, lisäilin puolisen litraa, herkesi palamasta - kunnes taas seuraavalla kerralla varoitusteksti ilmestyi....Osaako joku neuvoa?
Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
Top up oil level
3
9789
Vastaukset
- piinattu rellu
Mulla kerran ilmesty sama teksti öljyn vaihdon jälkeen ja mielestäni tarkoittaa että öljyä on liikaa koneessa.
- Villeeeeeeee
Ei tarkoita sitä, että olisi liikaa öljyä. Top up oil level tarkoittaa, Lisää öljyä!
- xmara
Normaalisti tulee startin jälkeen teksti "Oil Level Ok" . Jos painat (kerran) viiksen selausnappia, tulee täppiä ja viivoja jotka näyttää graafisesti miten paljon öljyä koneessa on. Itselläni ei taso koskaan ole pudonnut enempää kuin 2 täppää vuoden aikana jota olen pitänyt vaihtovälinä. Tsekkasitko, miten monta täppää oli silloin kun "Top up" teksti ilmestyi?
Öljyn määrä ilmoitus / täpät näkyy vain 30 sek. ajan startin jälkeen, ajon aikana sitä ei saa kaivettua esiin. Se myös katoaa jos tulee joku muu teksti tulee päälle. Startatessa öljyn pinnantaso vaihtelee auton kaltevuuden, moottorin lämpötilan ym mukaan, siksi teksti ilmeisesti lakkasi myöhemmin. Puhut myös merkkivalosta - tuleeko tauluun siis jakoavaimen kuva, "service" tai jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214