Hiukset!

siissss

Minulla on puolisen metriä pitkät hiukset, mutten tälläisenä poikatyttönä oikein osaa mitään kampauksia väkertää. Ja siellä armeijassahan ne pitää olla tiukalla siistillä nutturalla. Ei oikein leikkaaminenkaan innosta ...
Tietääkö joku mahdollisesti, että opetetaanko siellä tekemään oikeoppinen armeija kampaus?

32

3326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siisss

      Yritin etsiä netistäkin nuttura videoita, mutta niissä tehdään vain isoja ja näyttäviä tötteröitä. Onko kukaan törmännyt sattumalta videoon josta voisin saada apua? :D

    • tasa-arvo?

      Minä en kyllä tajua miksi varusmiespalvelusta suorittavat naiset saavat pitää hiukset nutturalla intissä. Tukka lyhyeksi niinkuin miehilläkin. Se on tasa-arvoa. Ei sinne inttiin ole pakko ängetä ja hiukset kasvavat kyllä takaisin.

      • ffassi

        Kaljua naista tuijotetaan ja saatetaan syrjiä pitää outona punkkarina, työnantaja heittää cv:n roskiin kun taas kalju mies HALLELUJA ei mitään völi kellekkään ?? missä on tukka moraali ulkopuolle inttiä?


    • siisss

      on kyllä tosi eri juttu naiselle kuin miehelle hiuksien pois leikkuu... 5senttiä pitkät hiukset kasvaa juu tosi nopee takas, mut siinä menee sitten 6vuotta kun kasvattaa 50senttiä pitkiks

      • mattuua

        "on kyllä tosi eri juttu naiselle kuin miehelle hiuksien pois leikkuu... 5senttiä pitkät hiukset kasvaa juu tosi nopee takas, mut siinä menee sitten 6vuotta kun kasvattaa 50senttiä pitkiks "

        Ja milllä tavalla tämä on eri asia naisille? Vai etkö ole tietoinen, että myös miehellä voi olla pitkä tukka? No, kyllä niillä vain voi, eikä se kasva yhtään sen nopeammin takaisin kuin naisillakaan. Ja silti miestenkin pitää leikata pitkät hiuksensa.

        Ellet tosiaan pysty edes hiuksiasi leikkaamaan, niin ehkä kannattaa nyt vielä harkita onko se armeija välttämättä sittenkään oikea paikka sinulle?


    • Panssarihääräri

      No mitäs vittua sinne inttiin menee, jos tukanleikkuu pelottaa? 2000-luvun tasa-arvoa: Miehillä on vain velvollisuuksia, naisilla on vain oikeuksia.

    • kattu

      No hei voivoi, toivottavasti keksit ratkaisun että saat pitää prinsessakutrisi kauniina ja kiiltävänä.

    • pitkähiuksinen

      Älä jaksa noiden miesten valitusta kuunnella, eivät selkeästi ymmärrä tilannetta. :)
      Käy ostamassa hiusvalkki, sen ympärille on pitkätkin hiukset helppo kääräistä siistille kireälle nutturalle. Niitä on saatavana eri kokoisina, jotta varmasti kaikki hiukset mahtuvat mukaan. Erilaisia ohjevideoita löytyy kyllä :)

      • siiisss

        Kiitos (ainoasta asiaan kuuluvasta) vastauksesta :) pitääkin mennä Googlesta katsomaan millainen härpäke on kyseessä. Enään pari päivää inttiin!!


      • siiisss

        Ei myyty hiusvalkkeja täällä päin missään :S en tietty kampaamoista mennyt kyselemään, mutta enään tähän hätään tuskin edes semmoista onnistun saaman


    • PutkiLadattu

      "Älä jaksa noiden miesten valitusta kuunnella, eivät selkeästi ymmärrä tilannetta. :)"

      Niin, koska miehillä ei ole hiuksia.

      T: Pitkät hiukset intin vuoksi pois leikannut.

      Ps. Naisilla on muutenkin vähän hankala armeijassa olla "osa ryhmää", mutta se voi onnistua. Mikäli kuitenkaan ei edes hiuksiansa voi leikata, on kohtalona olla yleinen vitsi irrallisten iskuyritysten lisäksi.

      En vain tajua, miten joku voi olla niin pinnallinen, että kokee hiusten leikkuun jotenkin ongelmaksi ja silti pitäisi inttiin päästä. Huoh.

      • pitkähiuksinen

        Lähinnä tarkoitin sitä, ettei heillä tuntunut kellään olemaan omakohtaista kokemusta tai antaa mitään rakentavaa palautetta, vaan inistä miten naisilla on helpompaa.

        Tunnen itsekkin miehiä, jotka ovat pitkät hiuksensa leikkanneet pois armeijaa varten. Kunnioitan heitä, koska onhan se nyt tärkeä osa omaa identiteettiä ja suuri uhraus pakon edessä. En yritä puolustaa, että naisten hiukset olisivat miesten hiuksia tärkeämmät. Naisten palvelus on kuitenkin ainakin toistaiseksi vapaaehtoinen, joten on mielestäni ymmärrettävää, että heillä on mahdollisuus säilyttää kutrinsa. En myöskään puolustele kysyjän päätöstä pitää pitkät hiuksensa, se on hänen oma valintansa. Tarkoitukseni oli yksinkertaisesti antaa ohje, kuinka sitoa hiukset siististi.


      • PutkiLadattu
        pitkähiuksinen kirjoitti:

        Lähinnä tarkoitin sitä, ettei heillä tuntunut kellään olemaan omakohtaista kokemusta tai antaa mitään rakentavaa palautetta, vaan inistä miten naisilla on helpompaa.

        Tunnen itsekkin miehiä, jotka ovat pitkät hiuksensa leikkanneet pois armeijaa varten. Kunnioitan heitä, koska onhan se nyt tärkeä osa omaa identiteettiä ja suuri uhraus pakon edessä. En yritä puolustaa, että naisten hiukset olisivat miesten hiuksia tärkeämmät. Naisten palvelus on kuitenkin ainakin toistaiseksi vapaaehtoinen, joten on mielestäni ymmärrettävää, että heillä on mahdollisuus säilyttää kutrinsa. En myöskään puolustele kysyjän päätöstä pitää pitkät hiuksensa, se on hänen oma valintansa. Tarkoitukseni oli yksinkertaisesti antaa ohje, kuinka sitoa hiukset siististi.

        "En yritä puolustaa, että naisten hiukset olisivat miesten hiuksia tärkeämmät"

        Tästä olen rankasti eri mieltä. Itsekin kaljuunnuin jo aikoja sitten, vaikka suhteellisen nuori olenkin. Ei ole haitannut pätkääkään, jopa pidän kaljustani enimmäkseen. Naiselle se olisi lähes poikkeuksetta aivan taatusti kovempi paikka menettää hiuksensa lopullisesti.

        Mutta kun kyseessä on kuitenkin vain kuuden kuukauden pyrähdys, niin turha kitistä jostain hemmetin kutreista.


      • hesuli
        PutkiLadattu kirjoitti:

        "En yritä puolustaa, että naisten hiukset olisivat miesten hiuksia tärkeämmät"

        Tästä olen rankasti eri mieltä. Itsekin kaljuunnuin jo aikoja sitten, vaikka suhteellisen nuori olenkin. Ei ole haitannut pätkääkään, jopa pidän kaljustani enimmäkseen. Naiselle se olisi lähes poikkeuksetta aivan taatusti kovempi paikka menettää hiuksensa lopullisesti.

        Mutta kun kyseessä on kuitenkin vain kuuden kuukauden pyrähdys, niin turha kitistä jostain hemmetin kutreista.

        Järki ei selvästi lähtenyt tukan myötä :) olen itsekin aivan samaa mieltä!
        Toisaalta olisihan sekin mahdollisuus että leikkaa lyhemmäksi, jos on nainen ja menee armeijaa, kaljua en tahtoisi itse missään nimessä näin naisena


      • hahhelo

        PutkiLadattu, katkera hiusten leikkuun pakosta, mutta sanoo että nainen on pinnallinen jos haluaa pitää hiuksensa... Tuli niin ristiriitainen olo tämän örvelön teksteistä :D


      • PutkiLadattu
        hahhelo kirjoitti:

        PutkiLadattu, katkera hiusten leikkuun pakosta, mutta sanoo että nainen on pinnallinen jos haluaa pitää hiuksensa... Tuli niin ristiriitainen olo tämän örvelön teksteistä :D

        "PutkiLadattu, katkera hiusten leikkuun pakosta, mutta sanoo että nainen on pinnallinen jos haluaa pitää hiuksensa..Tuli niin ristiriitainen olo tämän örvelön teksteistä :D "


        Ensinnäkin, en ole katkera enkä mielestäni ole antanut niin ymmärtää? Siksi toisekseen, armeijan aikoihin kieltämättä olin pinnallinen, mutta ei se hiusten leikkuu mitenkään maailmaani silti romahduttanut. Eikä sen pitäisi romahduttaa kenenkään muunkaan maailmaa, oli sitten mies tai nainen.

        Ristiriitainen olosi puolestaan saattaa kenties johtua luetunymmärtämisvaikeuksista.


    • PutkiLadattu

      "Naisten palvelus on kuitenkin ainakin toistaiseksi vapaaehtoinen, joten on mielestäni ymmärrettävää, että heillä on mahdollisuus säilyttää kutrinsa"


      Eli koska naisten palvelus on vapaaehtoinen, niin heille pitää luoda vaihtoehtoisia toimintatapoja, koska "hei, ei mun ollut tänne pakko tulla"?

      Se on ihan täysin idioottimainen sääntö, että naiset saavat pitää pitkät hiukset, ja kertoo vain ja ainoastaan siitä, että naisia ei armeijassa ainakaan vielä kohdella tasavertaisesti miesten kanssa. Jopa se olisi paljon ymmärrettävämpää, että naisten ei tarvitsisi lähteä marsseille tai ampumaharjoituksiin.

      Tämä on vähän sama kuin naisille järjestettäisiin kilpailu, kuka sheivaa intiimeimmät paikkansa parhaiten. Sitten yksi mies osallistuisi myös kilpailuun, ja sanoisi, että: "hei, eihän mun ole pakko sheivata? Tulin vapaaehtoisesti."

      Järjetöntä, vaarallista ja ennen kaikkea epäreilua. Nämä adjektiivit siis eivät ole edellämainittuun kilpailuun liittyen, vaan armeijaan ja pitkiin hiuksiin.

      Toisin kuin voisi äkkiseltään luulla, niin se on epäreilua ennen kaikea naisia kohtaan, ei niinkään miehiä. Sinällään ihan jalossa ajatuksessa on kuitenkin takana vain se, että "annetaan nyt naisille hei vähän siimaa". Ja tällainen säälistä annettu erioikeus ainoastaan pahentaa säälin saaneiden asiaa, toisin kuin alunperin tarkoitus oli.

      No mutta toisaalta hei, siinähän kestäisi ainakin n. pari kuukautta ennen kuin saisi taas naiselliset hiukset kasvatettua takaisin joten ehkä se on ihan ymmärrettävää. Tai sitten ei.

      Tällä en siis pyri sanomaan millään tavalla sitä, että naiset eivät armeijassa pärjäisi. Päinvastoin. Armeijassa pärjää koulutettu apinakin, joten olisi oikein, naisia kunnioittavaa ja miehiä ymmärtävää, että kaikkia kohdeltaisiin tasavertaisesti ilman säälipisteitä.

      • jooootttyu

        Ihan paskaa jauhat kaveri :D
        Sen sijaan että valitatte täällä (aiheeseen kuulumattomasti ) kuinka on väärin antaa naisten pitää "kutrinsa" armeijassa, voisitte koota adressin MIESTEN tukan leikkuuta vastaan. Onko yhdeltäkään pois se, että minä pidä hiukseni intissä? Olen itse hevari tyttö ja YMMÄRRÄN kyllä hyvin miksi joitain miehiä vituttaa, että osa omaa imagoa pitää vasten tahtoa leikata pois.
        Minusta tasaarvoisuuden nimissä miehille samat oikeudet tukan kanssa. Nutturat pitkähiuksisille, niin miehille kuin naisille. Nuttura tai ei-kalusta-koskeva pituus kaikille! SE ON Tasa-arvo! Urpot


    • PutkiLadattu

      "Onko yhdeltäkään pois se, että minä pidä hiukseni intissä?"

      Esimerkiksi niiltä joiden turvallisuuden vaarannat turhamaisuudellasi. Pois se on myös niiltä, jotka sääntöjen mukaisesti ovat leikanneet hiuksensa ja saattanut hiuksensa sotilaallisesti yhteneväisiksi.

      Varmaan haluaisit myös nenäkorut pitää, ja vähän meikata ennen marssille lähtöä, teidän korkeutenne?

      ihan oikeasti, kyse on hiuksista. Siis herran jestas hiuksista. Se, että leikkaat ne pois, ei tarkoita sitä että myit sielusi paholaiselle, tai että aurinko sammuu. Kyse on todella pienestä asiasta, oli se sitten osa identiteettiäsi tai ei. Ne kasvavat takaisin kyllä nopeasti. Vastenmielistä pinnallisuutta kitistä jostain kutreista.

    • PutkiLadattu

      Pois se on toki myös tulevilta naisilta jotka ovat armeijaan menossa edistäessäsi omalta osaltasi "tyttömäistä" eriarvoisuutta ja heikkoutta naissukupuolta kohtaan, "jotka eivät hiuksiansa voi leikata".

      • siisss

        voi sinua, järki käteen!
        En meikkaa, enkä käytä koruja. Karua yleistystä, vain koska en leikkaa hiuksiani :D haha
        kuinka moni mies tulee kuolemaan minun nutturaani sen vuoden aikana kun olen intitssä? Kauhistuttaa, luku tulee varmaan hipomaan pilvissä ;< juri luin uutisissa, viime vuonna kaikki naiset yhteensä olivat nutturoilla tappaneet puolet aloittaneista alokkaista ja 13 kapiaiasta
        Jos nyt järkeviä ollaan, niin enemmänhan niistä hiuksista on minulle haittaa. En ole oikein vieläkään tajunnut, miksi haluat kaljut naiset inttiin? Kuinka moni mies leikkaisi hiuksensa, jos se ei olisi pakollista??


      • PutkiLadattu
        siisss kirjoitti:

        voi sinua, järki käteen!
        En meikkaa, enkä käytä koruja. Karua yleistystä, vain koska en leikkaa hiuksiani :D haha
        kuinka moni mies tulee kuolemaan minun nutturaani sen vuoden aikana kun olen intitssä? Kauhistuttaa, luku tulee varmaan hipomaan pilvissä ;< juri luin uutisissa, viime vuonna kaikki naiset yhteensä olivat nutturoilla tappaneet puolet aloittaneista alokkaista ja 13 kapiaiasta
        Jos nyt järkeviä ollaan, niin enemmänhan niistä hiuksista on minulle haittaa. En ole oikein vieläkään tajunnut, miksi haluat kaljut naiset inttiin? Kuinka moni mies leikkaisi hiuksensa, jos se ei olisi pakollista??

        "En ole oikein vieläkään tajunnut, miksi haluat kaljut naiset inttiin? Kuinka moni mies leikkaisi hiuksensa, jos se ei olisi pakollista?? "


        Tasavertaisuuden ja turvallisuuden vuoksi, ja siksi että naiset olisivat samalla viivalla miesten kanssa ilman säälipisteitä. En siksi, että olisin katkera tai kateellinen, vaan siksi koska tiedän että Suomen armeija on niin helppo paikka että naiset eivät tarvitse moisia säälipisteitä. Ei edes, mitä tulee hiustenleikkuuseen. Itseasiassa vapaaehtoisesti tulevat naiset ovat usein jopa parempikuntoisia kuin nollamotivaatiolla paikalle pakotetut läskit miehet, joita niin kovin moni alokkaista nykyään on. Itse jos olisin nainen vastaavassa tilanteessa niin loukkaantuisin moisesta halveksivasta kohtelusta.

        Miehistä varmasti monikin leikkaisi hiuksensa silti, vaikka ei olisi pakko. Toki olisi niitäkin, jotka eivät leikkaisi. En itsekään olisi aikoinani tällaisessa tapauksessa leikannut. Mutta kun sääntö oli selvä ja sama kaikille, niin en ruvennut hiusten takia laittamaan vastaan, ja tajusinkin lopulta hyvin nopeasti itse armeijassa miksi hiusten tulee olla lyhyet.

        Sitäpaitsi ei naisten tarvitse pitää edes nutturoita läheskään aina. Prinsessojen annetaan pitää usein ihan kutrinsa vapaina, että kaikki varmasti näkevät kuinka kauniisti ne liehuvat tuulessa. Näin ainakin meillä tykistössä oli.

        Voit myös toki jättää laaduttoman sarkasmisi riskitilanteisiin liittyen pois. Ei tietenkään todennäköisesti tapahdu mitään, vaikka sinulla olisi kaksi metriä pitkät hiukset. Mutta TODENNÄKÖISEMMIN ei tapahdu sitäkään vähää, jos ne kutrit eivät ole sotkeutumassa aseisiin yms. Ja armeija voi olla vaarallinen paikka, jossa pienestäkin mokasta voi helposti koitua suuret seuraukset.

        Se, että et leikkaa hiuksiasi on jo omalta osaltaan kannanotto siihen, mitä mieltä olet armeijatovereiden turvallisuudesta suhteessa omaan ulkonäköösi. Armeijatoverisi ovat niitä, jotka joutuvat mahdollisesta turvallisuusmokastasi tosipaikan tullen maksamaan. Mitäs veikkaat että tämä tekee ryhmähengelle, kun yksi prinsessa pitää mielummin hiuksensa kuin leikkaa ne, ettei vain "näyttäisi ihan rumalta"? Koska on tärkeämpää näyttää hyvältä kuin taata muiden turvallisuus, vaikka hiukset eivät sinällään suuren suuri riski itsessään olekaan. Pienet asiat merkitsevät.

        Ulkonäöllä ei ole, ei ainakaan pitäisi olla yhtään mitään hemmetin tekemistä intin kanssa.


      • siiisss
        PutkiLadattu kirjoitti:

        "En ole oikein vieläkään tajunnut, miksi haluat kaljut naiset inttiin? Kuinka moni mies leikkaisi hiuksensa, jos se ei olisi pakollista?? "


        Tasavertaisuuden ja turvallisuuden vuoksi, ja siksi että naiset olisivat samalla viivalla miesten kanssa ilman säälipisteitä. En siksi, että olisin katkera tai kateellinen, vaan siksi koska tiedän että Suomen armeija on niin helppo paikka että naiset eivät tarvitse moisia säälipisteitä. Ei edes, mitä tulee hiustenleikkuuseen. Itseasiassa vapaaehtoisesti tulevat naiset ovat usein jopa parempikuntoisia kuin nollamotivaatiolla paikalle pakotetut läskit miehet, joita niin kovin moni alokkaista nykyään on. Itse jos olisin nainen vastaavassa tilanteessa niin loukkaantuisin moisesta halveksivasta kohtelusta.

        Miehistä varmasti monikin leikkaisi hiuksensa silti, vaikka ei olisi pakko. Toki olisi niitäkin, jotka eivät leikkaisi. En itsekään olisi aikoinani tällaisessa tapauksessa leikannut. Mutta kun sääntö oli selvä ja sama kaikille, niin en ruvennut hiusten takia laittamaan vastaan, ja tajusinkin lopulta hyvin nopeasti itse armeijassa miksi hiusten tulee olla lyhyet.

        Sitäpaitsi ei naisten tarvitse pitää edes nutturoita läheskään aina. Prinsessojen annetaan pitää usein ihan kutrinsa vapaina, että kaikki varmasti näkevät kuinka kauniisti ne liehuvat tuulessa. Näin ainakin meillä tykistössä oli.

        Voit myös toki jättää laaduttoman sarkasmisi riskitilanteisiin liittyen pois. Ei tietenkään todennäköisesti tapahdu mitään, vaikka sinulla olisi kaksi metriä pitkät hiukset. Mutta TODENNÄKÖISEMMIN ei tapahdu sitäkään vähää, jos ne kutrit eivät ole sotkeutumassa aseisiin yms. Ja armeija voi olla vaarallinen paikka, jossa pienestäkin mokasta voi helposti koitua suuret seuraukset.

        Se, että et leikkaa hiuksiasi on jo omalta osaltaan kannanotto siihen, mitä mieltä olet armeijatovereiden turvallisuudesta suhteessa omaan ulkonäköösi. Armeijatoverisi ovat niitä, jotka joutuvat mahdollisesta turvallisuusmokastasi tosipaikan tullen maksamaan. Mitäs veikkaat että tämä tekee ryhmähengelle, kun yksi prinsessa pitää mielummin hiuksensa kuin leikkaa ne, ettei vain "näyttäisi ihan rumalta"? Koska on tärkeämpää näyttää hyvältä kuin taata muiden turvallisuus, vaikka hiukset eivät sinällään suuren suuri riski itsessään olekaan. Pienet asiat merkitsevät.

        Ulkonäöllä ei ole, ei ainakaan pitäisi olla yhtään mitään hemmetin tekemistä intin kanssa.

        No kun ei ne hiukset ole mikään ulkonäkö yms. pinnallinen juttu. Se vaan että naisella tulee olla pitkät hiukset muttei karvoja missään muualla. Sitähän kaikkialla yhteiskunnassa jo pikkulapsille opetetaan mainonnan, piirrettyjen, barbien, leffojen, yms kautta. Mies on maskuliinen ja seksikäs kaljussa, mutta kalju nainen herättää oudoksuntaa.

        Enkä nyt ymmärrä mitä "ei niin todennäköisiä" vaaroja NUTTURASTA on?
        En ole varma, tiedätkö, mikä on nuttura, mutta se ei vaan piru vieköön sotkeennu aseisiin :D hiukset /kutrit saa olla auki vaan jos ne ei pietä korvia tai otsaa/osu kaulukseen, näin kutsunnoissa sanottiin paikasta jonne olen menossa

        Tässä on nyt niin, että olet joko hitonmoinen sovinnisti tai trolli


      • siiisss
        PutkiLadattu kirjoitti:

        "En ole oikein vieläkään tajunnut, miksi haluat kaljut naiset inttiin? Kuinka moni mies leikkaisi hiuksensa, jos se ei olisi pakollista?? "


        Tasavertaisuuden ja turvallisuuden vuoksi, ja siksi että naiset olisivat samalla viivalla miesten kanssa ilman säälipisteitä. En siksi, että olisin katkera tai kateellinen, vaan siksi koska tiedän että Suomen armeija on niin helppo paikka että naiset eivät tarvitse moisia säälipisteitä. Ei edes, mitä tulee hiustenleikkuuseen. Itseasiassa vapaaehtoisesti tulevat naiset ovat usein jopa parempikuntoisia kuin nollamotivaatiolla paikalle pakotetut läskit miehet, joita niin kovin moni alokkaista nykyään on. Itse jos olisin nainen vastaavassa tilanteessa niin loukkaantuisin moisesta halveksivasta kohtelusta.

        Miehistä varmasti monikin leikkaisi hiuksensa silti, vaikka ei olisi pakko. Toki olisi niitäkin, jotka eivät leikkaisi. En itsekään olisi aikoinani tällaisessa tapauksessa leikannut. Mutta kun sääntö oli selvä ja sama kaikille, niin en ruvennut hiusten takia laittamaan vastaan, ja tajusinkin lopulta hyvin nopeasti itse armeijassa miksi hiusten tulee olla lyhyet.

        Sitäpaitsi ei naisten tarvitse pitää edes nutturoita läheskään aina. Prinsessojen annetaan pitää usein ihan kutrinsa vapaina, että kaikki varmasti näkevät kuinka kauniisti ne liehuvat tuulessa. Näin ainakin meillä tykistössä oli.

        Voit myös toki jättää laaduttoman sarkasmisi riskitilanteisiin liittyen pois. Ei tietenkään todennäköisesti tapahdu mitään, vaikka sinulla olisi kaksi metriä pitkät hiukset. Mutta TODENNÄKÖISEMMIN ei tapahdu sitäkään vähää, jos ne kutrit eivät ole sotkeutumassa aseisiin yms. Ja armeija voi olla vaarallinen paikka, jossa pienestäkin mokasta voi helposti koitua suuret seuraukset.

        Se, että et leikkaa hiuksiasi on jo omalta osaltaan kannanotto siihen, mitä mieltä olet armeijatovereiden turvallisuudesta suhteessa omaan ulkonäköösi. Armeijatoverisi ovat niitä, jotka joutuvat mahdollisesta turvallisuusmokastasi tosipaikan tullen maksamaan. Mitäs veikkaat että tämä tekee ryhmähengelle, kun yksi prinsessa pitää mielummin hiuksensa kuin leikkaa ne, ettei vain "näyttäisi ihan rumalta"? Koska on tärkeämpää näyttää hyvältä kuin taata muiden turvallisuus, vaikka hiukset eivät sinällään suuren suuri riski itsessään olekaan. Pienet asiat merkitsevät.

        Ulkonäöllä ei ole, ei ainakaan pitäisi olla yhtään mitään hemmetin tekemistä intin kanssa.

        Ja just joo jotkut säälipisteet :D


      • PutkiLadattu
        siiisss kirjoitti:

        No kun ei ne hiukset ole mikään ulkonäkö yms. pinnallinen juttu. Se vaan että naisella tulee olla pitkät hiukset muttei karvoja missään muualla. Sitähän kaikkialla yhteiskunnassa jo pikkulapsille opetetaan mainonnan, piirrettyjen, barbien, leffojen, yms kautta. Mies on maskuliinen ja seksikäs kaljussa, mutta kalju nainen herättää oudoksuntaa.

        Enkä nyt ymmärrä mitä "ei niin todennäköisiä" vaaroja NUTTURASTA on?
        En ole varma, tiedätkö, mikä on nuttura, mutta se ei vaan piru vieköön sotkeennu aseisiin :D hiukset /kutrit saa olla auki vaan jos ne ei pietä korvia tai otsaa/osu kaulukseen, näin kutsunnoissa sanottiin paikasta jonne olen menossa

        Tässä on nyt niin, että olet joko hitonmoinen sovinnisti tai trolli

        "Tässä on nyt niin, että olet joko hitonmoinen sovinnisti tai trolli"


        Suorastaan loistavaa päättelykykä. Itseasiassa meni jopa niin totaalisen ketuille veikkauksesi, että suosittelen sinulle vähän pidempääkin uraa armeijassa. Sopisit sinne varmaan kuin nyrkki silmään.


        "No kun ei ne hiukset ole mikään ulkonäkö yms. pinnallinen juttu. Se vaan että naisella tulee olla pitkät hiukset muttei karvoja missään muualla."

        Minä sen sijaan sanon puolestani, että nämä lauseet luettuani mieleeni tuli, että sinä olet joko hitonmoinen idiootti tai sitten trolli. Mutta eipä siinä, en vain hirveästi arvosta ihmisiä jotka laittavat pinnallisuuden kaiken muun edelle. Sinulla on kuitenkin ihan täysi oikeus niin halutessasi toimia.

        Armeija-ainesta sinussa päivän selvästi kuitenkin on, kun tuo ajattelukyky ei liene se ihan vahvin ominaisuutesi. Onnea valitsemallesi tielle.


      • PutkiLadattu
        siiisss kirjoitti:

        Ja just joo jotkut säälipisteet :D

        "Ja just joo jotkut säälipisteet :D"


        Sitä ne ovat. Turhaan, sillä naiset eivät Suomen lomailu-armeijassa niitä tarvitsisi.


      • Ikinu
        siiisss kirjoitti:

        Ja just joo jotkut säälipisteet :D

        siiisss, mitä ne sitten ovat ellei säälipisteitä kun naisten annetaan pitää hiuksensa vain ja ainoastaan ulkonäöllisistä syistä?


    • poikawaan1231233

      minnet menet inttiin? itellä kans lähtö 6.1...

      • siiisss

        upinniemeen :) minne ite?
        hermoromahdus, huomenna jo


    • poikawaan123123

      sodankylään, vähän kyllä jännittää,,,ketä alussa tulee samaan tupaan, aakkosjärjestyksessä vai ihan sattumanvaraisesti :(

    • Syy siihen

      Ne hiukset leikataan mahdollisimman lyhyeksi jotta vältytään esim. hygieniaongelmilta päänahassa. Kyllä kun viikon verran juokset ja ryynäät metsässä niin kummasti se toistuvasti hikoillut päänahka huutaa ajamaan hiukset pois hautomasta.

      Niin ja kätevä keino päästä eroon hirvikärpäsistä muista täistä kun ne eivät käy kaljuun.

    • Anonyymi

      Miesten tukan leikkuu on vahingoniloista perinnettä hevari ymm hippejä kohtaan. Jopa 4-5v rastatukan kasvatus uudestaan nuorella iällä on äärettömän pitkäaika saada oma identiteettinsä takaisin. Siksi moni menee sivariin tai hommaa hullun paperit. Samaa voisi ajatella naisille pitkätukka pakkoa. Moni nainen ei viihdy pitkässätukassa, mutta armeijaan ei muuten pääsisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      101
      2324
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2036
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe