Hei!
Ajattelin miehelle lahjakorttia Steamiin. Kuinkahan suuri summa olisi sopiva? Oon jotenki aatellut niin, että siellä ne pelit on aika halpoja? Tai ehkä poikaystävä ostaa suurimman osan peleistä aleista. Olen ajatellut 30e tai 20e. Meneekö tuo 30e liian suureksi vai onko just sopiva? :) Tai ehkä kysymys voisi pikemminkin olla, että millaisissa summissa pelien hinnat tuolla pyörii?
Steamin lahjakortti
9
549
Vastaukset
- yj 2twegdfhb
Ei 20-30€ riitä mihinkään jos aikoo ostaa uusia pelejä...
Tietty jos pelaa jotain indie pelejä tai vanhoja niin sitten 20-30€ riittää pariin peliin. Uusia pelejä varten suosittelen 40-50 euron lahjakorttia.
- halpaa on -75%
vapunen ei selkeästi ole koskaan käynyt Steamissa.
- Rane
Himo-ostelijana voin sanoa, että 20 eurolla saa about 2 hyvää uudehkoa peliä 75 prosentin alessa ja niistä on iloa pitkäksi aikaa. Nyt on aika hyviä indie pelejä tullut ulos joita sillä 20 eurolla saakin jo ainaskin 5. Ei se summa vaan ajatus. Mä ainakin tykkäisin oli summa mikä tahansa.
- Rane
Nii ja vielä, nyt on Black Friday alet vielä pari suomen päivää ja sitten kannattaakin odottaa joulualea.
- 4wrnhb463n6745ny53
20-30€ riittää jos ostaa ale myynneistä, mutta muuten ei kyllä riitä oikeen mihinkään, joten kannattaa odottaa esim. joulualea ja joskus viikonloppuisin saa ihan hyvään hintaan pelejä.
- 2+2
"Tai ehkä poikaystävä ostaa suurimman osan peleistä aleista."
Eh. Siis kummanko poikaystävä? Oletteko molemmat miehiä? Nimimerkki Vaimo toisaalta luo kuvan että kysyjä on nainen. Voi tietysti olla väärä mielikuva sillä olihan presidenttiehdokkaanakin henkilö joka oli mies mutta poikaystävänä oli nainen joka ei tuntenut olevansa nainen, mutta toisaalta ei mieskään joten hieman täsmennystä kysymyksiin! - aaaaaaaaaaaasd
Riippuu mitä se poikaystäväsi pelaa. Jos se pelaa esim TF2 niin harvinaisemmat hatut maksavat parisataa euroa eikä ne ole kuin kosmeettinen lisä :D
- joulupukki...
joulu-alessa 50€ saattaapi saata 5-10 peliä joita pelamalla se poikakaveri kyyhöttää koneella ainankin loppiaiseen asti.
Osta ennemmin joku 2000 palan palapeli, siitä riittää iloa (tai hermojen menetystä) molemille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154