Lihas- ja nivelkipuja?
Vastaukset 6
- ......
Kyllä voi aiheuttaa
Samoin muistiongelmia ja palelua. Oireet ovat moninaiset.
- Vajaa rouva
Minä hakeuduin aikoinaan lääkäriin kiertävistä niveloireista. tuli lähete reumalääkärille ym., mutta labroissa esille tuli kilpirauhasen vajaatoiminta. Joten todellakin voi aiheuttaa nivel- ja lihaskipuja.
- Mikä niihin auttaa?
Mulla on lievä vajis ja siihen tyroksiinilääkitys. Lonkkaa särkeny monta viikkoo, varsinkin aamusin aivan törkeesti. Päivän mittaan alkaa antaantuun, illalla oon sitte taas niinku vanha muori... Millään ei viittisi kiskoo särkylääkkeitä kourallista päivässä.
- ---@@@
Thyroxin-annostus ainakin pitäis olla riittävän korkea. Hoidetaanko sua sokeasti labra-arvojen vai myös oireiden mukaan? Onko sulla vajiksen oireita?
- Mikä niihin auttaa?
^ En tiiä oliko ketjun ap.:lle vai mulle, mutta mulla on annostus 75 mikroa, hoito sekä arvojen että oireitten mukaan. Vajiksen oireet oli kamalat, nyt niitä ei oo enää oikeestaan muita kun hiusten takkuuntumista ja kuivahko iho. Lonkan takia tarviin kohta kävelykepin. En oo sitä mihinkään telonu, särkee vaan ja oon kankee. Alkoi ihan yhtäkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466