Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tietoa savaten tasosta

savatentaso?

Näyttää Herttoniemessä alkaneen pyöriä uusi Savateporukka, mainostavat alkeiskurssiakin (ainakin tämmöiseen törmää: http://www.treenipaja.fi/index.php?p=1_5_Uutiset).

Onko kenelläkään tietoa siitä, kuka on tämä Samuel ramos - onko tekijämiehiä vai pilipalipoikia? Onko itse otellut ja missä?

Savate kiinnostaisi, osin kuntolajina mutta ennen muuta yhtenä realistisena potkunyrkkeilyn lajina vaan en viitsisi mennä turhiin treeneihin jos ei ole tasoa. Onko siis tietoa tästä porukasta?

13

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntemattomiako

      Ainakin näiden omilta nettisivuilta löytyi hieman lisätietoa. Sanovat nimittäin näin:

      "Itä-Helsinki savate ja Nyrkeily RY on suomalainen yhdistys joka pyrkii kehittämään savatea ja nyrkkeilyä suomessa. Sillä on vahvat siteet Kicks Académie de Savate® Meksikon ja Club Cenvint Pariisin, Ranska kanssa.

      Päävalmentaja on Professori Samuel Ramos, lisensoitu ohjaaja sekä ranskassa että meksikossa. Hänellä on oikeus antaa savaten tasokokeita."

      Kyseiset sivut olivat pienen hakemisen takana mutta löytyivät tuolta: http://kickshelsinki.wordpress.com/

      Onko Savatea tuntevilla enempää havaintoja Samuel Ramosista?

    • gfhht

      Jos heppu on entinen Ranskan mestari ja omaa valmennuslisenssin lajin kotimaassa, niin pitäisin sitä huomattavasti kovempana näyttönä kuin mikään Suomessa hankittu hanskan väri tms. Se, että onko kaveri hyvä opettamaan on taas toinen juttu, mikä selviää ainoastaan kokeilemalla.

      • ekakokeiluko

        Onko kukaan täällä vielä kokeillut?


      • mutkatontaoli
        ekakokeiluko kirjoitti:

        Onko kukaan täällä vielä kokeillut?

        Testasin tällä viikolla. Oli mutkatonta kävellä porukkaan sisään ja treeneissä tuli hiki. Aika eritasoista jengiä oli treeneissä mutta se sopi minulle, joka olen aika aloittelija (hieman kuntonyrkkeilytaustaa on mutta ei muuta). Muiden puolesta en osaa sanoa miltä maistui mutta itse otan tästä kuntokuurin.


      • toimiva koko
        mutkatontaoli kirjoitti:

        Testasin tällä viikolla. Oli mutkatonta kävellä porukkaan sisään ja treeneissä tuli hiki. Aika eritasoista jengiä oli treeneissä mutta se sopi minulle, joka olen aika aloittelija (hieman kuntonyrkkeilytaustaa on mutta ei muuta). Muiden puolesta en osaa sanoa miltä maistui mutta itse otan tästä kuntokuurin.

        Sopivan kokoinen ryhmä se ainakin on, riittää harjoituskavereita muttei ole ruuhkaa. Menee oppi perille kun ei ole liian iso lauma. Viimeksi oli kymmenkunta ja se toimi ihan ok.


    • Sörkassa

      Onko näillä mitään suhdetta Savate Clubiin, vai onko alusta pitäen oma porukkansa?

    • savatemestari

      Ei ole mitään tekemistä Savate Clubin kanssa. Olen antanut tunteja myös Savate Clubilla, kuten monissa muissakin clubeissa mailmalla. Nyt olen aloittanut oman toiminnan. Tervetuloa kokeilemaan!

      • LFSH

        Sanos savatemestari mistä löytyy savaten hanskavaatimukset?


    • savateur

      Vanhatkin nettisivut toimivat vielä, mutta tässä olisivat uudet, joissa on vähän enemmän tietoa.

      www.kenka.comeze.com

      Rohkeasti mukaan vaan treenaamaan. Kaikentasoisille annetaan yksilöllistä opetusta.

      Tässä ryhmässä on mahdollista edetä lajissa niin pitkälle kuin omat rahkeet antavat myöden. Opetuksen taso on ainutlaatuisen korkea, mutta voit olla mukana myös pelkästään kuntoilumielessä tai vaikkapa painoasi pudottamassa ja hyvää mieltä hakemassa.

      Kokeilemalla voit tämän itse todeta.

      • äiroqr

        Varsin vähän saa rahalla treenejä jos/kun vertaa Savate Clubin tarjontaan


      • Savateur2
        äiroqr kirjoitti:

        Varsin vähän saa rahalla treenejä jos/kun vertaa Savate Clubin tarjontaan

        Suosittelisin kokeilemaan kuitenkin ja sillä tavalla itse toteamaan opetuksen taso. Kyseessä ei ole kaksi kilpailevaa seuraa eikä myöskään vastakkainasettelua, vaan toisiaan täydentävät seurat.

        Viikottaisten treenien määrääkin nostetaan jatkossa.


      • kxkxkxifigigk
        Savateur2 kirjoitti:

        Suosittelisin kokeilemaan kuitenkin ja sillä tavalla itse toteamaan opetuksen taso. Kyseessä ei ole kaksi kilpailevaa seuraa eikä myöskään vastakkainasettelua, vaan toisiaan täydentävät seurat.

        Viikottaisten treenien määrääkin nostetaan jatkossa.

        Miten ne täydentävät toisiaan ilman kilpailua?


      • Aivan perseestä

        Uskottavuus alkaa nettisivuista ja valitettavasti 6 vuotias tekee paremmat nettisivut kuin nämä tekeleet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe