Onko jollakin muulla ongelmaa päästä sinne? Illalla vielä pääsin, mutta nyt näyttää siltä, ettei sivustoa enää löydy..?? Onkohan niillä taas nettiosoite vaihtunut? Osaako joku auttaa..Kiitos
King.com/royalgames.com sulkeutuneet?
Sanna
122986
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 12
Vanhimmat
Moi. Sama juttu täällä, sivua ei löydy.. Ei kai se osoite ole vaihtunut, jos on muuten sivut kaatuneet.
Moi, no varmaan niin se sit on. Täytyy sit varmaan vaan odotella :/
Kantsii tarkistaa sivulta www.isitdownrightnow.com , nyt ainakin näyttäis olevan alhaalla meiltä kaikilta royalgames sekä king.com.
Surku hupaisaa asiakaskusetusta heidän asiakaspalvelu, ei kannata ainakaan rahalla pelata. Teknisiä ongelmia ilmaantuu ja teknisistä ongelmista menetettyjä rahoja ei palauteta ikinä. Mitä mielenkiintoisempia selityksiä aina kyllä irtoaa, kun esim. onnen pyörästä saatu peli ei avautunut ja, kun sivut päivittää niin peli aukeaa ja ottaa tililtä rahan.
Mulla ihan samanlaisia kokemuksia noista "teknisistä ongelmista". Yks raivostuttavimmista tilanteista on se, kun tiedät tehnees supertuloksen jossain isossa turnauksessa ja tadaa, sivu ei koskaan päivitykään ja tulos ei kirjaudu. Olen jopa ihan print screenin kanssa näitä kysellyt, että miten voi olla, että juuri isojen turnausten kohdalla käy näin, mutta enpä ole järkevää selitystä saanut.
MINÄ EN PÄÄSE PELAAMAAN JOKU LISÄOSA ON YHTÄKKIA SULJETTU ENKÄ OSAA TEHDÄ MITÄÄN !!
KING oli väliaikaisesti kiinni järjestelmien päivitystä varten. KING on yksi tiedonkerääjistä, kuten monet muutkin vastaavat nettipalvelut. Luin juuri uuden päivityksen heiltä, niin siellä sanotaan, että pelaamalla KINGin pelejä suostut siihen, että he keräävät sinusta dataa. Varsinkin käynnykkäpelaajat antavat KINGille luvan tonkia viestintää, puheluita, videoita ja kuvia. Olen itse tukkinut mahd. monta reikää ja hidastan ne tietolataukset, joita ei pysty poistamaan, 0.1 bitin sekuntivauhtiin. Facebook, KING jne ovat kaikki tiedonkerääjiä, joiden laitteittesi tongintaan annat itse luvan. Yleensä harva lukee käyttöehtoja, tietosuojadokumentteja jne. vaan painaa "ACCEPT" nappia ilman harkintaa.
Mulla ei meinannu laskea kirjautumaan sisään ja nyt kun pääsi ja päivitin Adoben niin lukee vaan, että "access denied" .
Ns. uudenaikaisten pelien tultua tämä touhu on mennyt ihan keppuloinniksi. Päivitykset venyy älyttömästi,pelit nollautuvat,välillä lentää ulos koko sivustolta yms. Olen ollut asiakas yli kymmenen vuotta,maksavakin,nyt harmittaa tosissaan.
Eipä taida tulla homma toimiin enää koskaan.
tuntuu olevan jotain tekeillä ku oon pelaillu tän sivuston pelejä yli 10v. ja nyt ei aukea koko systeemi
koitapa tänään uudelleen............