Akustikusneurinooman jälkeinen särky

Minulta poistettiin kuulohermokasvain eli akustikusneurinooma ja on jäännyt hirveet päänsäryt. Onko jollain tietoa sopivasta lääkityksestä? Ei meinaa mikään auttaa?
4463
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Ota yhteys sairaalaan, jossa leikkaus on tehty. Käsikauppalääkkeet ei varmastikaan auta ja kannattaisi tutkia ettei leikkauksesta ole tullut tulehdusta. Minulla oli aivokasvainleikkauksen jälkeen melko lievää päänsärkyä, mutta tt-kuva ja verikokeet otettiin eli varmistettiin ettei ole tulehdusta leikkausalueella.

Äänestä
  • Heips!
    Olen käynnyt jo monilla lääkäreillä ja olen syönnyt vaikka mitä lääkkeitä, mutta mikään ei ole auttanut eli päänsärkyni on jo kroonista!
    Kiva juttu, mutta apua en todellakaan saa!
    Leikkauksestani on vuosi ja päätäni ei ole senjälkeen kuvattu! Lääkärit vain ilmoittavat ettei voi olla särkyä ja olen syönnyt masennuslääkkeitä ja kipulääkkeitä ja epilepsialääkkeitä, Mutta ei auta!

    Äänestä

  • Ansku kirjoitti:

    Heips!
    Olen käynnyt jo monilla lääkäreillä ja olen syönnyt vaikka mitä lääkkeitä, mutta mikään ei ole auttanut eli päänsärkyni on jo kroonista!
    Kiva juttu, mutta apua en todellakaan saa!
    Leikkauksestani on vuosi ja päätäni ei ole senjälkeen kuvattu! Lääkärit vain ilmoittavat ettei voi olla särkyä ja olen syönnyt masennuslääkkeitä ja kipulääkkeitä ja epilepsialääkkeitä, Mutta ei auta!

    Eikös tällaisten leikkausten jälkeen tehdä magneettikuvaus kerran vuodessa? Nykyään kaikkia tutkimuksia on VAADITTAVA itse, mitään ei muuten saa. Kipuun on varmasti joku syy, onko se ilmennys vasta leikkauksen jälkeen? Kysäisepä lääkäriltä voiko kyseessä olla hoitovirhe tai potilasvahinkoasia, niin eiköhän ala tutkimuksia järjestymään.

    Äänestä

  • tutkimuksia kirjoitti:

    Eikös tällaisten leikkausten jälkeen tehdä magneettikuvaus kerran vuodessa? Nykyään kaikkia tutkimuksia on VAADITTAVA itse, mitään ei muuten saa. Kipuun on varmasti joku syy, onko se ilmennys vasta leikkauksen jälkeen? Kysäisepä lääkäriltä voiko kyseessä olla hoitovirhe tai potilasvahinkoasia, niin eiköhän ala tutkimuksia järjestymään.

    Harvassa tekstissä kiteytyy yhtä paljon nykyaikaisen potilaan paranoidis-lapsellissävytteisiä uskomuksia kuin edellisen kirjoittajan sepustuksessa.

    Ilmeisesti kirjoittaja uskoo johonkin lääkärien salaliittoon, jossa punotaan juonia potilaiden päänmenoksi. Aina pitää "vaatia tutkimuksia" ja vedota "hoitovirheeseen"...

    Mitä helvettiä uskot tapahtuvan kun avataan kallo ja poistettan jostain helvetin syvältä kuulohermokasvain? Aivohermoja menee poikki niin että napse käy. Voisiko moisesta tulla kipuja, voisiko? Olisiko jopa niin että vakavan taudin ollessa kyseessä nämä ovat toisinaan väistämättä tulevia sivuvaikutuksia!!!

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Ansku kirjoitti:

Minulta poistettiin kuulohermokasvain eli akustikusneurinooma ja on jäännyt hirveet päänsäryt. Onko jollain tietoa sopivasta lääkityksestä? Ei meinaa mikään auttaa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu