King.com/royalgames.com sulkeutuneet?

Sanna

Onko jollakin muulla ongelmaa päästä sinne? Illalla vielä pääsin, mutta nyt näyttää siltä, ettei sivustoa enää löydy..?? Onkohan niillä taas nettiosoite vaihtunut? Osaako joku auttaa..Kiitos

12

2673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirsikka

      Moi. Sama juttu täällä, sivua ei löydy.. Ei kai se osoite ole vaihtunut, jos on muuten sivut kaatuneet.

      • Sanna

        Moi, no varmaan niin se sit on. Täytyy sit varmaan vaan odotella :/


    • hupatsuk

      Kantsii tarkistaa sivulta www.isitdownrightnow.com , nyt ainakin näyttäis olevan alhaalla meiltä kaikilta royalgames sekä king.com.

    • vitunRoyalgames

      Surku hupaisaa asiakaskusetusta heidän asiakaspalvelu, ei kannata ainakaan rahalla pelata. Teknisiä ongelmia ilmaantuu ja teknisistä ongelmista menetettyjä rahoja ei palauteta ikinä. Mitä mielenkiintoisempia selityksiä aina kyllä irtoaa, kun esim. onnen pyörästä saatu peli ei avautunut ja, kun sivut päivittää niin peli aukeaa ja ottaa tililtä rahan.

      • player2

        Mulla ihan samanlaisia kokemuksia noista "teknisistä ongelmista". Yks raivostuttavimmista tilanteista on se, kun tiedät tehnees supertuloksen jossain isossa turnauksessa ja tadaa, sivu ei koskaan päivitykään ja tulos ei kirjaudu. Olen jopa ihan print screenin kanssa näitä kysellyt, että miten voi olla, että juuri isojen turnausten kohdalla käy näin, mutta enpä ole järkevää selitystä saanut.


    • LISBET1

      MINÄ EN PÄÄSE PELAAMAAN JOKU LISÄOSA ON YHTÄKKIA SULJETTU ENKÄ OSAA TEHDÄ MITÄÄN !!

    • harhavaino

      KING oli väliaikaisesti kiinni järjestelmien päivitystä varten. KING on yksi tiedonkerääjistä, kuten monet muutkin vastaavat nettipalvelut. Luin juuri uuden päivityksen heiltä, niin siellä sanotaan, että pelaamalla KINGin pelejä suostut siihen, että he keräävät sinusta dataa. Varsinkin käynnykkäpelaajat antavat KINGille luvan tonkia viestintää, puheluita, videoita ja kuvia. Olen itse tukkinut mahd. monta reikää ja hidastan ne tietolataukset, joita ei pysty poistamaan, 0.1 bitin sekuntivauhtiin. Facebook, KING jne ovat kaikki tiedonkerääjiä, joiden laitteittesi tongintaan annat itse luvan. Yleensä harva lukee käyttöehtoja, tietosuojadokumentteja jne. vaan painaa "ACCEPT" nappia ilman harkintaa.

      • luutarhankauhu

        Mulla ei meinannu laskea kirjautumaan sisään ja nyt kun pääsi ja päivitin Adoben niin lukee vaan, että "access denied" .


    • Ns. uudenaikaisten pelien tultua tämä touhu on mennyt ihan keppuloinniksi. Päivitykset venyy älyttömästi,pelit nollautuvat,välillä lentää ulos koko sivustolta yms. Olen ollut asiakas yli kymmenen vuotta,maksavakin,nyt harmittaa tosissaan.

      • Anonyymi

        Eipä taida tulla homma toimiin enää koskaan.


    • Anonyymi

      tuntuu olevan jotain tekeillä ku oon pelaillu tän sivuston pelejä yli 10v. ja nyt ei aukea koko systeemi

    • Anonyymi

      koitapa tänään uudelleen............

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe