Miten päästä yli gerbiilin kuolemasta ;(

surullinen :(

Toinen gerbiilini kuoli perjantaina iltana...luultavasti hajurauhaskasvain rupes vaivaamaan ja nyt toinen gerbiili on ihan yksin ;( Miten mä pääsen tästä yli :(?

8

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aksuz

      Miten vanhoja gerbiilisi ovat/olivat?
      Muista olla yksin jääneen kanssa nyt paljon enemmän.

      • surullinen :(

        Kuollut gerbiili aksu oli melkein 3v ja lalli gerbiili joka on elossa on pian 3v ;(


      • surullinen :(

        Tää tuntuu iha kauheelta en voi lakata suremasta sitä ;( en ees nähny sitä viimese kerra kunnolla ku se haudattii ;((


      • surullinen :(

        Tää tuntuu iha kauheelta en voi lakata suremasta sitä ;( en ees nähny sitä viimese kerra kunnolla ku se haudattii ;(( en pysty tähä :(


      • vieläkin surullinen..
        surullinen :( kirjoitti:

        Tää tuntuu iha kauheelta en voi lakata suremasta sitä ;( en ees nähny sitä viimese kerra kunnolla ku se haudattii ;(( en pysty tähä :(

        Munkin ensimmäiset gerbiilit toffee ja laku kuolivat kaksi vuotta sitten ja olen vieläkin surullinen, mutta ajan myötä se helpottaa ja olen saanut lohtua mun uusista gerbiileistä big mammasta ja melodystä


      • surullinen :(
        vieläkin surullinen.. kirjoitti:

        Munkin ensimmäiset gerbiilit toffee ja laku kuolivat kaksi vuotta sitten ja olen vieläkin surullinen, mutta ajan myötä se helpottaa ja olen saanut lohtua mun uusista gerbiileistä big mammasta ja melodystä

        Toivottavasti :(


      • surullinen :(
        vieläkin surullinen.. kirjoitti:

        Munkin ensimmäiset gerbiilit toffee ja laku kuolivat kaksi vuotta sitten ja olen vieläkin surullinen, mutta ajan myötä se helpottaa ja olen saanut lohtua mun uusista gerbiileistä big mammasta ja melodystä

        Kiitos tuesta :(


    • Aina täällä

      mullakin kuoli gerbiili Reetu n.3 vuotiaana jäi sitten Nöpö mutta Nöpö on nyt taivaassa
      10.9 mä vein sen eläin lääkärille halusin sille vain lääkettä eläinlääkärit sanoivat että se kärsii mutta en halunnut lopettaa sitä mutta kun astuin ulos lääkäristä mulla tippu Nöpön laatikko näin kuinka se vain makasi ja kärsi. Menin lopettamaan sen (oon 11.v tyttö) Haudattiin Nöpö samana päivänä. Nöpöllä oli paljon kärsimyksi se oli kylmä se ei enää pysynyt pystyssä hajurauhasen kasvain myös laiha kuin mikä luukin oli tullut läpi niskasta ja vanhuus Nöpö eli 4.v 2kk Ikävä ei koskaan lähde pois mulla on aina tyhjä olo kun tuun koulusta kotiin näen Nöpön häkin
      Mutta kyllä se ajan myötä helpottaa haudattiin nöpö reetun viereen. Uskon että Nöpöllä on paljon parempi olla Reetun kanssa ja uskon että me tavataan vielä joskus.
      Voimia kaikille ♥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe