En mene Tuuriin enää ikinä.

Oksennan

Kuvottavaa ja säälittävää.

Keskisen oman pärstän pelastamis yritys oli niin säälittävä, etten voi kun repiä hiuksiani!

Jos pettää niin voihan nämä asiat setviä kahdenkesken ilman suuria otsikoita. Kuka näistä otsikoista hyötyy? Ei kukaan. Ninalla vaan suurempi taakka kannettavana ensin petettynä, sitten vielä koko valtakunnan säälittelyn kohteena. Ninaa sääliksi käy, hänelle Keskinen teki tosi törkeästi (pitikö julkistaa ennenkuin Nina ehti kertoa totuuden?) Voi pyhä lehmä mikä LEHMÄ mieheksi.

Muka miehenin työ ilmoittaa julkisesti pettäneensä? Haistakoon lanta!

Kuka on muuten sanonut ja määrännyt ja missä, että -kaikenmaailman julkkisten- tulee joka sänkypano/pettäminen kaiken kansan tietoon saattaa?

Naisena näen Keskisen tyypillisen luopiona, jolle tärkeintä oli pelastaa oma kyseenalainen maineensa joka jäännee flopiksi, niin typerä toi veto oli.Ihan niinku hän tartteis myötätuntoa liitonsa kaatumisesta kun meni sänkyyn toisen kanssa .Arghhhhhhhhhhh.... Kiertäkää kaukaa .....

159

39412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no niinpä

Mutta pitäähän sitä uutta laajennettua kauppaa koittaa saada markkinoitua. Tuo markkinointi ei maksa mitään, kun Keskisen tyyliselle ihmiselle ei taida muu kuin raha merkitä mitään.

• F.Dostojevskaja

Markkinointi voi olla tosi kylmää :\, esimerkkinä V.Keskisen työntekijöille suunnattu tiedote=selitys. Tuloksena lämmin sympatia
        vääryyttä kärsineelle. So it goes, Vesa.

Jäädään kuulolle!

• näin sen näin

kuuluisan kyläkaupan mainostusta,
      lisää myyntiä kun uteliaat menevät oikein paikan päälle katsomaan millainen pukki sieltä löytyykään

älkää menkö halpaan ja antako hämätä itseänne
      rikastuttamalla entisestään rikasta
      ja leikkivää niin "viatonta" miestä

ohi ajaen vain koko paikasta

• Joo haloo

Jos Keskinen itse haluaa niin viikonlopun yli ei tarvitse yksin olla. Tulijoita piisaa.
      Naisen moraali voi olla äärimmäisen tuomitseva mutta ei sentään niin jyrkkä ettei sen yli paksulla rahapussilla pääsisi!

• Nipa

Ei lisättävää.

• virtane
        Nipa kirjoitti:

Ei lisättävää.

Suomalaisen naisen saa nykyään rahalla

• Kake
        virtane kirjoitti:

Ennen on saanut ulkomaalaisen

• Sanninen
        virtane kirjoitti:

Ei nyt ihan kaikkia kuitenkaan. Esimerkiksi minä en koskaan antais rahan mennä rakkauden edelle!
        Usko tai älä mutta niin se on. Vielä löytyy tällaisiakin jotka "ei ole kaupan";)

• PCK
        virtane kirjoitti:

Valitettavasti tai onneksi kaikki maksaa.

• Mies

Oli se sen verran kaunis nainen jonka kaas Vesa
        joutui pettämään että kaikki hetero miehet olis
        kilvan menneet samaan retkuun.Vaan kun ei pääse
        sehän se kyrsiikin.

• Seurannut

Miehekäs ja seksikäs ääni....
      Naama on kuin Pocky Possulla vaikkei lihavaksi voi sanoakaan.Raamikas mies,mutta pärstä on aika mameron.Ei vedä naisia.Raha on miehen suurin valtti.Iltatyttö ja halvalla seksillä pelaava täysin vyötärötön,yhtä pötköä oleva mimmi.Viiden markan hutsun näköinen.Miltä lie aletiskilta Vesa sen iski.Halveksittava köriläs!Pidin häntä rehtinä ja luotettavana.Mikä pettymys!

• Tusinamimmin pokas

Noita tusinamimmejä on joka pitäjä pullolaan.
        Ei mitään eksaktia.
        Naamassa ei mitään ihmeellistä, päinvastoin, ilman kohtalaista kroppaa ja pitkää tukkaa hyvin tavallinen makeup-girl.
        Meikittä uskoisin Ninan pesevän tusinaMarikan moneen kertaan.

Ninassa oli persoonallista suloutta. Pöljä Vesa minkä menetit.

• Ihaileva Tamperelaisrouva

No voi teidän juttuja.

ÄLKÄÄ tulko tänne haukkumaan mun elämäni ihaninta IHANNEMIESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mutta minkälainen nainen olikaan Nina?
        Sanoo että. "jos Vesa alkaa puhua...niin
        kyllä täältäkin pesee". Mitä sekin osoittaa ihmisestä, olis edes hiljaa ja keräis sympatioita, mutta luulee kai olevansa joku julkis nyt kun on 2 v nainut kuuluisaa ja komeaa miestä, voi jestas!
        Akka on ollut "keisarinnana" Vesan palatsissa jo 2
        vuotta ja sen miehen rahoilla vaatteita ostellu ja Lamborghinin kyydissä keikistellyt - Olis edes kiitollinen. Pääsisinpä edes itte siivoojaksi ko. kartanoon *haaveilee*....näkis joskus muutaki, kun nälkää...(kade oon, heh)!

Ja eikä Nina oo ees raskaaks tullu, vaik
        Vesa on nainu sekä sitä että sitä toista samannäköstä. Pitääköhän Keskisen mielestä kaikkien ihanien naisten olla BB-tyylisiä? Hmmm...lyön vetoa, että Vesan seuraava nainen on TUMMA JA TULINEN, ja joka antaa sen olla oma ittensä. Ehkä siten, näin kun Vesa sydämensä ääntä kuuntelee, tulee niitä perillisiäkin, kun on se aika.

Siks toiseks,
        kuka käskee ns järkevän poliisin alkaa toisen rahoilla "mannekiiniksi", -- no niin niin,
        siltä' se on näyttänyt kun tällättynä ja kalliisiin vaatteisiin sun muihin punaisiin nahkatakkiluomuksiin ja linnan juhlien kalliisiin pukuihin on pukeutunut ja mainostanut "onneaan"! Törppö eukko, minä en ainakaan alkais julkisuuteen itsestäni kuvia levitteleen, jos oisin Vesan rakastajatar!Olisin kiltisti piilossa ja nauraisin "partaani"....

Mainostemppu tää ei ole!!!! Ei Keskisellä oo tarvetta semmoseen, oottekste lapsellisia? Ja VK:n kiltinnäköiset kasvot ja siniset silmät ovat ihan rehtiyden perikuva...kaikki miehethän pettää mutta tämä sentään suree ja häpee ja on fiksu kun ei takerru pulloon vaan lukee ja urheilee, ah...!

Niin miehekäs könsikäs, että näen ensi yönä kosteita unia...se Ninakin on kans lapsellinen kun yhdestä kertaa viheltää koko homman poikki. Keskinen tarttee SEMMOISEN (tämmöisen kuin mä) eukon, joka jaksaa olla positiivisempi. Siks toiseks miksi se Nina Juurakko meni haukkuun Vesan "opit" hölynpölyksi. Ei se eukko näemmä yhtään ajattele, mitä suustaan päästää. Varmaan se kohta kirjoittaa muistelmat. Kuinka joku voi mennä toisen haukkumaan jos on yhtään toista rakastanu? Keskinen ei oo haukkunut naisiaan ketään, huomatkaa se....

Keskinen eläköön selibaatissa nytte ja maatkoon patjallansa...se tekee hyvää sen..hmm....nam...nystyröillekkin...ja ottakoon JOSKUS parin vuoden päästä jonkun turvallisen KYPSÄN, KOULUTETUN naisen, jonka sanaan voi luottaa, joka osaa olla kaveri, osaa arvostaa miestä itseään ja osaa antaa tarvittaessa anteeksi...Hmm...jos sen Vesan pitäiskin alkaa oleen meidään ROUVIEN kanssa, me kun osataan olla hiljaa hotelleissa, ja itsekin menen semmoselle lemmenlomalle ens viikonloppuna! Joskus sivuraiteille meno on ihanaa, ei voi mitään, kyllä aikuinen seksiäkin tarttee, jos kotona on hapan pihtari! VESA ON SUOMEN SEKSIKKÄIN OTUS!!!!!

Ja kuka naaras keskisen saa sänkyynsä, saa olla ikionnellinen, niin söötti poju, että ihan sukat pyörii jalassa..vaikken oo livenä koskaan nähnytkään...
        (Mullekkin V.K. kelpais vaik olis p-kuski!) on se sentäs NIIIIIIN hyvännäkönen, ja joka muuta väittää ei TOSIMIEHISTÄ mitään tiedä. Mulla on jopa Keskisen Vesan lehtikuva salaisessa piilopaikassa, joskus sitä katson, ja huokaan...
        että miksei mulla oo TUURIA?
        No niin, arvostelkaas taas terv.
        Pehmeä, sensuelli TUMMAHIUKSINEN rouva, joka on muuten Vesaa 7 v vanhempi!

• määä
        Ihaileva Tamperelaisrouva kirjoitti:

No voi teidän juttuja.

ÄLKÄÄ tulko tänne haukkumaan mun elämäni ihaninta IHANNEMIESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kyllä täältäkin pesee". Mitä sekin osoittaa ihmisestä, olis edes hiljaa ja keräis sympatioita, mutta luulee kai olevansa joku julkis nyt kun on 2 v nainut kuuluisaa ja komeaa miestä, voi jestas!
        vuotta ja sen miehen rahoilla vaatteita ostellu ja Lamborghinin kyydissä keikistellyt - Olis edes kiitollinen. Pääsisinpä edes itte siivoojaksi ko. kartanoon *haaveilee*....näkis joskus muutaki, kun nälkää...(kade oon, heh)!

Vesa on nainu sekä sitä että sitä toista samannäköstä. Pitääköhän Keskisen mielestä kaikkien ihanien naisten olla BB-tyylisiä? Hmmm...lyön vetoa, että Vesan seuraava nainen on TUMMA JA TULINEN, ja joka antaa sen olla oma ittensä. Ehkä siten, näin kun Vesa sydämensä ääntä kuuntelee, tulee niitä perillisiäkin, kun on se aika.

Siks toiseks,
        kuka käskee ns järkevän poliisin alkaa toisen rahoilla "mannekiiniksi", -- no niin niin,
        siltä' se on näyttänyt kun tällättynä ja kalliisiin vaatteisiin sun muihin punaisiin nahkatakkiluomuksiin ja linnan juhlien kalliisiin pukuihin on pukeutunut ja mainostanut "onneaan"! Törppö eukko, minä en ainakaan alkais julkisuuteen itsestäni kuvia levitteleen, jos oisin Vesan rakastajatar!Olisin kiltisti piilossa ja nauraisin "partaani"....

Mainostemppu tää ei ole!!!! Ei Keskisellä oo tarvetta semmoseen, oottekste lapsellisia? Ja VK:n kiltinnäköiset kasvot ja siniset silmät ovat ihan rehtiyden perikuva...kaikki miehethän pettää mutta tämä sentään suree ja häpee ja on fiksu kun ei takerru pulloon vaan lukee ja urheilee, ah...!

Niin miehekäs könsikäs, että näen ensi yönä kosteita unia...se Ninakin on kans lapsellinen kun yhdestä kertaa viheltää koko homman poikki. Keskinen tarttee SEMMOISEN (tämmöisen kuin mä) eukon, joka jaksaa olla positiivisempi. Siks toiseks miksi se Nina Juurakko meni haukkuun Vesan "opit" hölynpölyksi. Ei se eukko näemmä yhtään ajattele, mitä suustaan päästää. Varmaan se kohta kirjoittaa muistelmat. Kuinka joku voi mennä toisen haukkumaan jos on yhtään toista rakastanu? Keskinen ei oo haukkunut naisiaan ketään, huomatkaa se....

Keskinen eläköön selibaatissa nytte ja maatkoon patjallansa...se tekee hyvää sen..hmm....nam...nystyröillekkin...ja ottakoon JOSKUS parin vuoden päästä jonkun turvallisen KYPSÄN, KOULUTETUN naisen, jonka sanaan voi luottaa, joka osaa olla kaveri, osaa arvostaa miestä itseään ja osaa antaa tarvittaessa anteeksi...Hmm...jos sen Vesan pitäiskin alkaa oleen meidään ROUVIEN kanssa, me kun osataan olla hiljaa hotelleissa, ja itsekin menen semmoselle lemmenlomalle ens viikonloppuna! Joskus sivuraiteille meno on ihanaa, ei voi mitään, kyllä aikuinen seksiäkin tarttee, jos kotona on hapan pihtari! VESA ON SUOMEN SEKSIKKÄIN OTUS!!!!!

Ja kuka naaras keskisen saa sänkyynsä, saa olla ikionnellinen, niin söötti poju, että ihan sukat pyörii jalassa..vaikken oo livenä koskaan nähnytkään...
        (Mullekkin V.K. kelpais vaik olis p-kuski!) on se sentäs NIIIIIIN hyvännäkönen, ja joka muuta väittää ei TOSIMIEHISTÄ mitään tiedä. Mulla on jopa Keskisen Vesan lehtikuva salaisessa piilopaikassa, joskus sitä katson, ja huokaan...

rouva Tre pääsi taas oikein tilittämään ihastuksestaan..olen tainnut ennenkin juttujasi lukea. Olet sitten oikein perehtynyt asiaan. Mun haiseva mielipiteeni asiasta on se, että Vessukan oli pakko julkistaa asia raukkamaisella tavalla iltapäivälehdissä eilen, koska tämän viikon Seiskassa olisi juttu kuitenkin paljastunut. Ja sitä paitsi, antoiko Keskinen edes Juurakolle sitä mahdollisuutta, että olisivat voineet jatkaa seurusteluaan? Käsittääkseni ei, vaan hän mukamas käyttäytyi rehdisti selittämällä että "en voi jatkaa kanssasi, koska olen pettänyt". Hän siis seurustelun päätti, ja pääsi näin "kätevästi" eroon avokistaan..

Jatka sinä rouva vaan haaveiluasi..

• Tiiu

Hänellähän on olevinaan matala,
        aavistuksen möreä ääni.

Mutta katsoittekos hänen tv-haastatteluaan
        v. -03 Linnan juhlien jatkoilta?
        Poika oli vähän naatiskelleena ravintelissa(muistaakseni Pihan & Aalto-Setälän ohjelma)
        ja puhui ko. haastattelussa suht normaalilla,
        jopa pehmeällä äänellä.
        Veikö promillet näyttelijän taidot nollille
        ja äänikin oli kuin kellä tahansa ns.
        tavallisella mielellä?

Ja jostain syystä meitä 30 naisia hän
        ei sytytä. Sori vaan. Näemme liikaa
        hänen lävitseen.

Onnea vaan bisneksille! :D

• Ppa
        Tusinamimmin pokas kirjoitti:

Ei mitään eksaktia.
        Naamassa ei mitään ihmeellistä, päinvastoin, ilman kohtalaista kroppaa ja pitkää tukkaa hyvin tavallinen makeup-girl.

Höh, minä 7päivän kuvia katsoin, ja luulin muijia yhdeksi ja samaksi henkilöksi.Hehän ovat aivan saman näkösiä, vain tukasta erottaa toisistaan.Ehkäpä Vesku tokkurassa erehtyi eukostaan?

• Kundi
        Tiiu kirjoitti:

aavistuksen möreä ääni.

Poika oli vähän naatiskelleena ravintelissa(muistaakseni Pihan & Aalto-Setälän ohjelma)
        jopa pehmeällä äänellä.
        tavallisella mielellä?

hänen lävitseen.

Jäi mieleen, sen verran ylimielinen oli. Täytyy sanoa että se kuvaus olisi kannattanut jättää väliin, johtui sitten mistä hyvänsä. Nina oli aivan eri planeetalta, suorastaan esiintyjätyyppiä, hyvin luontevat repliikit, naisessa on vankkaa positiivista luonnetta.

• Lauri
        Tusinamimmin pokas kirjoitti:

Ei mitään eksaktia.

jo...
        Mistä kohtaa se Niina muka on hyvännäköinen?
        Yhtä hyvän näköinen on kuin Mervi Tapola

• oohos

vesa oli ähtärissä raflassa meni vessaan tuli ulos ja meni istuun yhden homon pöytään kiskaisi mulkkunsa esille ja kysyi:eikö miljoonamulkku kelpaa?mieshän on selvä homo tulisi vaan rohkeasti ulos kaapista.

• hyvä

No voi teidän juttuja.

Siks toiseks,

"pakina". Nauroin vatsa kippussa ja vedet silmissä. Harvemmin törmään noin hyvään ja näkökulmaa asiaan antavaan sarkasmiin. :)

• kop kop??

No voi teidän juttuja.

Siks toiseks,

Onkohan sulla lääkitys ihan kohillaan??

• No way

hyvällä tahdollakaan sanoa seksikkääksi ääneksi ! Sehän puhuu niinku sille olis jäänyt omenan kara kurkkuun kiinni. Vesa Keskinen on mielestäni jämähtänyt jonnekin kultaselle 80 luvulle. Sen yhen miss miljoonanhan piti lanseerata markkinoille se naurettavan järkky otsakoru!!! Sellasiahan käyettiin joskus 80 luvulla, vrt. esim Duran Duran, Classic Nouveaux , ja sen aikanen musiikki. Ja sit se roudaa jotku Scorpparit tänne. Niittenkin kulta-aika oli muistaakseni just 80 luvun puolella. Must toi hra Keskinen on jotenki korni.Mitään sexyä siinä miehessä ei ole.

• jepppii
        määä kirjoitti:

rouva Tre pääsi taas oikein tilittämään ihastuksestaan..olen tainnut ennenkin juttujasi lukea. Olet sitten oikein perehtynyt asiaan. Mun haiseva mielipiteeni asiasta on se, että Vessukan oli pakko julkistaa asia raukkamaisella tavalla iltapäivälehdissä eilen, koska tämän viikon Seiskassa olisi juttu kuitenkin paljastunut. Ja sitä paitsi, antoiko Keskinen edes Juurakolle sitä mahdollisuutta, että olisivat voineet jatkaa seurusteluaan? Käsittääkseni ei, vaan hän mukamas käyttäytyi rehdisti selittämällä että "en voi jatkaa kanssasi, koska olen pettänyt". Hän siis seurustelun päätti, ja pääsi näin "kätevästi" eroon avokistaan..

Jatka sinä rouva vaan haaveiluasi..

jep

• mustakaapu

No voi teidän juttuja.

Siks toiseks,

.. edes sitä, että sä olet nainen.
        yhtä nainen oot kun Kylmäsen Usko.

• mie
        Tiiu kirjoitti:

aavistuksen möreä ääni.

jopa pehmeällä äänellä.
        tavallisella mielellä?

hänen lävitseen.

Kyllä se vesan ääni aito on, liiankin matala eikä siitä tahdo saada selvää, etenkin puhelimessa puhuminen hänen kanssaan on vaikeaa, koska ei voi lukea huulilta. Mutta aito on.

• The Man

Minä luulin sitä jätkää joksikin nyhveröksi, mutta kas kas...löytyy siitä miestäkin. Kun on rahaa ja naisia pörrää ympärillä niin silloin pitää nauttia.
      Uskompa että sillä velmulla on isompikin naiskatras kierrossa :)
      Aika velikulta!

• Sama tamperelaisrouva

Joo....
        Keskinen lumoaa kyllä ainakin MINUT!

• A Woman

Nouseeko naisenkin arvo vastaavassa tilanteessa?
        Kuvittelepas joku menestynyt julkisuuden nainen.Vaikka Anne Pohtamo.Jos hän äkkiä jäisikin kiinni pettämisestä jonkun mallipojan kanssa ja Artsi pantaisiin nukkumaan telttaan yms.
        Kutsuisitko Anneakin"aika tyttökulta"?
        Olet hirvittävän vastemielinen ihminen!Tule itse petetyksi!Vihaan pettureiden ihailijaa!

• Rouva Tampereelta
        A Woman kirjoitti:

Kuvittelepas joku menestynyt julkisuuden nainen.Vaikka Anne Pohtamo.Jos hän äkkiä jäisikin kiinni pettämisestä jonkun mallipojan kanssa ja Artsi pantaisiin nukkumaan telttaan yms.
        Olet hirvittävän vastemielinen ihminen!Tule itse petetyksi!Vihaan pettureiden ihailijaa!

Ottipas sua päähän! Mä saan ihailla Vesa Keskistä, petti tai ei, so what? Mulle on yks hailee kenen kanssa miehet on maanneet ennen mua, kunhan vaan PYSYY ja ASUU mun kanssa ja anoo anteeksantoa sinisillä silmillä, mää ainaskin leppysin jos Keskinen kattois silmiin, iiiiihhhhhhh.....niin ja varsinki jos on kartanokin...heheheheh :)))))

Mä en muuten oo vastenmielinen ihminen, mä oon eroottinen, kaunis ja fiksu. Lopettakaa arvostelu ja kehukaa mieluummin! Antakaa nyt poikein olla poikia....kivahan se on kun miehet meitä naisia jahtaa...ei tartte olla tommonen tosikko... ai onko mua petetty? Kerron sen joskus...lehdistölle!

• The Man
        A Woman kirjoitti:

Naiset on eri asia kuin miehet. Naisten tehtävä on hoitaa kotia ja lapsia, miehillä on ihan eri säädöt!
        Miehille sallitaan enemmän kuin naisille, koska miehillä on enemmän luonnetta ja vapaudenhallintakykyjä. Naisista tulee herkästi lutkia, koska he eivät kykene hallitsemaan vapauden tuomaa hurmosta.

• avottendal
        A Woman kirjoitti:

Jos Anne Pohtamo olisi pettänyt Ukkokultaansa KAKSI vuotta ja jäisi rysän päältä kiinni.
        Voitteko kuvitella Annea pitämässä lehdistötilaisuutta aiheesta? Kuolisin nauruun, niinku nytki Vesan Lehdistötilaisuuden jälkeen.

Miltä suomalaisista miehistä tuntuisi kun Anne kertoisi sekstailleen parivuotta Tauski Peltosen kanssa ja keroisi NYT joutuvan jättämään omantunnon (2 vuotta pitkä omatunto)(ja ennen kaikkea mainosravon vuoksi) oman rakkaan jotatuli viilattua linssiin.

Sitten Anne nyyhkisi "yritän nyt kesittyä työhöni tämän surun keskellä"? Minkä surun (2-vuotta pitkän surun)(ja mistä suru tuli=kiinnijäämisestä)????
        Kummallinen suru tuommoinen, joka pukkaa kun jää rysältä kiinni? Sitä ennen ei mitään surua ollut havaittavissa?

No voi voi.

Eiköhän se SURU ole NINALLA eikä pettäjäVesalla.

• Töysäläänen
        Rouva Tampereelta kirjoitti:

Ottipas sua päähän! Mä saan ihailla Vesa Keskistä, petti tai ei, so what? Mulle on yks hailee kenen kanssa miehet on maanneet ennen mua, kunhan vaan PYSYY ja ASUU mun kanssa ja anoo anteeksantoa sinisillä silmillä, mää ainaskin leppysin jos Keskinen kattois silmiin, iiiiihhhhhhh.....niin ja varsinki jos on kartanokin...heheheheh :)))))

Mä en muuten oo vastenmielinen ihminen, mä oon eroottinen, kaunis ja fiksu. Lopettakaa arvostelu ja kehukaa mieluummin! Antakaa nyt poikein olla poikia....kivahan se on kun miehet meitä naisia jahtaa...ei tartte olla tommonen tosikko... ai onko mua petetty? Kerron sen joskus...lehdistölle!

Halavalla menöö, mutta menköhön!

• Pirutar
        The Man kirjoitti:

Naiset on eri asia kuin miehet. Naisten tehtävä on hoitaa kotia ja lapsia, miehillä on ihan eri säädöt!
        Miehille sallitaan enemmän kuin naisille, koska miehillä on enemmän luonnetta ja vapaudenhallintakykyjä. Naisista tulee herkästi lutkia, koska he eivät kykene hallitsemaan vapauden tuomaa hurmosta.

Tuo oli varmaan vitsi?

• jumbokärryt poikittain
        Töysäläänen kirjoitti:

Halavalla menöö, mutta menköhön!

Ja huonolla maullakin menöö, mutta menköhön! Sinne vaan kaikki tuulipuvussa asuntovaunuparkkiin asvaltille keskelle ei-mitään. Tavara se on joka autuaaksi tekee.

Onhan se Vesan onnenmonumentti melkein Riemukaaren veroinen.

• Jasu

Keskinen on kunnon jätkä,kukapa ei missejä panis jos vaan vois.kateeks käy.

• jaffarini

kyl maar poijaat paneskelloo kaikkee millon kaks jalakaa, vaikka ny niinku tikapuitaki.

mutta eikai ny oikeeks missiks kelepaa tommonen pervo-petunia.
        Mää vähä luulen, että hyvästä yrityksestä hualimati, tää ämmä ei oikeen saa tulta tohon julukkishommaan, ja sen ku se sitte joskus älyää, niin älyää vissiin senki, että kai son paras ruveta vaikka leidi dominaks, ei se muuten välttämättä saa ees leipää itte tianattua.

• Ääh

Ette taida tietää, mitä on olla julkisuudenhenkilö. Jos Vesa olis ollu asiasta hiljaa, siitä ois syntyny melkonen mylläkkä - naama olis koristanu kaikkien mahdollisten lehtien kansia - HUOMATTAVASTI PAHEMPIEN KUVATEKSTIEN SAATTELEMANA!!!

• vääräselkäinen

kun oikeen tiedotteen laati erosta.Eikö olis voinu ilmoitta vaan että ero tuli?syitä arvelkoot mut.Tietysti joku "munahaukka" blondi paljastaa jutun 7päivälle.että vähän 2piippunen juttu on.No tuskin ainoo nainen jota on petetty.

• Sirulii

tämän viikon katso-lehdessä oli näin..

"Kyläkauppias Vesa Keskiselle Scorpionsin saaminen omille festareille oli unelmien täyttymys. Hän nautti suosikkibändistään yhdessä avovaimonsa Nina Juurakon kanssa. – Häitä saatetaan viettää parin vuoden kuluttua, pariskunta vastaa hääuteluihin."

• Tilaa joku muu...

Mitä's luet roskalehtiä? Tilaa KAUPPALEHTI ja lue pörssiuutiset (Ks. Tuuri) !

• Kauppiksen lukija
        Tilaa joku muu... kirjoitti:

Mitä's luet roskalehtiä? Tilaa KAUPPALEHTI ja lue pörssiuutiset (Ks. Tuuri) !

Jos luet Kauppalehden juttuja, olet armotta myöhässä.

Kauppalehden pörssiuutisetkin on sellaisia, että niiden tietäminen on rahanarvoisia vain ennen kuin ne tulevat julkiseksi.

• joo

Siitä Katso-lehden jutusta se Marika sit suuttuki...

• kauppias

Joonas Hytösen ohjelmassa kuultua: Vesalla kävi Tuuri :-)

• Nainen

Nyt Vesa ilmoittaa naisen käyttäneen häntä hyväksi? Kyllä on vastuuntunnoton kun sysää kaiken naisen syyksi. Eikö noin menestyneen miehen luulisi titävän miten toimitaan. Eikö se kyläkaupan menestys ole juuri perustunut rehellisyyteen tai ainakin näin on annettu ymmärtää. Luulin vastuuntuntoiseksi mieheksi ja hyväksi miehenmalliksi. No jäihän pohjalaasita jäljelle hyvä miehenmalli eli Juha Mieto, ellei kohta sekin kuva rikkoudu viimeisillä sadasosasekunneilla?

• ???

"Eikö noin menestyneen miehen luulisi titävän miten toimitaan."

Jaa, nainenko ei sitten osaa ajatella mitään itse? Mitäs mallihutsu meni vikittelemään varattua miesta ja petti omaakin miestään siinä samalla. Mallityttö houkutteli Vesan ansaan, taitaa olla sellainen seksiriippuvainen valloittaja hutsu, mistä just tuli radiosssa.

Mitä hyvää Miedossa, jörö juntti?

• khöm
        ??? kirjoitti:

"Eikö noin menestyneen miehen luulisi titävän miten toimitaan."

Jaa, nainenko ei sitten osaa ajatella mitään itse? Mitäs mallihutsu meni vikittelemään varattua miesta ja petti omaakin miestään siinä samalla. Mallityttö houkutteli Vesan ansaan, taitaa olla sellainen seksiriippuvainen valloittaja hutsu, mistä just tuli radiosssa.

Mitä hyvää Miedossa, jörö juntti?

Energyn vai KissFM:n tietotoimisto kyseessä?

• .......

Eiköhän se ollut tämä Marika vai mikä se nyt olikaan,kun Keskinen puhui kiristämisestä niin luulisin et se yritti kiristää Veskulta rahaa yhdessä poikaystävän kanssa,ja rahahan tekee naisetkin onnelliseksi!Eli se siitä naistenkin rehellisyydystä,vai luuletko ettei se ole luvannut olla hiljaa salasuhteesta Veskuun,en sano sillä et Vesku olisi syytön,itseppäs soppansa keitti ja sen nielee!

• Martse
        ....... kirjoitti:

Eiköhän se ollut tämä Marika vai mikä se nyt olikaan,kun Keskinen puhui kiristämisestä niin luulisin et se yritti kiristää Veskulta rahaa yhdessä poikaystävän kanssa,ja rahahan tekee naisetkin onnelliseksi!Eli se siitä naistenkin rehellisyydystä,vai luuletko ettei se ole luvannut olla hiljaa salasuhteesta Veskuun,en sano sillä et Vesku olisi syytön,itseppäs soppansa keitti ja sen nielee!

Kukaan ei olisi tuntenyt ko.Marikaa ennen tätä juttua lööpeissä..ainakaan vaatteet päällä. Aito blondi- tyrkky!!!!Yäk

• Hyvä
        Martse kirjoitti:

Kukaan ei olisi tuntenyt ko.Marikaa ennen tätä juttua lööpeissä..ainakaan vaatteet päällä. Aito blondi- tyrkky!!!!Yäk

"Kukaan ei olisi tuntenyt ko.Marikaa ennen tätä juttua lööpeissä..ainakaan vaatteet päällä."

Tunteeko sitä vieläkään kukaan - vaatteet päällä?!

• vesakko

Juurihan Vesa jossain akkojen juorulehdessä luetteli aukeamoittain "kestävän parisuhteen" ohjeitaan! Näin on näppylät.

• Markkinointipäällikkö

Kyllä oli kamala täti se itsensä Ninannäköiseksi laittanut vamppi, joka vieläkin uhoaa, että haluaa keskustella asiasta, antaa lausuntoja ja tavata Vesan. Minä pysyttelisin Vesana kaukana koko naikkosesta, sillä ei kuulosta olevan kuin Rahankiilto silmässä...ja sillä se on esittänyt rakastettavaa...ja sanoo viel et "suhteemme voi jatkua". Jos Vesa jatkaa jommankumman eukon kanssa, niin ei hyvää seuraa. Vesa on päässyt "naisten makuun", eikä sitä yks eukko jaksa koko avioliiton ajan kiihottaa. Eli ennemmin tai myöhemmin joku vamppaa "heikkotahtoisen" (ehhe) pojun. Jos Vesa

1) sais Ninalta anteeksi ja ne menis avioon, niin myöhemmin Vesa pettäis, tai Nina, ja taas olis kerrasta poikki, myös omaisuus menis kivasti puoliksi...ja kakarat sais olla vuoroin kartanossa, vuoroin jossain kerrostalokaksiossa....kuultais "täältä pesee" lausuntoja...mm kuinka Vesa pieree lujaa ja kuorsaa öisin...
        2) Jos Vesa päättäis vampata sen Vamppimissukan siltä sen poikakaverilta, joka on hissukka, niin saishan se sen. Nainen joka makoilee kahden kanssa yhtaikaa, olis oiva aviopuoliso, siitä pääsis myös aika pian eroon. Ja omaisuus puoliksi.
        Kuultais sitten juttuja...kuinka..."en riitä naisena Vesalle", "tilitän mistä sain turkkini", "ero Vesasta ei ollut vaikeaa, nytkään"...
        HUOKAUS! Ainakin lööpit on valmiina. Ehdotan Vesalle ihan vakavasti
        3) itsetutkiskelua ja tuota kiihkeää tampererouvaa... joka lehdille julistais ikuista rakkauttaan, olis Vesalle tietenkin uskollinen, tulis varmaan tenavia ja onni ja ilo täyttäis koko kyläkaupan, jossa tampereen murretta puhuvat palleroiset kirmailisivat...olispa taas auvoiset LÖÖPIT! Täytyy olla näet tosilumoutunut jätkän ulkonäöstä, kun ei huomaa, millainen tyyppi on sisältäpäin!

• Epäilevä Tuomas
        Markkinointipäällikkö kirjoitti:

Kyllä oli kamala täti se itsensä Ninannäköiseksi laittanut vamppi, joka vieläkin uhoaa, että haluaa keskustella asiasta, antaa lausuntoja ja tavata Vesan. Minä pysyttelisin Vesana kaukana koko naikkosesta, sillä ei kuulosta olevan kuin Rahankiilto silmässä...ja sillä se on esittänyt rakastettavaa...ja sanoo viel et "suhteemme voi jatkua". Jos Vesa jatkaa jommankumman eukon kanssa, niin ei hyvää seuraa. Vesa on päässyt "naisten makuun", eikä sitä yks eukko jaksa koko avioliiton ajan kiihottaa. Eli ennemmin tai myöhemmin joku vamppaa "heikkotahtoisen" (ehhe) pojun. Jos Vesa

1) sais Ninalta anteeksi ja ne menis avioon, niin myöhemmin Vesa pettäis, tai Nina, ja taas olis kerrasta poikki, myös omaisuus menis kivasti puoliksi...ja kakarat sais olla vuoroin kartanossa, vuoroin jossain kerrostalokaksiossa....kuultais "täältä pesee" lausuntoja...mm kuinka Vesa pieree lujaa ja kuorsaa öisin...
        2) Jos Vesa päättäis vampata sen Vamppimissukan siltä sen poikakaverilta, joka on hissukka, niin saishan se sen. Nainen joka makoilee kahden kanssa yhtaikaa, olis oiva aviopuoliso, siitä pääsis myös aika pian eroon. Ja omaisuus puoliksi.
        Kuultais sitten juttuja...kuinka..."en riitä naisena Vesalle", "tilitän mistä sain turkkini", "ero Vesasta ei ollut vaikeaa, nytkään"...
        HUOKAUS! Ainakin lööpit on valmiina. Ehdotan Vesalle ihan vakavasti
        3) itsetutkiskelua ja tuota kiihkeää tampererouvaa... joka lehdille julistais ikuista rakkauttaan, olis Vesalle tietenkin uskollinen, tulis varmaan tenavia ja onni ja ilo täyttäis koko kyläkaupan, jossa tampereen murretta puhuvat palleroiset kirmailisivat...olispa taas auvoiset LÖÖPIT! Täytyy olla näet tosilumoutunut jätkän ulkonäöstä, kun ei huomaa, millainen tyyppi on sisältäpäin!

Hmm...hehhe, juu siitä Vesalle uusi eukko...ettei vaan eron syynä olisi oikeasti ollut tuo kiihkeä ja kaunis tampererouva? Näyttää sattuvan yhtaikaa hotelleihinkin? Hmmm...

• Eräs

Älkää ostako enää Vesa keskisen kauppaamia tuotteita.Ihmiset äänestäkää jaloillaan ja kukkarot kiinni.Ei meidän ole mikään pakko tehdä vängällä tästä maitonaama roikaleesta miljonääriä.Johan sille nyt on noussut hattuun.Mokomakin juottoporsas!

• olet!

Oikeassa olet!

Pahasti on jätkällä noussu hattuun!

Ahneella on paskanen loppu.

• Ostan halpaa....
        olet! kirjoitti:

Oikeassa olet!

Pahasti on jätkällä noussu hattuun!

Ahneella on paskanen loppu.

...mistä halvemmalla saadaan, siis Keskiseltä.
        Mitä tekemistä kauppiaan pippelin "väliaikais- kotelolla" on myynnissä olevan tavaran hinnan ja laadun kanssa? Ei mitään. Ootteko Ninan sukulaisia, kun noin katkeria ootte. Älkääkä kaikki ämmät Mikkosen Tuiresta alkaen höpöttäkö omista eroistanne, mitä ne tähän kuuluu? Ei muuta kun haluutte ite julkisuuteen. Tyhmiä on monenlaisia.

• Leena
        Ostan halpaa.... kirjoitti:

Mitä tekemistä kauppiaan pippelin "väliaikais- kotelolla" on myynnissä olevan tavaran hinnan ja laadun kanssa? Ei mitään. Ootteko Ninan sukulaisia, kun noin katkeria ootte. Älkääkä kaikki ämmät Mikkosen Tuiresta alkaen höpöttäkö omista eroistanne, mitä ne tähän kuuluu? Ei muuta kun haluutte ite julkisuuteen. Tyhmiä on monenlaisia.

Aivan hyvin voi halutessaan olla Vesan kaupasta ostamatta.Onhan sekin vähä pois Vesan kukkarosta!
        Ei Vesan putiikki ole ainoa edullinen mahdollisuus.Nythän oli puhe siitä,miten tavallinen ihminen voi osoittaa närkästyksensä Vesan törkeän käytöksen johdosta.Ne naiset,ketkä eivät halua tukea toisiaan näissä pettämistilanteissa jatkakoot vain Vesalta ostamista.Itse en kauppaan astu ja syy on Ninan kohtelu.

• jaa-a

jaa-a, jaa-a.
        Hyvä kun ette ämmät tungeksi mun edessä kassajonossa. Pysykää poissa vaan, vaikka
        kaikkien teidän naisten mieli kuitenkin tekee kurkata miljonäärin pöksyihin. Köyhä Patu

• tuurin einari
        jaa-a kirjoitti:

jaa-a, jaa-a.
        Hyvä kun ette ämmät tungeksi mun edessä kassajonossa. Pysykää poissa vaan, vaikka
        kaikkien teidän naisten mieli kuitenkin tekee kurkata miljonäärin pöksyihin. Köyhä Patu

Paska jätkä on aina paska jätkä.
        Monet naiset tosin tykkää paskasta.

• Lauri
        Ostan halpaa.... kirjoitti:

Ei minulle ole mitään merkitystä sillä missä herra Keskinen vapaa- aikaansa viettää.
        Tärkeämpää on se että hän myy ihmisille edullisia tuotteita reiluin pelisäännöin

• Lauri
        Leena kirjoitti:

Aivan hyvin voi halutessaan olla Vesan kaupasta ostamatta.Onhan sekin vähä pois Vesan kukkarosta!
        Ei Vesan putiikki ole ainoa edullinen mahdollisuus.Nythän oli puhe siitä,miten tavallinen ihminen voi osoittaa närkästyksensä Vesan törkeän käytöksen johdosta.Ne naiset,ketkä eivät halua tukea toisiaan näissä pettämistilanteissa jatkakoot vain Vesalta ostamista.Itse en kauppaan astu ja syy on Ninan kohtelu.

tiedät missä ja keille kaikille se kyttä on vittuaan levitellyt??

• Kuormasta

Vesa harrasti seksiä muutaman miljoona missi kisalaisen kanssa. Lehdet vaan eivät kehdanneet aikaisemmin kirjoittaa.
      (lähde: seiskassa oli)

• mth

Hankkikaa itsellenne ihan oma elämä!

• kertakaikkiaan

Mainio mies tuo keskinen ja ryhdikäs. Keräsi pisteet kotiin ennenkuin muut osapuolet ehtivät ruikuttamaan mediaan kovaa osaansa. Kylläpä niitä akkoja nyt vituttaa ja raskaasti, molemmilta meni mainio mies ja rakastaja eikä kuuluisuuttakaan herunut kuin rippeiden verran ja koko asia unohtuu aivan pian.

Uskon, että keskisellä riittää pamputettavia ja on aina riittänyt. Se on miehen meininkiä ja suositeltavaa toimintaa josta jokaisen oikean miehen olisi syytä ottaa opiksensa. Antaa akkain kitistä omaa turhuuttaan.

• Lauri

se akkakaan mikään mukava voi olla, onhan se sentään poliisi joka työssään pääsee purkamaan kotona syntyneet paineet.
        Näinhän poliisi aina tekee

• Minä en
        Lauri kirjoitti:

se akkakaan mikään mukava voi olla, onhan se sentään poliisi joka työssään pääsee purkamaan kotona syntyneet paineet.
        Näinhän poliisi aina tekee

Oletteko kenties tavanneet työasioiden merkeissä kun sulla tuntuu olevan jotakin hampaankolossa ?

• Lauri

että herra Keskinen sinun armonpalojasi kaipaa?
      Minä ainakin voisin alkaa käymään Tuurissa ihan jo siitä syystä kun herra Keskinen tajusi heittää sen kyttä-ämmän pihalle

• Minna

Ihan tasapuolisuuden nimissä voin kertoa täältä Alavudelta, että eivät Nina Juurakonkaan jauhot ihan puhtaita ole. Vipinää on ollut Alavudella alkutalvesta saakka. Ja ihan yleisesti tiedossa.

• Kenen kannsa NINA?
        Minna kirjoitti:

Ihan tasapuolisuuden nimissä voin kertoa täältä Alavudelta, että eivät Nina Juurakonkaan jauhot ihan puhtaita ole. Vipinää on ollut Alavudella alkutalvesta saakka. Ja ihan yleisesti tiedossa.

Ohho?

• einosetä
        Minna kirjoitti:

Muija on lähtenyt vieromahan.

• nimissä
        Minna kirjoitti:

Olet kai tietoinen, että mikäli esittämäsi väittämä on perätön tai roisisti liioiteltu, saatat löytää itsesi vastaamasta herjauskanteeseen? Kannattaa miettiä mitä kirjoittelee.

• Lauri
        Minna kirjoitti:

taatusti on niin. Ja vielä varmasti Vesan rahoilla käynyt irrottelemassa muiden miesten kanssa.
        Vesa sentään oli rehti je kertoi itse kaiken

• heh
        Lauri kirjoitti:

taatusti on niin. Ja vielä varmasti Vesan rahoilla käynyt irrottelemassa muiden miesten kanssa.
        Vesa sentään oli rehti je kertoi itse kaiken

Rehti mies, kertoi pakon edessä että on 9kk tapaillut toista :))))

Ostaisitko tuolta mieheltä käytetyn auton? Saattais unohtua kertoa muutamia vikoja, kenties mittarikin olis vahingossa vaihdettu...

• Sandy
        nimissä kirjoitti:

Olet kai tietoinen, että mikäli esittämäsi väittämä on perätön tai roisisti liioiteltu, saatat löytää itsesi vastaamasta herjauskanteeseen? Kannattaa miettiä mitä kirjoittelee.

Katsopas mitä tavaraa tääkin viestiketju on täynnä. "Vesa on syönyt kuormasta ennenkin" jne. Itse en usko, että juuri mikään näistä Vesaa ja Ninaa koskevista tällä palstalla vellovista väitteistä on totta. Jos herjauskanteista ruvetaan puhumaan, niin tästäkin viestiketjusta aihetta löytyisi kymmenistä viesteistä! Näistä suurin osa tosi olisi Vesaa koskevia.

• Lauri
        Sandy kirjoitti:

Katsopas mitä tavaraa tääkin viestiketju on täynnä. "Vesa on syönyt kuormasta ennenkin" jne. Itse en usko, että juuri mikään näistä Vesaa ja Ninaa koskevista tällä palstalla vellovista väitteistä on totta. Jos herjauskanteista ruvetaan puhumaan, niin tästäkin viestiketjusta aihetta löytyisi kymmenistä viesteistä! Näistä suurin osa tosi olisi Vesaa koskevia.

että Vesa fiksuna kaverina tuollaisesta kateellisten panettelusta paljon korvaansa lotkauttaa, hän kun on ymmärtänyt ja hyväksynyt sen tosiasian että hän on julkisuuden henkilö ja kovalla työllä asemansa vakiinnuttanut herrasmies.

• miälestä
        Sandy kirjoitti:

vesseli o jollai tapaa itte ansainnu kaikki juarut ku kerran katto aiheelliseks asioista ilimotella julukisuuteen. ninalle olis voinu jättää eres jonkillaisen ajan sopeutua asioihin. ja sitte viä vesseli itte kehtaa porata että miks asioita ny riapotellaan. miksiköhän?

• F.Dostojevskaja
        miälestä kirjoitti:

vesseli o jollai tapaa itte ansainnu kaikki juarut ku kerran katto aiheelliseks asioista ilimotella julukisuuteen. ninalle olis voinu jättää eres jonkillaisen ajan sopeutua asioihin. ja sitte viä vesseli itte kehtaa porata että miks asioita ny riapotellaan. miksiköhän?

Ihan mukavaahan se on havahtua kerran elämässä; mitä elämä on.
        Vielä tästä puhutaan jättikö Vesa Ninan vai Nina Vesan.
        Katellaan!

• ...

Nooh, Vesa nyt kävi hiukan sutaisemassa jotain vosua, kun oli zäänssi, so? Tietenkin kannatti ottaa erosta kaikki irti.Jos kerran eroaa niin ei kai se toinen akka nyt enää mitään merkitse eli voihan siitäkin tehdä markkinatavaraa ja säilyttää reilunkaupan maine muutenkin.
      Ja mitenkä tämä itse Keskisen kauppaan liittyy hinta siellä käymisen ratkaisee, eikä johtajan mitättömät viikseenvedot.*Daaah*

• Heh

Luulen että Vesa yrittää vaan piilottaa homouttaan näillä nais jutuilla.

• ...
        Heh kirjoitti:

Luulen että Vesa yrittää vaan piilottaa homouttaan näillä nais jutuilla.

Toiset naiset nyt vain ovat sellaisia, että tekevät heteroista homoja.

• maija

.. on poissa niin hiiret hyppii pöydällä eli suomeksi sanottuna - täytyyhän jonkun täyttää Matin jättämä tyhjiö lehtien palstoilla *=)

• jamppa

Ja minä menen juuri tästä syystä käymään Tuurissa. Mies joka muhinoi noin hyvännäköisten miisujen kanssa, siinä täytyy olla jotain hyvää. Hyvä Vesa. Keep up good work.

• Oscar100v

Matille viinaa ja taputtaa selkään, hyvää mies

• Kiristäjä

Lukekaa ylempää kiristäjä marika

• tuuriin ja heti

Se on aivan sama mitä Keskinen yksityiselämässään tekee. Voin silti ostaa Keskiseltä. Eihän hänen yksityiselämänsä kai kenellekään luulisi kuuluvan. Ja mitä sillä on kaupankäynnin kanssa tekemistä?

• Rva Tampere

Jos nää herjaukset Minusta ja Keskisestä
        (!!!suomi24chatissaki) ei lopu,niin sitte ne jatkuu. Naurettavaa, menee jo liiallisuuksiin.
        Lopputiedotteeni: En enää tiedota mitään mistään koskaan kenellekään.

• Pena

Eikö teillä boikotin ehdottajilla jne. ole mitään suhteellisuuden tajua? Eipä tuo nyt niin iso asia ole. Sillä ei myöskään ole mitään tekemistä kyläkaupan kanssa.Naurettavin on väite, että tämä olisi mainostemppu. Ha ha ha. Ei Vesa olisi todellakaan tarvinnut tällaista "mainosta", mutta tehty mikä tehty. En pitäisi lainkaan mahdottomana sitä,että tämä olisi laskelmoitu juttu,siis ei Vesan puolelta. Eräät ovat niin julkisuuden kipeitä,että ei ole väliä mitä puhutaan,kunhan vain puhutaan.Vesa teki virheen, mutta kyllä hän siitä selviää,vaikka moni teistä ei sitä toivokkaan.

• Lauri

tarvitsee Vesa Keskisen kaltaisia riskejä pelkäämättömiä ihmisiä jotka TYÖLLISTÄÄ välittömästi satoja ja välillisesti vielä useampia satoja ihmisiä.
        En usko että tuollaisten tiukkapipojen boikotit paljon näkyy Keskisen kaupan liikevaihdossa, ehkäpä heitä on kaiken kaikkiaan yksi bussillinen ja niitähän käy Tuurissa päivittäin melkoinen määrä.
        Niin ja entäs summat joita Keskinen lahjoittaa veteraaneille yms..
        Onko hän siis läpeensä paha ihminen jollei hän sittenkään "rakastanut kunnes kuolema heidät erottaa"?

• Nainen
        Lauri kirjoitti:

tarvitsee Vesa Keskisen kaltaisia riskejä pelkäämättömiä ihmisiä jotka TYÖLLISTÄÄ välittömästi satoja ja välillisesti vielä useampia satoja ihmisiä.
        En usko että tuollaisten tiukkapipojen boikotit paljon näkyy Keskisen kaupan liikevaihdossa, ehkäpä heitä on kaiken kaikkiaan yksi bussillinen ja niitähän käy Tuurissa päivittäin melkoinen määrä.
        Niin ja entäs summat joita Keskinen lahjoittaa veteraaneille yms..
        Onko hän siis läpeensä paha ihminen jollei hän sittenkään "rakastanut kunnes kuolema heidät erottaa"?

Minä en ainakaan mene enää koskaan Keskisen kauppaan.

Syynä on myötätunto petettyä Ninaa kohtaan.

Moni nainen on samaa mieltä, voi vaikuttaa jonkin verran.

• raato

Minun ostoskäyttäytymiseen ei toisten sänkyhommat, niitä puivat lööpit ja avioerot vaikuta pätkääkään. En tajua miksi pitäisi. En todellakaan.

• Lauri

eipäs nyt arvostella ihmisten boikotointipäätöksiä, he tahtovat vaikuttaa.
        Ovat aktiivikansalaisia.
        Muuten, pitääkö boikotti jos autosta loppuu bensa ja lähistöllä ei ole muita kuin Keskisen huoltaasema???

• Kauppamies

Luu kurkkuu Marikalle(sille luntulle), sitä saa mitä tilaa !

Itse menen ainaki viikonloppuna ostoksille !

• karik

Teitä taitaa ottaa päähän, ettette pääse niillä pienillä työpaikkaromansseilla lehtiin=))
      Kyllä asia on niin, että noin ihmiselämä vain menee...eikä ko. asiaa ole missään laittomaksi säädetty! Jos toinen osapuoli muuttuu kylmäksi...mitäpä siitä seuraa???
      Miten tuommoinen asia tekisi Vesan...jotenkin huonoksi! Ei hitto mitenkään....hän rakentanut kauppakeskuksensa ja lehdissä kehuu henkilöstöään varauksettomasti....tosi ilkeä ihminen, huh!
      Menkää hyvät pelleilijät sinne verhojenne rakoon..seuraan, milloin, miten naapurinne tulee kotiin ja saakaa siit tyydytys=)))))
      PS: tää on ihas normaalia perussuomalaista kateutta, hih!

• Lauri

on läpeensä paha ihminen,joo'o.
        Onko joku palstan lukijoista kenties lahjoittanut samanlaisia summia esimerkiksi veteraaneille kuin Keskinen??
        Entäpäs ,feministit,jos tilanne olisi sellainen että se kyttä olisi pettänyt Vesaa? Olisitteko täällä palstalla puolustelemassa nyt Keskistä....

• no just..

kylläpä sitä nyt sanottiin nokkelasti...
        kyse on siitä miten paskamaisesti keskinen teki kumppanilleen.Siinä ei ole saatana mitään perussuomalaista...parisuhteessa kuuluu pelata luottamuksella.

• joopajoo

..mutta kun Keskinen on näitä halailu- ja pussailuhaastatteluja antanut tänäkin aikana mitä on toinen nainen ollut. Kun sitä ollaan niin ällöpositiivisia vai miten se nyt menikään..

Hulluhan se mies on kaikkine kauppaideoineen, mutta että täys paskakin vielä.

• karik

kun tuollaisia kirjoittelet...taas tuli yksi suomikadejunttihinttimäntti......joka nauttii toisten murheista...kun ei kotona seksi, eikä suksetkaan luista...=))))))
        Ihas vain ystävyydellä...kannattaa oma pesä tutkia ensin, hih, hiiiii!!!!

• ex asiakas
        karik kirjoitti:

kun tuollaisia kirjoittelet...taas tuli yksi suomikadejunttihinttimäntti......joka nauttii toisten murheista...kun ei kotona seksi, eikä suksetkaan luista...=))))))

kyläkaupan kassa-apulainen - karik - kirjoittelee tupakka tauollaan...

Keskinen teki paskamaisen tempun Ninalle.

Ei ole mikään ihme, että ihmisten sympatiat on petetyn naisen luona!!!!

• karik
        ex asiakas kirjoitti:

välimatkaa ja monestiko sä oot noin tehnyt....vaiks ett ookkaan jääny kiinni=))))
        Ei hitto, missähän sympatiasi oli, ku ex lähti....noo onneks lähti, sainpahan paljon paremman elämän....=))) Hei, vaiks uskotkin johonkin....herää sieltä metsätontunmökistä..ja mieti, mieti, mieti.....! Mitä nuo asiat kuuluu krisoitavaksi täällä...yksityisihmisten asiat!!!
        Ja pystytkö varmuudella sanoon, mitä se elämä on ollut todellisuudessa...emmä ainaskaan, jas ei kiinnosta....vituttaa vaan, kun yhden jutun takia...ed. joka ei ole laiton...nää / lehtien lukijat on niin "moraalia, että"
        PS: Jos pääsin sinne kassa-apulaiseksi....menisin heti...alentaisin nykyisen paikkani, todellakin.....Suomessa ei ole kuin harvoja ja valittuja työnantajia...jotka tajuavat henkilöstön ammatillisuuden!=)))
        Ja ihas näin nätisti sanottuna....käyksää edes töissä=))))

• karik
        ex asiakas kirjoitti:

Hei...on noit siwoloit ja muit...täss maassa on valinnanvaraa...joten vais katkerat vaahtoo jostain boikoteista...hih, hiii (niis, kuin taistolaiset aikoinaa=))))..Kun , sen kaffepakettinsa hakee....sieltäkii...mutt ku se maksaa liikaa...hih!

• naurattaa
        karik kirjoitti:

välimatkaa ja monestiko sä oot noin tehnyt....vaiks ett ookkaan jääny kiinni=))))
        Ei hitto, missähän sympatiasi oli, ku ex lähti....noo onneks lähti, sainpahan paljon paremman elämän....=))) Hei, vaiks uskotkin johonkin....herää sieltä metsätontunmökistä..ja mieti, mieti, mieti.....! Mitä nuo asiat kuuluu krisoitavaksi täällä...yksityisihmisten asiat!!!
        Ja pystytkö varmuudella sanoon, mitä se elämä on ollut todellisuudessa...emmä ainaskaan, jas ei kiinnosta....vituttaa vaan, kun yhden jutun takia...ed. joka ei ole laiton...nää / lehtien lukijat on niin "moraalia, että"
        PS: Jos pääsin sinne kassa-apulaiseksi....menisin heti...alentaisin nykyisen paikkani, todellakin.....Suomessa ei ole kuin harvoja ja valittuja työnantajia...jotka tajuavat henkilöstön ammatillisuuden!=)))
        Ja ihas näin nätisti sanottuna....käyksää edes töissä=))))

..tyyppi itse ilmoittaa julkisella tiedoitteella eroavansa avovaimostaan...

• Lauri

sanoet asut niin kaukana ettei sinulla ole mahdollisuutta käydä hänen kaupassaan..
        Kyllä sen jotenkin saattoi rivien välistä lukea

• Lauri
        ex asiakas kirjoitti:

kuulut siihen bussilastilliseen ihmisiä jotka aikovat boikotoida kauppaa...
        No,kyllähän noita bussilastillisia käy siellä kaupalla muutenkin.

• Lauri
        karik kirjoitti:

Hei...on noit siwoloit ja muit...täss maassa on valinnanvaraa...joten vais katkerat vaahtoo jostain boikoteista...hih, hiii (niis, kuin taistolaiset aikoinaa=))))..Kun , sen kaffepakettinsa hakee....sieltäkii...mutt ku se maksaa liikaa...hih!

se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.
        Itse en muuten ole vaivautunut asiaa koskien lukemaan mitään muuta kuin lööpit mutta niistäkin selviää jo kaikki oleellinen eli se ettei Vesa kokenutkaan sitä noitaa arvoisekseen

• karik
        naurattaa kirjoitti:

..tyyppi itse ilmoittaa julkisella tiedoitteella eroavansa avovaimostaan...

sanoo sanottavansa, ei kiertele=)))) Olispas politiikkakin tuollaista....nooh!=))))

• karik
        Lauri kirjoitti:

se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.
        Itse en muuten ole vaivautunut asiaa koskien lukemaan mitään muuta kuin lööpit mutta niistäkin selviää jo kaikki oleellinen eli se ettei Vesa kokenutkaan sitä noitaa arvoisekseen

=))))) Tuo oli sulle, oikeasta kommentistasi, hih!

• Lauri
        karik kirjoitti:

sanoo sanottavansa, ei kiertele=)))) Olispas politiikkakin tuollaista....nooh!=))))

hatunnoston arvoinen MIES

• joopajoo
        karik kirjoitti:

kun peiliin katson. Eli kiitos kysymästä, oikein hyvin menee kotona, niin sängyssä kuin muutenkin.

Kateellinen en ole, tähän asti olen pikemminkin arvostanut Keskisen "tyhjästä" rakentamaa kauppakeskittymää, vaikkakin hieman suurudenhullua onkin. Nyt lähinnä halveksun tuollaista miehenkuvatusta.

• joopajoo
        Lauri kirjoitti:

sanoet asut niin kaukana ettei sinulla ole mahdollisuutta käydä hänen kaupassaan..
        Kyllä sen jotenkin saattoi rivien välistä lukea

En tosiaan asu siellä lakeuksien keskellä, mutta Tuurissa olen käynyt usein, tiedän mistä puhun. Eikä siellä edes mitenkään erityisen halpaa ole sen puoleen.

Mutta mitä sitten?

• Lauri
        joopajoo kirjoitti:

kun peiliin katson. Eli kiitos kysymästä, oikein hyvin menee kotona, niin sängyssä kuin muutenkin.

Kateellinen en ole, tähän asti olen pikemminkin arvostanut Keskisen "tyhjästä" rakentamaa kauppakeskittymää, vaikkakin hieman suurudenhullua onkin. Nyt lähinnä halveksun tuollaista miehenkuvatusta.

ei merkitse mitään se että mies työllistää ihmisiä seudulla jossa muutoin on korkeat työttömyysluvut vai????

• joopajoo
        Lauri kirjoitti:

ei merkitse mitään se että mies työllistää ihmisiä seudulla jossa muutoin on korkeat työttömyysluvut vai????

Mitähän oikein tarkoitat? Hyvähän se on että työllistää, mutta suhtautumiseni ihmisenä muuttui Keskiseen täysin. Tilanne voisi olla toisin, jos hän olisi vuosien varrella esiintynyt vähän vähemmän naistenlahtien palstoilla halailemassa avokkiaan antanut vähän vähemmän niitä ei-bisnekseen liittyviä haastattelujaan positiivisuudestaan yms löpinää.

Kuten jo kirjoitinkin, suhtautumiseni ko. ihmiseen muuttui, enää en arvosta, ainoastaan halveksun. Sillä on kovin vähän tekemistä bisneksen kanssa.

• Lauri

samantien järjestetä mielenosoitus Keskistä ja varsinkin hänen monta sataa ihmistä työllistävää yritystään vastaan.
      Lähdetään kaupan pihasta ja kävellään presidentinlinnaan toimittamaan vetoomus kaupan lopettamiseksi

• karik

jos, ett mee...eis tartte myyjien siivota sun oksennuksias=))))

• Lauri

kirjoittajan asenteesta päätellen myös turhilta tavaroiden palautuksilta, vaikuttaa ihmiseltä joka ei ole mihinkään tyytyväinen

• Mies100

Ja vielä rumaki verrattuna siihen polisiin tuo harakka jonka kans petti. mielestäni Huorat jotka jakaa persettä miehille joilla on suhde pitäi viedä Irakiin Jenkkisotilaiden vapaaseen käyttöön.

• Lauri

Älkää vastatko noihin provoihin.
        Se on paras keino saada nuo häiriköt olemaan hiljaa

• Kameli

Ei näille BUSHmanneille tartte muuta ku kamelinpersettä....

• Lauri
        Kameli kirjoitti:

saa tyydytyksensä kiduttamisesta...
        Ei ne muuta kaipaa

• Mies100
        Kameli kirjoitti:

No tässä yhteydessähän niiden runkkujen toive toteutuis, ei tuo harakka kauvas heitä siittä kamelin perseestä.

• Lauri

...ja empaattinen.

Hän ei ole ainoa, joka on pettänyt tässä maassa.

REHELLISTÄ oli, että hän laati viralliset ilmoittamiset asiasta.

• Lauri

aiemmin tänne kirjoitelleet/kirjoitellut.

• Lauri

ja sitten ilmoittaa siitä julkisesti.

En kyllä yleensä ymmärrä mistään mitään, mutta tämä tuntuu loogiselta.

• Laura
        Lauri kirjoitti:

ja sitten ilmoittaa siitä julkisesti.

En kyllä yleensä ymmärrä mistään mitään, mutta tämä tuntuu loogiselta.

Onko kirjoituksessasi harkittua vai harkitsematonta ironiaa...?

• Tanja

En enää ikinä osta kyseisestä kaupasta mitään.

• Horo Viipurista
        Tanja kirjoitti:

Vesalta saa halpaa makkaraa.

• karik
        Tanja kirjoitti:

jäykkä!! Hih! Miten tuo tavaroihin, jas kaupankäyntiin liittyy...tai oikeastaan ymmärrän..tili miinuksell, miten sitt mitään ostaa=)))))

• Tuuri
        karik kirjoitti:

jäykkä!! Hih! Miten tuo tavaroihin, jas kaupankäyntiin liittyy...tai oikeastaan ymmärrän..tili miinuksell, miten sitt mitään ostaa=)))))

Vesalta saa halpaa makkaraa...

• kansalainen
        Laura kirjoitti:

Onko kirjoituksessasi harkittua vai harkitsematonta ironiaa...?

Ehdotan Vesaa Suomen Presidentiksi Heti

• Lauri
        Tanja kirjoitti:

mitä sitten olet joskus sieltä ostanut?
        Tuskin mitään..

• Lauri
        karik kirjoitti:

tuokin..

• oletko

sinä se vesan "tyttö"-ystävä? ;)

kaikkihan me tiedämme, että.........

• Lauri
        oletko kirjoitti:

BUAAHH BUAAHHHHBUAAAHHH!!!!!!!
        Tosi hauska juttu!!!!!!!!!!!

• karik
        Tuuri kirjoitti:

Vesalta saa halpaa makkaraa...

Sovitaan noin, jos se sua rauhottaa...mutt saat kyll rahoittaa sukupuolen vaihdokseni...=))))

• karik
        oletko kirjoitti:

epäonnistunut kilpailija...jolta todelliset mielipiteet hukassa....noo, ymmärtäähän tuon....kun ei muuten pysty provosoimaan=)))))

• Lauri
        karik kirjoitti:

epäonnistunut kilpailija...jolta todelliset mielipiteet hukassa....noo, ymmärtäähän tuon....kun ei muuten pysty provosoimaan=)))))

tuollaisiksi nuo jutut aina menee kun loppuu järki kesken.

Lauri kirjoitti:

tuollaisiksi nuo jutut aina menee kun loppuu järki kesken.

Ei voi tulla mieleen ketään muuta kuin tyttöystävä joka vaivautuisi kirjoittamaan puolet koko viestiketjun viesteistä :D

• Lauri
        *** kirjoitti:

Ei voi tulla mieleen ketään muuta kuin tyttöystävä joka vaivautuisi kirjoittamaan puolet koko viestiketjun viesteistä :D

vaan pitää sanoa moneen kertaan että ymmärtävät.

• Tonnikala

Kuule eikö sillä naisellakin ollut monta miesystävää, ettei sekään mitään rehellistä peliä ole hänenkään puolelta.
      Voi että, kyllä Tuurin kyläkauppa menee konkurssiin kun sinä lakkaat siellä käymästä.
      Tokkopa ne siellä sinua kaipaakaan!

• sinä

perustat nuo esittämäsi väitteet? jotain faktoja vai ihanko uskoit jonkun kateellisen panettelut täällä?

• Lauri

ainoa joka uhkaa Keskisen kauppaa boikotilla,heitä on ainakin bussilastillinen mutta eiköhän noita busseja sinne kaupalle riitä..
        Ja ne on juuri tuollaiset turhan rutisijat jotka palauttaa kauppoihin takaisin ostamansa tuotteet heti kun nuukuus jälkikäteen iskee joten parempi vaan etteivät ole ruuhkauttamassa asiansa osaavaa asiakaspalvelua.

• karik
        sinä kirjoitti:

perustat nuo esittämäsi väitteet? jotain faktoja vai ihanko uskoit jonkun kateellisen panettelut täällä?

osaltani....tuonne tulen menemään ens viikonloppuna! Ja tää jauhanta...ei asioita paranna.....valitettavasti täytyy sanoa, lieneekö...nuo kommentit, joiden tiukkapipojen(ns: uskovaisten...riippumatta suunnasta/vakaumuksesta)....sitä, hiton maailmanparantamista, enpä tiedä......siltä tuo vaan tuntuu!!! Hemmetti...te ootte pikkasen "jäykkiä"...ja tää kait on mielipiteiden vaihtamista..tais ainaskii luuli niin=)))))
        Mä vaan en hyväksy elämäntyön tuhoamista...en missään muodossa, kuin en "suomalaisten" peruskateutta....aina puhutaan ja mollataan...kun saa aihetta siihen, hih!( Oma elämä..tarvii tuekseen...noita jutskii..ett edes selviää päivästä..toiseen....kun se kait on tyhjää=)))...ja samanlaista)
        Ps: Elämä on kerran...jas siit on nautittava, kuin sen oikeaksi tuntee....riippumatta "ulkopuolisten paineesta"....jas hymyä ja hiton hyviä kauppoja...=)))

• karik
        Lauri kirjoitti:

ainoa joka uhkaa Keskisen kauppaa boikotilla,heitä on ainakin bussilastillinen mutta eiköhän noita busseja sinne kaupalle riitä..
        Ja ne on juuri tuollaiset turhan rutisijat jotka palauttaa kauppoihin takaisin ostamansa tuotteet heti kun nuukuus jälkikäteen iskee joten parempi vaan etteivät ole ruuhkauttamassa asiansa osaavaa asiakaspalvelua.

hitto...kommentointisi ok!..=)))

• Lauri
        karik kirjoitti:

osaltani....tuonne tulen menemään ens viikonloppuna! Ja tää jauhanta...ei asioita paranna.....valitettavasti täytyy sanoa, lieneekö...nuo kommentit, joiden tiukkapipojen(ns: uskovaisten...riippumatta suunnasta/vakaumuksesta)....sitä, hiton maailmanparantamista, enpä tiedä......siltä tuo vaan tuntuu!!! Hemmetti...te ootte pikkasen "jäykkiä"...ja tää kait on mielipiteiden vaihtamista..tais ainaskii luuli niin=)))))
        Mä vaan en hyväksy elämäntyön tuhoamista...en missään muodossa, kuin en "suomalaisten" peruskateutta....aina puhutaan ja mollataan...kun saa aihetta siihen, hih!( Oma elämä..tarvii tuekseen...noita jutskii..ett edes selviää päivästä..toiseen....kun se kait on tyhjää=)))...ja samanlaista)
        Ps: Elämä on kerran...jas siit on nautittava, kuin sen oikeaksi tuntee....riippumatta "ulkopuolisten paineesta"....jas hymyä ja hiton hyviä kauppoja...=)))

että nämä"boikotoijat"on sellaisia ihmisiä jotka asuvat niin kaukana Tuurista etteivät siellä ole ikinä käyneet eivätkä muutenkaan tulisi käymään.

• eukko

No,missäs se on se Vesan allekirjoitettu paperi jossa lupaa jättää naikkosen?Niin kuka on nähnyt??Laittakaa tänne joku linkki,mistä sen näkee ja on vissiin hänen allekirjoituksensa kera?!

• Ajatteleva

Minusta ei kannata repiä vaatteitaan tämän(kään) asian suhteen. Minä ainakin käyn samalla tavalla Keskisen kaupassa kuin ennenkin.

Ei tuo pettäminen ole tainnut ennenkään vaikuttaa kansan mielipiteisiin. Dannyn levyt ja konsertit kävivät/käyvät hyvin kaupaksi vaikka mies piti julkista jalkavaimoa ja tuhosi samalla tämän elämän. Eivät ihmiset lakanneet äänestämästä SDP:tä, vaikka puolueen naimisissa oleva puheenjohtaja vikitteli toisen miehen vaimon. Eivätköhän nuo kaiken maailman andy mccoyt ole riehuneet ympäriinsä ja pettäneet tyttöystäviään. Kaikki tämä on tiedetty ja annettu pelin jatkua.

Minä ostan Keskiseltä edelleen. Mitä väliä sillä on millainen moraali Vesalla on yksityiselämässä. Kauppias Keskisen moraali ratkaisee!

Oma moraalini on kunnossa ja nukun yöni hyvin.

• Lauri

mutta asiaa.

• Minä tykkään Vesasta
        Lauri kirjoitti:

mutta asiaa.

Minä ainakin käyn Vesan kaupassa ja ostan sieltä kaikkea, teidän kaikkien puolesta! Plääh, ketä kiinnostaa, porukka lukee kotona silmät kiiluen seiskaa ja lukee työpaikalla ´ja essolla kädet innosta täristen ilttiksen jutut Vesasta ja kumppaneista. OSTAKAA ELÄMÄ PAAVOT JA PIRKOT!!!

• epra

Minäkin kierrän sen puljun kaukaa.Luulee olevansa joku tärkeäkin julkkis.Joka paikassa on tuonut itseänsä ja omaisuuttansa julki,voi helvetti että kuvottaa.

• Lauri

joskus käynyt herra Keskisen kaupassa?
        TUSKIN.

• hölmistynyt

kaikki julkisuus on , siksi sitä tämäkin kauppias hankkii. Hänestä ei kylläkään näytä olevan pysyvään aikuismaiseen parisuhteeseen, lyhyitä ylimainostettuja pyrähdyksiä jokainen....

• Lauri

huonossa mainosta

• mitalin toinen puoli

Eikö ole hyvä asia että Vesa teki rehellisesti ja myönti sen mikä oli tapahtunut, oli ollut suhteessa miss miljoonan kanssa ja olipa jopa vastine lehdessä mitä miljoona siitä suhtesta ajatteli, että voisi lempata nykyisen poikaystävänsä pellolle jos Vesa vaan huolisi hänet, kukahan tässä on käyttänyt hyväksi ketä, jos saan sanoa oman arvioni, niin luulen että v
      esaa kiristettiin paljastamalla suhde vesan kanssa ja vesan oli pakko tuoda seksi suhde julkisuuteen. Toivon vaan että se bimbo joka rikkoi ne välit tuntisi nahoissaan mitä tuli tehtyä.

• Herätys

Ei taida asiat olla ihan selviä vieläkään.

Fingerroos kertoi juuri olleensa "sillai" Vesan kanssa - Vesan julkisen ilmoituksen jälkeen!!!

Ei taida äijä katua pätkääkään 8kk paneskelua, vaikka niin väittää.

• oho
        Herätys kirjoitti:

Fingerroos kertoi juuri olleensa "sillai" Vesan kanssa - Vesan julkisen ilmoituksen jälkeen!!!

Hyvä nautinto on monta kertaa parempaa ja korvaa vuosien menetykset!

• Lauri

oikeaan.
        Eikö ole pääasia että Vesa hankkii meille kaikille leipää pöytään halvalla riippumatta siitä miten hän asiansa hoitaa yksityiselämässään..

• Lauri
        Herätys kirjoitti:

voi kiinnostaa..

• Lauri
        oho kirjoitti:

Hyvä nautinto on monta kertaa parempaa ja korvaa vuosien menetykset!

Ei se kuulu kenellekään meistä mitä Vesa tekee vapaa-aikanaan.
        Eikö se ole pääasia mitä hän tekee sen eteen miten me kaikki voisimme saada ruokamme edullisemmin joka päivä..

• mie
        Lauri kirjoitti:

oikeaan.
        Eikö ole pääasia että Vesa hankkii meille kaikille leipää pöytään halvalla riippumatta siitä miten hän asiansa hoitaa yksityiselämässään..

Keskisen kyläkaupassa ei kieltämättä ole halpaa eli ei sinne halpojen hintojen vuoksi kannata lähteä. Vain viikottaiset tarjoukset voivat olla halpoja mutta muuten hintataso normaali. Ja esim ruokapuolella esim.makkaratarjoukset toimitetaan keskiselle erikseen omaa laatua jossa vähemmän lihaa tai enemmän jauhoa tms. Siksi halvat hinnat. Kun ostaa riittävän paljon, saa vaikka tuotettua "omia"tuotteita. Mutta laatu ei sama kuin alkuperäisessä. Näin olen kuullut.

• kusetettu
        mie kirjoitti:

Keskisen kyläkaupassa ei kieltämättä ole halpaa eli ei sinne halpojen hintojen vuoksi kannata lähteä. Vain viikottaiset tarjoukset voivat olla halpoja mutta muuten hintataso normaali. Ja esim ruokapuolella esim.makkaratarjoukset toimitetaan keskiselle erikseen omaa laatua jossa vähemmän lihaa tai enemmän jauhoa tms. Siksi halvat hinnat. Kun ostaa riittävän paljon, saa vaikka tuotettua "omia"tuotteita. Mutta laatu ei sama kuin alkuperäisessä. Näin olen kuullut.

tulkaa tuuriin jos haluatte ostaa paskaa.kyllä muissa kaupoissa parempaa tavaraa ja halvempaa.kuka sitä nyt pelkällä makkaralla elää.

• Wil

En tiedä. Kaikki tuntuvat olevan niin helvetin viisaita...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe