Terve.
Olen tässä katsomassa vuokraasuntoa ja luin että kannattaa tarkistaa kuka asunnon omistaa eli, sanotaan että henkilä X myy vuokra asuntoa ja minun pitäisi tarkistaa että onko tämä herra X todellakin se omistaja joka voi laillisesti sen vuokrata. eli kuinka voin tarkistaa tämän asian? . google ei juurikaan auta
Vuokra Asunnon omistajan tutkimus
Uusi asunto
2
184
Vastaukset
Isännöitsijäntodistuksesta asunto-osakkeyhtiössä (ja kiinteistö-osakeyhtiössä). Kiinteistössä lainhuutodistuksesta ja vuokratontilla olevassa talossa vuokraoikeustodistuksesta.
Vuokranantaja on lisäksi velvollinen todistamaan oikeutensa antaa asunto vuokralle, joten hänen tulee hakea ko. asiakirjat (isännöitsijäntodista ei edes saa kukaan muu kuin omistaja tai hänen valtuuttamansa välittäjä).- Uusi asunto
Kiitoksia vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043