Sähköpostiin tuli seuraavanlainen viesti jonka merkitystä en oikein ymmärtänyt. Olisiko joku viisaampi tässä asiassa.
E-mail ®-tilille on päivitettävä kanssa F-Secure R-HTK4S uusi (2013) versio anti-spam/anti-virus/anti-
spyware. Ole hyvä ja klikkaa alla olevaa linkkiä päivitykset
http://web-pp-net-fi.yolasite.com/
Pahoittelemme häiriötä.
terveisin,
WEBMAIL HALLINTOVIRKAMIES Copyright © 2013
Kaikki oikeudet pidätetään ®. ABN 31088377860
Mitähän tarkoittaa
4
203
Vastaukset
Vaikuttaa huijaukselta. Tuossa on nimittäin kielioppi virheitä ja muutenkin viesti näyttää epäilyttävältä.
Poistaisin kyseisen viestin.- Epäilevä
Sama viesti on tullut koneelleni jo parikin kertaa. On tullut myös uhkauksia sulkea koko sähköposti liian suuren kuormituksen johdosta. Viestit ovat olleet huonoa suomenkieltä. Itse en avaisi ehdotettuja linkkejä. Olen poistanut viestit
- Jartsu
Minä sain tänään tuon saman viestin. Poistin sen. Eikä tämä ollut ensimmäinen kerta, kun tuo tuli. Samanlainen on mukamas soneralta tullut sähköpostin kokoon liittyvä viesti.
Kannattaa vaan suoraan poistaa tällaiset viestit tai ainakin laittaa roskapostikansioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694941Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893424- 423328
- 502609
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141359
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027