Sähköpostiin tuli seuraavanlainen viesti jonka merkitystä en oikein ymmärtänyt. Olisiko joku viisaampi tässä asiassa.
E-mail ®-tilille on päivitettävä kanssa F-Secure R-HTK4S uusi (2013) versio anti-spam/anti-virus/anti-
spyware. Ole hyvä ja klikkaa alla olevaa linkkiä päivitykset
http://web-pp-net-fi.yolasite.com/
Pahoittelemme häiriötä.
terveisin,
WEBMAIL HALLINTOVIRKAMIES Copyright © 2013
Kaikki oikeudet pidätetään ®. ABN 31088377860
Mitähän tarkoittaa
4
199
Vastaukset
Vaikuttaa huijaukselta. Tuossa on nimittäin kielioppi virheitä ja muutenkin viesti näyttää epäilyttävältä.
Poistaisin kyseisen viestin.- Epäilevä
Sama viesti on tullut koneelleni jo parikin kertaa. On tullut myös uhkauksia sulkea koko sähköposti liian suuren kuormituksen johdosta. Viestit ovat olleet huonoa suomenkieltä. Itse en avaisi ehdotettuja linkkejä. Olen poistanut viestit
- Jartsu
Minä sain tänään tuon saman viestin. Poistin sen. Eikä tämä ollut ensimmäinen kerta, kun tuo tuli. Samanlainen on mukamas soneralta tullut sähköpostin kokoon liittyvä viesti.
Kannattaa vaan suoraan poistaa tällaiset viestit tai ainakin laittaa roskapostikansioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246