Onko jollakin muulla ongelmaa päästä sinne? Illalla vielä pääsin, mutta nyt näyttää siltä, ettei sivustoa enää löydy..?? Onkohan niillä taas nettiosoite vaihtunut? Osaako joku auttaa..Kiitos
King.com/royalgames.com sulkeutuneet?
12
2810
Vastaukset
- Kirsikka
Moi. Sama juttu täällä, sivua ei löydy.. Ei kai se osoite ole vaihtunut, jos on muuten sivut kaatuneet.
- Sanna
Moi, no varmaan niin se sit on. Täytyy sit varmaan vaan odotella :/
- hupatsuk
Kantsii tarkistaa sivulta www.isitdownrightnow.com , nyt ainakin näyttäis olevan alhaalla meiltä kaikilta royalgames sekä king.com.
- vitunRoyalgames
Surku hupaisaa asiakaskusetusta heidän asiakaspalvelu, ei kannata ainakaan rahalla pelata. Teknisiä ongelmia ilmaantuu ja teknisistä ongelmista menetettyjä rahoja ei palauteta ikinä. Mitä mielenkiintoisempia selityksiä aina kyllä irtoaa, kun esim. onnen pyörästä saatu peli ei avautunut ja, kun sivut päivittää niin peli aukeaa ja ottaa tililtä rahan.
- player2
Mulla ihan samanlaisia kokemuksia noista "teknisistä ongelmista". Yks raivostuttavimmista tilanteista on se, kun tiedät tehnees supertuloksen jossain isossa turnauksessa ja tadaa, sivu ei koskaan päivitykään ja tulos ei kirjaudu. Olen jopa ihan print screenin kanssa näitä kysellyt, että miten voi olla, että juuri isojen turnausten kohdalla käy näin, mutta enpä ole järkevää selitystä saanut.
- LISBET1
MINÄ EN PÄÄSE PELAAMAAN JOKU LISÄOSA ON YHTÄKKIA SULJETTU ENKÄ OSAA TEHDÄ MITÄÄN !!
- harhavaino
KING oli väliaikaisesti kiinni järjestelmien päivitystä varten. KING on yksi tiedonkerääjistä, kuten monet muutkin vastaavat nettipalvelut. Luin juuri uuden päivityksen heiltä, niin siellä sanotaan, että pelaamalla KINGin pelejä suostut siihen, että he keräävät sinusta dataa. Varsinkin käynnykkäpelaajat antavat KINGille luvan tonkia viestintää, puheluita, videoita ja kuvia. Olen itse tukkinut mahd. monta reikää ja hidastan ne tietolataukset, joita ei pysty poistamaan, 0.1 bitin sekuntivauhtiin. Facebook, KING jne ovat kaikki tiedonkerääjiä, joiden laitteittesi tongintaan annat itse luvan. Yleensä harva lukee käyttöehtoja, tietosuojadokumentteja jne. vaan painaa "ACCEPT" nappia ilman harkintaa.
- luutarhankauhu
Mulla ei meinannu laskea kirjautumaan sisään ja nyt kun pääsi ja päivitin Adoben niin lukee vaan, että "access denied" .
Ns. uudenaikaisten pelien tultua tämä touhu on mennyt ihan keppuloinniksi. Päivitykset venyy älyttömästi,pelit nollautuvat,välillä lentää ulos koko sivustolta yms. Olen ollut asiakas yli kymmenen vuotta,maksavakin,nyt harmittaa tosissaan.
- Anonyymi
Eipä taida tulla homma toimiin enää koskaan.
- Anonyymi
tuntuu olevan jotain tekeillä ku oon pelaillu tän sivuston pelejä yli 10v. ja nyt ei aukea koko systeemi
- Anonyymi
koitapa tänään uudelleen............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103