Suomessa hotellin hyvä aamiainen yleensä kuuluu huonehintaan. Minua on ihmetyttänyt, että aamiaiselle syömään tulevia ei Suomessa yleensä tarkisteta/onko hotellin asiakas ( kuten monessa muussa Euroopan maassa) ja tuota kyllä käytetään hyväksi. Viimeksi viikonloppuna Helsingin hotellissa aamiaiselle tuli "ulkoa" useita syömään ilmaiseksi. Kulut lopulta maksamme me kaikki yhdessä, valitettavasti.
Hotellin aamiainen
Hotelliaamiainen
2
230
Vastaukset
- Oliko mahd
Oliko hotellissa toinen osa tai naapurihotelli jonka aamupala on samassa paikkaa? Tälläisiä on ainakin muutamassa paikkaa.
Tuo huoneen numeron tai avaimen/kortin näyttö ulkomailla on tuttu juttu. - ihme tyyppi
kyllä tarkistetaan ja kyllä kai nyt sen näkee jos tulee ulkovaatteissa porukka ulkoa syömään. Ja voi tulla kun maksaa n. 5-8 euroa. Mistä tiedät että vaikka olivat maksaneet aamupalan. Ja eikö ole muuta hommaa kuin raportoida tyhjästä ja mitä se sinulle kuuluu koko asia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804