Jaguar poistuu F1-sarjasta tämän kauden jälkeen. Sääli, että ei enää näy moottoriurheilussa.
Vastaukset 3
- jjj
Mielestäni tämä oli hyvä ratkaisu! Autot eivät olleet ominta Jaguar suunnittelua ja kilpailumenestykset panivat itkemään. Katso Jaguar-hulluuden määritelmää HJK:n sivuilla!
Terveisin HJK:sta/jjj
Kotisivut: http://koti.phnet.fi/~fiboy/ - kokonaan
Eikös Jaguar kuitenkin osallistu Le Mansiin edelleen ?
- H.E.E.
F1:stä poistuminen on mielestäni Jaguarin kohdalla ennemminkin markkinointistrategian muutos kuin teknisen kehityksen loppu. En oikein jaksa uskoa että Jaguarit olisivat saaneet koskaan yhtään ainutta teknistä "hilpatinta" suoraan F1:stä.
Olen aina pitänyt huomattavasti mielenkiintoisempana ns. merkkiluokkia ja etenkin GT2:sta kuin F1:stä. Sirkus F1:n ympärillä on tietty vailla vertaa mutta "sielu" siitä touhusta on kadonnut jo aikapäivää sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 92803
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta160560